Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder ben ik het helemaal met je eens wat een L*L is dat. No offence als het je vriendje is maar dat kan hij niet maken. Is hij niet opgevoed? Als het een van mijn vrienden was had ik toch eens flink met hem gaan praten... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je denkt dat je alleen uitgenodigd word om mee te pronken, zou ik al niet eens meer mee gaan. Of wel mee gaan en het gewoon heel gezellig maken met alle andere jongens, zodat er eigenlijk weinig voor hem te pronken valt.. En met: Can't live with or without you.. In jou geval zou ik gewoon kiezen, dan maar zonder hem. Gewoon zorgen dat je veel nieuwe mensen (jongens) ontmoet met bijvoorbeeld uitgaan en die veeeel leukere en aardiger zijn, zodat je die andere sukkels snel vergeet. En al niet eens meer tijd over hebt om aandacht aan je exen te besteden.. Dat zou ik doen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het kán niet over jou en Muus gaan, want dat is al een eeuw uit? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Ja, JIJ dus) offtopic: wanneer denk je hier 'ns een oplossing voor te gaan zoeken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik pleit ervoor dat ze kluizenaar wordt, dan hoeft ze ons niet lastig te vallen met dat eeuwenoude onoriginele gewauwel...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
herkennen andere mensen dit ook , dat je wel weet hoe het zit met je vriend of vriendin dat die niet zou kloppen, maar dat het niet tot je door dringt.
Ik ben ff alles kwijt van wat goed en fout is . Ik ZIE het wel dat hij fout zit, maar...jezus.....ik ga dan weer denken dat als ik het uit zou maken dat andere mensen dan zouden denken van "jezus, das ook overdreven van je om het uit te maken nah ja , nou dan heb je echt geen reden om je kut te voelen"" --->alleen, bang dat niemand me dan steunt.. ik heb het idee dat als ik iets meemaak wat echt tot de norm "erg fout" is ...zoals je keihard uitschelden of vreemdgaan dat ik dan pas durf "MAZZEL" te zeggen. affijn, hij is wel vreemdgegaan...maar dan zegt hij weer ik doe et nooooooooooooooooit meer, en ik hou zo van je echt" dan denk ik weer "als ik het nu uit maak denken andere mensen vast van "jezus geef hem nog een kans , waarom doe je zo hij vind je echt leuk kijk maar hoe hij voor je uitslooft" Dit denk ik constant, ben bang dat ik dingen fout doe, foute beslissingen en dat ik er dan alleen voor kom te staan. Ja dat gebeurt allemaal in een flits in me hoofd en dat maak ik weer de verkeerde beslisingen en mijn ouders en jullie snappen en [ terecht ] nik s meer van, ik wou het nog wel even uitleggen waarom ik dus zo doe. Kan er niks aan doen. echt, ik probeer niet meer te posten met eeuwige verhalen van onzekerheid. In ieder geval bedanktvoor de andere topics waar ik wel echt raar mee heb gehad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Rustig aan, dit is niet om je af te ketsen of te kwetsen ofzo.
ik heb een paar vragen aan je: Waarom ben je er zo mee bezig wat andere mensen over je denken? En waarom trek je je aan van wat andere mensen zeggen/doen? Waarom is dat zo belangrijk voor je? Zou je mij dat uit kunnen leggen? |
![]() |
|
Wat doen die andere mensen er zoveel toe? Het gaat toch om jou, en om jou gevoelens en om hij jóu behandeld. Als jij je er niet goed bij voelt dan is dat toch duidelijk.
Jíj zíet wel dat hij fout is? Maak het dan eindelijk eens uit. Durf eens voor jezelf op te komen meid. Iedereen hier blijft maar zeggen dat je het uit moet maken, zelfs al in je eerste topics over hem, dus je maakt echt geen verkeerde beslissing. Het ís niet overdreven. Je hoort je niet constant kut te voelen. En natuurlijk kom je er niet alleen voor te staan. Je ouders en goede vrienden laten je echt niet stikken omdat je een keer iets doet waar zij het niet mee eens zijn. Bovendien kunnen zij je toch ook helpen en steunen als je het moeilijk hebt, en als je niet weet wat te doen? *zucht en dit is allemaal al honderd keer gezegd en ik herhaal het, maargoed* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijdschriften met meer inhoud Lolaaa | 100 | 28-10-2007 10:36 | |
Massagraf met 3000 Koerden in noorden Irak gevonden Rabbi Daniel | 86 | 18-06-2003 15:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Toch nog maar een keer BUSH!! Verwijderd | 27 | 13-03-2003 22:07 | |
Psychologie |
De 7 zonden punkyfish | 27 | 05-11-2002 18:36 |