Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 09:41
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Mijn vriend had 6 maanden met zijn vriendin en het liep eigenlijk heel goed tussen hun. Leek het. Vorige week vrijdag heeft zij het uitgemaakt voor een ander. Zij kwam er die dag ervoor achter dat ze "een andere jongen eigenlijk ook wel leuk vind". Dat leek me in de eerste plaats al wat vreemd want je vindt niet iemand anders ineenkeer leuk lijkt me. Maar deze week is het nog erger gegaan want nu heeft zij donderdag met die jongen gezoend!! Dat doe je toch niet offe???!
Ik wil graag even de mening van jullie hierover
Oud 05-03-2005, 09:44
Drez
Drez is offline
Nouja ik vind het goed van haar dat ze het meteen uit heeft gemaakt nadat ze erachter kwam dat ze iemand anders leuk vond, dan zat het toch niet zo goed als het leek. En verder, wel redelijk snel allemaal, maarja wat doe je eraan he.
Oud 05-03-2005, 09:44
aapje
aapje is offline
Dat jij of ik het niet zou doen zegt niets over andere mensen dat blijkt.
Oud 05-03-2005, 09:47
Verwijderd
Het is niet echt heel aardig tegenover haar ex, maar ze heeft het tenminste wel eerst uitgemaakt. Dat gebeurt vaak genoeg niet. Theoretisch gezien is ze vrij om te doen en laten wat ze wilt, maar het idd niet heel erg 'medelevend' met haar ex...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 09:50
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-03-2005 @ 10:47 :
Het is niet echt heel aardig tegenover haar ex, maar ze heeft het tenminste wel eerst uitgemaakt. Dat gebeurt vaak genoeg niet. Theoretisch gezien is ze vrij om te doen en laten wat ze wilt, maar het idd niet heel erg 'medelevend' met haar ex...
Idd maare 6 maande had ze met hem en voelde ze zogenaamd dus iets voor hem. En dan maakt ze het uit en dan naait ze hem gelijk. Dan heb je toch totaal geen gevoel ofzo.
Oud 05-03-2005, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 05-03-2005 @ 10:50 :
Idd maare 6 maande had ze met hem en voelde ze zogenaamd dus iets voor hem. En dan maakt ze het uit en dan naait ze hem gelijk. Dan heb je toch totaal geen gevoel ofzo.
Jawel? He kijk, ik snap dat het lullig is voor hem, maar ze is vrij om te doen en laten wat ze wilt. Als hij vragen heeft mbt die zes maanden en die zoen met die jongen moet hij bij haar wezen.
En óf ze zoent 'zomaar' met die jongen, of ze voelt wat voor hem en gezien het verhaal lijkt dat laatste me het meest logisch. Het is hard, maar weet je, zo'n verliefdheid gaat niet opeens over. Waarschijnlijk speelde het al langer bij haar en heeft ze er over nagedacht en uiteindelijk er voor gekozen het uit te maken. Maar nogmaals: voor dit soort dingen moet hij bij haar zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 10:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou wees blij dat ze het van tevoren wel had uitgemaakt! dat doen er veel ook niet bij! al blijft het wel een kutactie! maar ja, als ze dit vaker flikt, dan komt ze er van zelf wel achter dat het niet leuk is!
Oud 05-03-2005, 10:10
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-03-2005 @ 11:02 :
Jawel? He kijk, ik snap dat het lullig is voor hem, maar ze is vrij om te doen en laten wat ze wilt. Als hij vragen heeft mbt die zes maanden en die zoen met die jongen moet hij bij haar wezen.
En óf ze zoent 'zomaar' met die jongen, of ze voelt wat voor hem en gezien het verhaal lijkt dat laatste me het meest logisch. Het is hard, maar weet je, zo'n verliefdheid gaat niet opeens over. Waarschijnlijk speelde het al langer bij haar en heeft ze er over nagedacht en uiteindelijk er voor gekozen het uit te maken. Maar nogmaals: voor dit soort dingen moet hij bij haar zijn.
Ja ik weet het je hebt gelijk een zo ze mag doen wat ze wil doen maar het is gewoon lullig en ik had het cker niet van haar verwacht. Zo vallen mensen je toch dus weer tegen.
Oud 05-03-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 05-03-2005 @ 11:10 :
Ja ik weet het je hebt gelijk een zo ze mag doen wat ze wil doen maar het is gewoon lullig en ik had het cker niet van haar verwacht. Zo vallen mensen je toch dus weer tegen.
Dat snap ik wel.. Knuf..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 10:22
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Naja ik leg me er wel bij neer....
Iniedergeval bedankt nog ff he voor deze posts.
Oud 05-03-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 05-03-2005 @ 11:22 :
Naja ik leg me er wel bij neer....
Iniedergeval bedankt nog ff he voor deze posts.
Denk dat je ook weinig anders kan doen.

Denk dat je je ook niet al te druk moet maken over die vriendin, maar vooral over je vriend, want die is zomaar ineens gedumpt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:14
igfy
igfy is offline
Idd.. je vriend heeft het momenteel zwaarder..

Je kan het ook zo bekijken: Al ze iemand anders leuk vind (ookal is het maar een beetje) betekent dat dat ze misschien niet meer hetzelfde voelt voor haar vriendje en dat ze dus niet meer verliefd op hem is.. Dan is het misschien maar het beste om het meteen uit te maken..

Of ze is gewoon oppervlakkig en miste de sensatie van het versieren..
Oud 05-03-2005, 15:33
Myuki
Myuki is offline
ik vind dat het mag
Oud 06-03-2005, 17:20
Verwijderd
Het mág wel, maar ik vind het niet zo netjes tegenover haar ex-vriend. Ik zou er zelf ook wat langer mee wachten als ik net uit een lange relatie kwam, maar ieder zijn ding. Een goede vriendin van me heeft dit ook een keer voor haar kiezen gekregen, ze had het uitgemaakt met haar vriend na 2 jaar en hij zoende na een paar dagen met een ander meisje (dat ook nog eens op het punt stond om te gaan trouwen)...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:40
Multilot
Multilot is offline
Ze heeft niks verkeerd gedaan. Waarschijnlijk heeft er in haar hoofd meer gespeeld dan wat jij hier schetst.
Ik kan ook niet zeggen dat ik het echt een drama vind...
Oud 06-03-2005, 19:51
Bo
Bo is offline
Nou ja, t zal idd niet 'opeens' zijn geweest, ws realiseerde zij zich de dag voordat ze het uitmaakte dat ze die ander toch leuker vond. De twijfel bestond wellicht al langer.

Daarbij heeft zij alle recht het uit te maken, als ze iemand anders leuker vind. Het zou oneerlijk zijn als ze bij je vriend gebleven was, terwijl ze eigenlijk gek was op een ander.

Mogelijk ken jij niet alle details, wat het voor jou minder logisch maakt dat het nu uit is. Voor haar zal het een stuk helderder zijn.
Oud 06-03-2005, 20:25
Methuselah
Methuselah is offline
Shit happens.
Oud 06-03-2005, 20:36
Qimm
Qimm is offline
het is niet netjes, maar ja het is ook niet verboden
Oud 06-03-2005, 22:40
Warsocket
Warsocket is offline
welkom in de wereld van 15 jarige meiden die niet weten wat ze willen
Oud 06-03-2005, 22:58
bracelance
bracelance is offline
Ze heeft het met hem uitgemaakt omdat ze een ander zag zitten. Uit respect zou ze dan een tijdje niemand moeten zoenen, ik vind het ook vrij vroeg maar het is haar eigen keuze.
Reageren

Regels voor berichten