Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja ik denk dat ze bang zijn dat je de verkeerde keuze maakt door voor je vriend te betalen. Ze willen waarschijnlijk wel iets aan jou geven, maar niet als je hem gratis bij je laat wonen, ofzoiets. Wel jammer dat ze jouw keuzes niet respecteren en meteen zo moeten reageren, maar na een tijdje trekt het vastwel weer bij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie het mijn ouders ook nog wel zeggen en zou er niet van onder de indruk zijn. Ik vind ook dat de leeftijd van de TS in gedachte moet worden gehouden. Ze heeft geen leeftijd ingevuld, maar is 22 (toch?). Dan mag je ook wel eens zelfstandig worden zonder dat je ouders je daarbij nog moeten financieren (laat staan je vriend).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik ouder was en mijn kind vertelde mij dat, dan kon ze direct het huis uit. Of ze dat nou al van plan was of niet!! Je ouders zorgen al tig jaar voor je en omdat zij op een moment vertellen dat het over is met die financiële steun (ookal brengen ze het dan op een rottige manier) dan ga je toch nog niet van dergelijke dingen zeggen? of ben ik nou de enige die dit echt te achterlijk voor woorden vindt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
crisis kan je niet lezen?
||
![]() |
Citaat:
Het probleem ligt enkel bij mijn ouders, ik ben hun gezaag zo ontzettend beu dat ik er niet meer wil over praten met hen, ze staan op een andere golflengte. Mijn vader is altijd diegene geweest die werkte, mijn moeder huismoeder van 5 kinderen. Het is waarschijnlijk moeilijk voor hen te beseffen dat mijn vriend jonger is en dat ik als het ware werk en hij niet. Ik ben het zodanig beu dat ik geen enkel woord meer van hen hoef te horen hoe zij daarover denken. Totdat ik het huis uit ben, misschien dat ze er dan anders over denken. Dat ze mij tenminste eens iets gunnen, vrijheid en een goeie vriend, dan zou ik niet zo praten over hen. Bedankt voor jullie reacties alleszins ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch kan ik het me niet voorstellen dat je zoiets zou zeggen tegen je ouders. De boodschap (die je niet eens meent) is imho veel te erg voor hetgeen je hen duidelijk wil maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouders-"kind" relatie Teres | 52 | 12-09-2006 07:00 | |
Liefde & Relatie |
Samen slapen Dobomobo | 58 | 04-10-2005 19:54 | |
Psychologie |