![]() |
|
![]() |
heey mensen,
sorry heb dit bericht al eerder geplaatst, maar ik moet voor school een allochtoon interviewen over de cultuur enzo, ik volg namelijk de op-leiding sph Ik heb al een vragenlijstje klaar, heb het voor de makkelijkheid maar voor een turk gemaakt, maar da maakt natuurlijk nie uit dus als je me zou willen helpen, heel graag! · Hoe lang woon je al in Nederland? · Wat zijn de grootste verschillen tussen Nederland en Turkije? · Wat heb je overgenomen van de Nederlandse cultuur? · Vind je het lastig om eigenlijk tussen twee culturen in te leven? · Welke dilemma’s kom je hierdoor tegen? · Hoe wordt je opgevoed door je ouders, meer Nederlands of meer op de Turkse manier? · Wat is er verschillend aan de Nederlandse en de Turkse opvoeding? · Heb je nog familie zitten in Turkije? · Zou je voor altijd in Nederland willen blijven? · Heb je veel Nederlandse vrienden of ook veel Turkse vrienden? Dit zijn de vragen, als je wil, mail de antwoorden even naar dooooooos@yahoo.com (7 o's) ![]() alvast bedankt! kuss
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 15:46. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar dit gaat naar Maatschappelijke Vakken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
interview allochtoon Elke_07 | 4 | 15-10-2008 14:01 | |
Algemene schoolzaken |
Bijnamen leraren?! Joycey | 16 | 20-06-2006 14:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Moet ook werkstuk over allochtonen maken Draid | 0 | 25-03-2004 08:07 | |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Moslimvrouwen: emancipatiebeleid of juist in eigen cultuur laten? Miss USA | 5 | 12-04-2002 23:18 |