Advertentie | |
|
![]() |
|
we zijn hier neergedonderd door buitenaardse wezens die onze dna code ontwikkeld hebben, netzoals die van andere beesten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan komen ze ons straks allemaal weer ophalen om als slaaf te dienen zeker ![]() dan zijn ze nu iets te laat want wij hebben kernwapens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
...'onveranderd blijven ontwikkelen' ... Huh? Als je ontwikkeld, verander je. Bedoel je nou dat ze wel veranderen of niet? Want alle dieren veranderen, 't gaat alleen zo langzaam dat je pas over millenia verschil ziet... De mensheid evolueert ook nog steeds, op het moment krijgen bijv. steeds minder mensen verstandskiezen, wordt het gebit steeds kleiner. Aanpassinkjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mensen! denken jullien nou echt dat wij van apen afstammen? alleen het idee al. Ja hoor, en toen kwam er opeens een perfect mens uit dat perfect in elkaar zat, waar tot in de kleinste details toe alles geregeld is in het lichaam. En o ja, zo'n bom, die zou ook zo opeens ontploft zijn en opeens waren er wat dieren die groeiden en waaruit andere dieren groeiden. Leuk bedacht hoor, maar dit is zulke onzin! Denk effe na. God heeft alles gemaakt, alleen hij kan zulke mooie dingen maken waarin tot de kleinste dingen alles gewoon perfect is. Alleen maken wij er een complete gaos van. Zijn wereld maken wij kapot. En denk nou niet van: oh.. wat een heilig boontje en ze kan mooi blaten, dit is gewoon de waarheid. En bewijs zat! Lees de bijbel maar eens. Daar staat toch gewoon alles in. Dan zul je ook lezen dat we op een nieuwe aarde komen en daar zal wel alles weer mooi zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
wist je dat er toendertijd zeer weinig mensen konden leven en dat (goh, goh, goh) de hoge geestelijken vaak erg goed in 'de slappe was' zaten.... als je ziet wat het christendom zgn. "in naam van god heeft gedaan....." ![]() maar god is gewoon bedacht door mensen: waarom? er zijn dingen die je niet kan verklaren, nog niet.. zoals onweer 2000 jaar geleden... tja, als jij het niet weet, dan is het toch gewoon een god? Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij moet je wetenschappelijke theorieën er even op nakijken, wie zei dat er zomaar opeens mensjes waren? E-vo-lu-tie. Dat betekend HEEL LANGZAAM ONTWIKKELEN. Net zoals de mensen nu steeds langer worden. Dat doen ze al zo'n miljoen jaar. De bijbel is juist bezig met zomaar opeens een perfect mensje uitspuwen... ...en jezus, wat is dat met christenen die niet kunnen spellen?! Mag ik nu eindelijk een link leggen tussen (on)intelligentie en (streng) gelovig? *zucht diep* Nou ja, meisje, blijf jij nou maar in je wereldje... |
![]() |
|
Verwijderd
|
GOD HAHAHAHA 1 woord: STELLETJE DEBIELEN (oh jee het zijn er 2
![]() Hoe kun in je in gods naam daarin geloven in een fantasie de bijbel is verzonnen door een debiel en de mens is niet op aarde gepropt GVD dat kan toch niet zomaar ga is nadenken man. of vrouw. BTW: WE STAMMEN AF VAN KROKODILLEN ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De mens perfect??!! LOL! Alleen het idee al, perfect bestaat niet. Als je er diep op in wil gaan kan je kijken naar al die genetische ziektes en zo, maar daar heb ik geen zin in. Alleen al het feit dat je gaos schrijft vind ik een leuk voorbeeld van de imperfectie van de mens. Oh ja, de mens en de mensapen hebben een gezamelijke voorouder, het een stamt niet van het ander af.
|
![]() |
|
De mens stamt niet af van de aap zoals we die nu kennen.
De mens en de aap van nu hebben beiden dezelfde voorouder: namelijk een klein "aapje". Uit dat aapje is zowel de mens als de aap van nu ontstaan. Tenminste, als je de evolutietheorie van Darwin aanhoudt.
||
Citaat:
|
Waarom zou hij dan verslagen kunnen worden(als jij het hebt over de Cell over wie ik het nu heb
![]() ![]() Ik heb trouwens jou echte naam hier ergens zien staan en volgens mij kom ik jou wel bekend voor als ik zeg dat ik op andere plaatsen bekend sta als Anquiroveritas... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uhm..... Een anquiroveritas, kweet nie wat het is, maar het doet me denken aan Verus Veritas. Maar goed, wie bende gij?
||
![]() |
Citaat:
*oef* ![]() Leuk dat jij hier al op gereageerd hebt, hoef ik het niet meer te doen ![]() Hopelijk snapt ze er iets van... |
![]() |
|
Ja, toch wel muizen. Onze DNA code lijkt meer op die van een muis dan wat anders.
Wij zien onszelf als superieure wezens, maar zelfs een vlieg heeft een grotere DNA code dan een mens. DUS. Dat alien theorie zou ook best wel kunnen kloppen denk ik. ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Havock schreef:
[B] de bijbel is geschreven door mensen, koe wist je dat er toendertijd zeer weinig mensen konden leven en dat (goh, goh, goh) de hoge geestelijken vaak erg goed in 'de slappe was' zaten.... als je ziet wat het christendom zgn. "in naam van god heeft gedaan....." ![]() maar god is gewoon bedacht door mensen: waarom? er zijn dingen die je niet kan verklaren, nog niet.. zoals onweer 2000 jaar geleden... tja, als jij het niet weet, dan is het toch gewoon een god? Ik ben het er helemaal mee eens!! Like That, Love Ya ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan natuurlijk ook zijn dat die chinees liliputter is. en ga jij wel naar school? zo ja, dan weet je ook waarom mensen een al dan niet getinte huidskleur hebben |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hemel margreetk | 115 | 06-06-2009 12:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de manipulatie van het NT Verwijderd | 101 | 26-03-2005 21:14 | |