Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Met haar praten. 3) Accepteren dat ze zo nu eenmaal is, en het je niet aantrekken. Je wordt er sterk van, wat ook een pluspunt is en 4) Geestelijk mishandeling kun je ook aangeven.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
oh well, als t vaker gebeurt zou k t ff bij iemand van school (of iemand die je geholpen heeft met t overwinnen van je anorexia) melden en vragen of ze tegen je ma willen zeggen dat ze dat soort idiote dingen niet moet zeggen.
||
![]() |
Citaat:
![]() uitleg: gisteren heb ik een sleutelbos tegen me aan gesmeten gekregen omdat ik riep dat ik me vriendje miljoenen keer belangrijker vond dan zij... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar je kwetst je moeder enorm door zoiets te zeggen. Ik geloof niet dat je wil dat je zo'n slechte relatie hebt met je moeder, het liefst zou je ook leuk met je moeder kunnen praten als het goed met je gaat en serieus over je problemen praten als het minder goed gaat, zoals nu. Hoe doe je dat? Niet door te zeggen dat ze niks voorstelt. Jij vindt het erg dat je moeder je op je gewicht hamert, daar werd je erg boos om. HEtzelfde doe je bij je moeder door te zeggen dat je je vriend veeeel belangrijker vindt. Waarom kwets je haar op die manier? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan wel hard gaan schelden en roepen dat je vrienden honderd keer belangrijker zijn dan jij, maar denk je dat ze daar wat mee bereikt? Dan bevestig je het beeld van d'r moeder alleen nog maar meer. Dat vindt ze helemáál dat d'r dochter veel leuker was toen ze nog mager was (toen hadden ze immers hetzelfde doel en werd daar geen ruzie over gemaakt).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg dit niet om de TS af te vallen, want wat haar moeder zegt vind ik ook niet kunnen, maar respect baseer je niet alleen op het feit dat haar moeder dit zegt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn moeder is geslagen LW | 19 | 02-12-2010 20:22 | |
De Kantine |
wow, me moeder is zwanger stylez | 5 | 18-10-2007 14:46 | |
Liefde & Relatie |
relatie moeder slecht MissBi@tch | 7 | 08-01-2003 18:12 | |
Psychologie |
me moeder werd mishandeld door haar vriend.. Black Reina | 2 | 05-07-2002 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 |