Advertentie | |
|
![]() |
||
[QUOTE]Pixelated schreef op 27-09-2004 @ 21:14 :
Citaat:
het niet zo gek dat hij het er verder niet over heeft - dat zul je toch echt moeten aangeven. ![]() Sowieso lijkt het me wel (erg) verstandig om hier iig met je therapeut over te praten - die lijkt me daar de aangewezen persoon voor... En voorkomen dat het uit de hand loopt is beter dan genezen, lijkt me. Verder denk ik dat je diep van binnen wel degelijk weet wat je nou moet; je weet heel goed dat (en wat) er iets fout zit of iig niet de goede kant opgaat, gebruik die kennis dan ook om tijdig in te grijpen!
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-09-2004 om 20:47. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hetzelfde geld begint hij er níet over (en die kans is best groot aanwezig, gezien je andere problemen), en dan blijf jij er dus mee zitten. Als ik het zo lees, is een half uur in de twee weken gewoonweg te kort/te weinig hulp voor jou - lijkt me dan ook geen gek idee om dit aan te geven, en om meer hulp te vragen... Of zeg ik nu iets heel raars? Als je dingen niet/nauwelijks aan durft te geven dmv gesprekken, kan je ook proberen het op te schrijven oid btw, misschien is dat (iets) makkelijker? Het lijkt me iig niet handig als je hier heel lang mee door blijft lopen, of maar blijft hopen totdat hij erover begint...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
Psychologie |
Het voelt toch niet goed!! Rocaliaan Lieke | 6 | 03-07-2003 11:09 | |
Psychologie |
Vragen aan Borderliners kleinedraak | 5 | 21-01-2003 19:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia/Boulimia Yamyam | 57 | 24-11-2002 10:22 | |
Psychologie |
Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde? Anne | 8 | 05-05-2002 14:51 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |