Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Bekijk resultaten poll: Kies nu!
Terrorisme, want.... 11 24.44%
Amerikaanse verkiezingen, want.... 10 22.22%
Nieuw subforum lijkt me weinig toevoegen, want.... 22 48.89%
Een ander onderwerp, namelijk.... 2 4.44%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 13:12
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Joostje, waaromniet? en ik hebben overlegd over een mogelijk nieuw subforum voor Nieuws & Achtergronden. De meningen over Isreal/Palestina waren verdeeld, maar volgens ons zijn er twee onderwerpen die potentie hebben.

Ten eerste terrorisme. Een van de meest besproken onderwerpen van de laatste drie jaar. Wat zijn de oorzaken van terrorisme? Vormt het werkelijk zo'n grote bedreiging? Valt het effectief te bestrijden?

Ten tweede de komende Amerikaanse verkiezingen. Over twee maanden kunnen Amerikaanse burgers hun president voor de komende vier jaar kiezen. Wat zijn de belangrijke issues? Hoe goed doen de kandidaten het tot nu toe? Zijn er nog goede alternatieven naast Kerry en Bush? Ook kunnen hier de debatten besproken worden.

Ook is er een derde optie, als je het nut van zo'n subforum niet ziet.

EDIT: En een vierde: Als je zelf suggesties voor bepaalde onderwerpen hebt.

Motiveer je keuze! Dit kan doorslaggevend zijn als er geen duidelijke meerderheid voor een van de opties kiest.

Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 13:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2004, 13:20
Verwijderd
Ik heb op de tweede gestemd. Dat onderwerp is maar eens in de 4 jaar en juist op dit moment actueel. Daar valt wel een hoop over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 13:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nieuw subforum lijkt me weinig toevoegen, want...

...beide onderwerpen zijn al tot in den treure uitgemolken in diverse topics op het 'reguliere' N&A-forum. Op een nieuw subforum zullen voor -en tegenstanders van Bush/Kerry (Amerikaanse verkiezingen) en voor -en tegenstanders van de Islam (Terrorisme) met steeds weer dezelfde eeuwig terugkerende argumenten komen en niemand laat zich door de ander overtuigen of geeft een duimbreed toe. Zo gaat het er nu al aan toe, dus ik zie niet hoe dat op een subforum anders zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 13:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Je kunt nu ook zelf suggesties doen, door op de vierde optie te stemmen, was ik even vergeten.
Oud 10-09-2004, 13:46
Joostje
Joostje is offline
Zelf lijkt me dat een wat minder besproken onderwerpen als de mensenrechtensituatie in China of WitRusland of Afghanistan: 3 jaar na 9/11 veel interessanter. De Amerikaanse verkiezingen kunnen nog altijd na een maandjeb ofzo een subforum krijgen
Oud 10-09-2004, 14:23
dutch gamer
dutch gamer is offline
Ik denk niet dat een nieuw sucforum echt iets toevoegt momenteel. Het is niet zo dat andere topics op N&A verdrongen worden door de verkiezingen ofzo, dus het subforum lijkt me overbodig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:53
Verwijderd
lijkt me weinig toevoegen, over bepaalde onderwerpen zoals de verkiezingen in amerika zijn al grote topics. een subforum lijkt me gewoon overbodig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:39
Dannemann
Dannemann is offline
Alles kan toch gewoon op N&A, er is helemaal geen extra subforum nodig, of zie ik het nu verkeerd
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:58
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Dannemann schreef op 10-09-2004 @ 20:39 :
Alles kan toch gewoon op N&A, er is helemaal geen extra subforum nodig, of zie ik het nu verkeerd
een terrorisme sub forum zou n&a wat ontlasten maar t kan ook op een mislukking uitdraaien zoals met i/p
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
onderkoffer schreef op 10-09-2004 @ 20:58 :
een terrorisme sub forum zou n&a wat ontlasten maar t kan ook op een mislukking uitdraaien zoals met i/p
ja wat is eigenlijk met dat deelforum gebeurt? lees er helemaal niets meer over..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:34
AngelLena
AngelLena is offline
Heb er eigenlijk niets mee te maken, maar: ik denk niet dat een nieuw subforum veel toevoegt aangezien ik momenteel geen onderwerp kan bedenken wat een heel forum zou kunnen vullen met gevarieerde topics. Terrorisme komt altijd neer op: 11 september (happy birthday to me), al qauida, taliban
amerikaanse verkiezingen: komt neer op bush sucks, ieder ander is iig al beter dan dat
Oud 10-09-2004, 20:39
twain4me
twain4me is offline
en dat is een waarheid als een koe
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 00:31
McCaine
McCaine is offline
Skinhead Hot or Not
Oud 11-09-2004, 03:45
Chimera
Chimera is offline
Het aantal posts op N&A is gewoon erg laag, een extra subforum lijkt me dus niet bijster nuttig.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:47
Verwijderd
Een heel subforum over de Amerikaanse verkiezingen lijkt me zwaar overbodig, aangezien je het makkelijk kan beperken tot 3 topics. Bijvoorbeeld 1 van wie de meeste kans heeft te winnen, wat je van de verschillende kandidaten vind en nog iets anders. Om hier een heel subforum voor te maken lijkt me geen goed idee.
Het subforum over terrorisme lijkt me ook geen goed idee, omdat daarover de afgelopen jaren wel genoeg topics zijn geweest.

Om een subforum te maken over een onderwerp wat nog niet zo vaak geweest is lijkt me ook niet handig, omdat mensen daarvan waarschijnlijk te weinig afweten of niet intressant genoeg vinden. Zou dit namelijk wel zo zijn, dan hadden ze vast wel eerder een topic daarover geopend.

Het beste lijkt me dus om geen nieuw subforum te openen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:00
meisje
meisje is offline
Eigenlijk is het niet nodig, want de meeste forummers zijn links/extreem-links. Ik denk niet dat het wat gaat bijdragen in een discussie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:30
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ik sluit me aan bij lucky luciano en meisje.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:50
Verwijderd
Het zal weinig toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:58
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2004 @ 19:50 :
Het zal weinig toevoegen.
Mijn suggestie wel
Oud 11-09-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 11-09-2004 @ 21:58 :
Mijn suggestie wel
www.chavscum.co.uk
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 23:20
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2004 @ 23:31 :
www.chavscum.co.uk
Meh, niet skin genoeg.
Oud 12-09-2004, 14:19
Verwijderd
ik heb 2 gekozen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:23
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
_~|-=Ter*ro*ris*me=-|~_
Oud 15-09-2004, 18:52
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik denk dat een subforum niet veel zal toevoegen, aangezien het steeds weer op hetzelfde uitkomt (verkiezingen, iedereen is beter dan Bush e.d.). Volgens mij worden andere topics ook niet verdrongen door bepaalde topics met een bepaald onderwerp.
Oud 15-09-2004, 21:36
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Terrorisme vind ik al teveel suggereren. Oorlog of "de nieuwe oorlog" is misschien een optie? Terrorisme is tegenwoordig meer de amerikaanse term voor alles dat anti-westers of anti-amerikaans is. Dan moet je dat aan de orde stellen en niet "terrorisme", want dat is zo'n leeg begrip tegenwoordig.

Verkiezingen, ik weet niet hoeveel mensen actually up-to-date zijn m.b.t. dit onderwerp, ik denk dat de kennis die er wel is tot 1 topic valt samen te brengen.
Oud 16-09-2004, 10:42
RanC
RanC is offline
Het zal weinig toevoegen vanwege argumenten die al eerder zijn aangehaald.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 22:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-09-2004 @ 22:36 :
Terrorisme vind ik al teveel suggereren. Oorlog of "de nieuwe oorlog" is misschien een optie? Terrorisme is tegenwoordig meer de amerikaanse term voor alles dat anti-westers of anti-amerikaans is. Dan moet je dat aan de orde stellen en niet "terrorisme", want dat is zo'n leeg begrip tegenwoordig.
Als er iets een Amerikaanse term is, is het wel de War on Terrorism.

Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-09-2004 @ 22:36 :
Verkiezingen, ik weet niet hoeveel mensen actually up-to-date zijn m.b.t. dit onderwerp, ik denk dat de kennis die er wel is tot 1 topic valt samen te brengen.
Oh, er komt heel wat bij kijken, veel groter circus dan bij de Nederlandse verkiezingen. Het is maar waar je smaak ligt. Hoeveel de geïnteresseerden er zijkn, dat peilen we met dit topic.
Oud 21-09-2004, 16:56
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 16-09-2004 @ 23:20 :
Oh, er komt heel wat bij kijken, veel groter circus dan bij de Nederlandse verkiezingen. Het is maar waar je smaak ligt. Hoeveel de geïnteresseerden er zijkn, dat peilen we met dit topic.
Kan ik me voorstellen, maar ik betwijfel of er weldegelijk mensen zijn die daar een subforum voor nodig hebben. Zoveel verschillende topics zijn er niet over te verzinnen. Misschien wat individuele punten, maar daar ben je ook snel over uitgepraat.
Reageren

Regels voor berichten