Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah ik ken het gevoel.
Maar ik weet ook dat het stom is. Ik maak me druk om dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat het niet zo is. En ik voel me daardoor ook wel heel lullig, omdat het vreselijk is voor mijn vriend om dingen maar te moeten blijven bevestigen. Omdat het dan lijkt alsof ik hem niet vertrouw. En alsof ik aan hem twijfel. Maar dat doe ik juist helemaal niet. Ik twijfel meer aan mezelf... Maar dat doet hem ook pijn, dus ik probeer het niet te doen. En de gedachte dat hij helemaal voor mij heeft gekozen en me niet zomaar laat zitten, helpt daarbij heel erg. Ik denk dat jij daar ook aan moet denken. Het is neit alleen jouw pijn wat telt.. praat er wel goed over met je vriend. Vaak kan hij je gerust stellen... Wat een verhaal ![]() succes verder ![]() |
![]() |
|
dankjewel!!
nou, zo erg is t niet hoor!!maar soms dan heb ik wel zoiets vanne: ??? Maar meestal denk ik dan aan dingen die we hebben meegemaakt of dingen die hij heeft gezegd, voel ik me meestal weer een stuk beter. Dusz...zo erg is t niet.Maar iig danke voor je reply, Dark Voice!! xx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misselijk door verliefdheid: Wat te doen. Dallben | 7 | 28-10-2015 10:06 | |
Liefde & Relatie |
kotsmisselijk door verliefdheid mr.sven | 7 | 25-08-2013 23:03 | |
Liefde & Relatie |