Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 22:08
devilcat
devilcat is offline
stel,Vriend B. heeft een vriendin A.

A is best een leuke meid om te zien.

Vriend B heeft tegen al zijn collega's gezegd dat Vriendin A ook op het feestje komt.

Vriendin A , heeft in werkelijkheid nog helemaal niks gezegd of ze komt of niet.

Zonder vriendin A wilt B ookniet mee.

----------------------------------------------

Ff samengevat:

vriend B is een jongen die volgens mij niet graag zonder vriendin wilt verschijnen. Beetje stoer doen van ik heb ook een girl.

Als vriendin A dan is meeging naar een feestje, deed vriend B erg afstandelijk.
Vriendin A had het idee dat ze een beetje voor de sier mee was.
Zo van "het vriendinnetje van..."

Vriend B wilt toch graag dat zijn vriendin A elke keer meegaat naar feesten en partijen, vriendin A heeft zo'n vermoeden dat ze enkelt meegaat als object.
En dat vriend B eigenlijk zichzelf de hemel in wil prijzen van "kijk mij is een vriendin hebben ben ik nou niet geweldig?"

Stelling :

Vinden jullie dat vriendin A kan zeggen " hij wilt me alleen als object mee en om zijn eigen dunk te verhogen omdat een leuk meisje naast hem loopt en hij zegt van te voren al dat A. komt telwijl zij eigenlijk nog niks heeft gezegd. B. doet een beetje stoer met "ik heb een vriendin " ik vind dat dit niet klopt dus B. is verkeerd bezig, hij zou zijn vriendin normaal moeten behandelen op feestjes en zorgen dat hij om HAAAAAAAAAAAAAAR geeft en niet alleen om haar uiterlijk zodat zijn vrienden zien "zo B. heeft een leuk meisje B. is nu stoer B. denkt nu mijn dunk is verhoogd," terwijl A dan maar een beetje rondloopt als object."

vinden jullie dat A zo mag denken? of vinden jullie dat A niet moet zeuren en juist met denken "het is toch leuk dat ie je overalmee naartoe vraagt?!" [ ik denk dus dat het enkelt is voor zijn eigen dunk,van kijkmij eens een leukmeisje te hebben gescoord ipv dat hij uitstraalt "wat ben ik verliefd ZIJ is geweldig"]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 22:18
Verwijderd
Als het echt zo erg is, zou ik hem er toch eens op wijzen. Als het hem alleen om het uiterlijk te doen is, dan moet ie es een flinke schop onder zijn kont krijgen, van halloooo, ik ben geen auto ofzo waarmee je kunt opscheppen. De vriendin heeft vast meer te bieden dan alleen haar uiterlijk. Laat die vriend eens opsommen waarom ie haar leuk vindt, als dat alleen op het uiterlijke neerkomt, tja, dan is de relatie niet bepaald diepgaand en zou de vriendin er eens over mogen nadenken of het dat allemaal waard is.

Of ze doet het andersom. Als ie er een beetje leuk uitziet, hem overal mee naartoe slepen en zich hetzelfde gedragen (met eventueel wat vriendinnen in t complot), kijken hoe hij zich voelt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 21-04-2004 @ 23:18 :
Of ze doet het andersom. Als ie er een beetje leuk uitziet, hem overal mee naartoe slepen en zich hetzelfde gedragen (met eventueel wat vriendinnen in t complot), kijken hoe hij zich voelt.
Niet doen dan hemel je die jongen alleen maar op. En waarschijnlijk gaat hij bijn zijn vrienden weer allemaal groten verhalen ophangen dan omdat ze waarschijnlijk uit beleefdhied zeggen dat de jongen wel leuk is...

Maar verder ben ik het helemaal met je eens wat een L*L is dat.
No offence als het je vriendje is maar dat kan hij niet maken. Is hij niet opgevoed?

Als het een van mijn vrienden was had ik toch eens flink met hem gaan praten...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 08:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Als het allemaal waar is wat jij zegt heb je helemaal gelijk en is het gewoon een grote eikel. Sowieso kan het al niet dat ie zegt dat zijn vriendin komt terwijl hij haar nog niks gevraagd heeft.

Maar kan ze daar niet is over praten met haar vriend? Misschien heeft ie het geen eens door
Oud 23-04-2004, 08:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-04-2004 @ 09:12 :
Als het allemaal waar is wat jij zegt heb je helemaal gelijk en is het gewoon een grote eikel. Sowieso kan het al niet dat ie zegt dat zijn vriendin komt terwijl hij haar nog niks gevraagd heeft.

Maar kan ze daar niet is over praten met haar vriend? Misschien heeft ie het geen eens door
Oud 23-04-2004, 09:23
devilcat
devilcat is offline
hmm, eigenlijk gaat het over mezelf...met die jongen..."muus"....

Hoe moet je omgaan met "can't live with of without you.."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 23-04-2004 @ 10:23 :

Hoe moet je omgaan met "can't live with of without you.."
Het zal ook es niet over hem gaan
Als je denkt dat je alleen uitgenodigd word om mee te pronken, zou ik al niet eens meer mee gaan. Of wel mee gaan en het gewoon heel gezellig maken met alle andere jongens, zodat er eigenlijk weinig voor hem te pronken valt..

En met: Can't live with or without you.. In jou geval zou ik gewoon kiezen, dan maar zonder hem.
Gewoon zorgen dat je veel nieuwe mensen (jongens) ontmoet met bijvoorbeeld uitgaan en die veeeel leukere en aardiger zijn, zodat je die andere sukkels snel vergeet. En al niet eens meer tijd over hebt om aandacht aan je exen te besteden.. Dat zou ik doen..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 11:53
Optima
Optima is offline
in plaats van A en B neem in godsnaam gewoon verzonnen namen, we zijn hier niet bezig met hogere wiskunde!

( en A of B drukken geen geslacht uit, Pietje en Truus wel)
Oud 23-04-2004, 12:33
Verwijderd
A heeft gelijk...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:47
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
a is een dom naief schaap
Oud 23-04-2004, 19:50
pyres
pyres is offline
Citaat:
Optima schreef op 23-04-2004 @ 12:53 :
in plaats van A en B neem in godsnaam gewoon verzonnen namen, we zijn hier niet bezig met hogere wiskunde!

( en A of B drukken geen geslacht uit, Pietje en Truus wel)
volgens mij heeft ze het gewoon over zichzelf
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uh ik zou het zeker niet pikken. Ik laat me echt niet als object behandelen.

Ik weet dat mijn vriend ook met trots mij aan vrienden/minder bekenden kan laten zien, maar hij neemt mij ook mee ómdat ie me gewoon bij zich wil hebben. Om míj dus en niet om met me te showen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 21:57
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
pyres schreef op 23-04-2004 @ 20:50 :
volgens mij heeft ze het gewoon over zichzelf
Ja.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:26
Sithan
Sithan is offline
Gaaap
"None can forsee the end of it, while this world lasts"

A is object
B is subject
en feesten is het predikaat
Oud 26-04-2004, 17:39
Verwijderd
offtopic: In vredesnaam, handel een keer in je hele leven alsof je een eigen wil hebt.
Om de 10 dagen kom je met een nieuw topic over wat voor vreselijke dingen hij gedaan heeft en dat je geen flauw idee hebt wat je daarvan moet vinden, wat je moet doen en tegen hem zeggen. Iedere keer wordt er weer gezegd: "dump hem als hij zo rot tegen je doet." In het eerste topic vertelde je dat zelfs je ouders dat tegen je zeiden. Als zelfs je ouders je niet kunnen dwingen om een eigen mening en een ruggegraat te vormen, waarom zou het een groep wildvreemden dan wel lukken?

Ontopic:
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 23-04-2004 @ 10:23 :

Het kán niet over jou en Muus gaan, want dat is al een eeuw uit?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 14:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
devilcat schreef op 21-04-2004 @ 23:08 :

Als vriendin A dan is meeging naar een feestje, deed vriend B erg afstandelijk.
Vriendin A had het idee dat ze een beetje voor de sier mee was.
Zo van "het vriendinnetje van..."
Ontopic: Nou, als ik je verhaal goed begrijp, is dat dan toch ook zo? En nee, ik zou het niet pikken en ik zou al helemaal niet mee gaan als ik het vantevoren wist! Kom nou.

Citaat:
Vinden jullie dat vriendin A kan zeggen " hij wilt me alleen als object mee en om zijn eigen dunk te verhogen omdat een leuk meisje naast hem loopt en hij zegt van te voren al dat A. komt telwijl zij eigenlijk nog niks heeft gezegd.
Ik vind dat A kan zeggen: Je bekijkt het maar, ik wil niets met je te maken hebben.

Citaat:
vinden jullie dat A zo mag denken?
Ik vind het ongezond dat je daar zelfs maar bij stil staat. A *moet* zo denken.

(Ja, JIJ dus)

offtopic: wanneer denk je hier 'ns een oplossing voor te gaan zoeken?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 15:31
pyres
pyres is offline
Citaat:
devilcat schreef op 23-04-2004 @ 22:57 :
Ja.
loos dan
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:32
Denise84
Denise84 is offline
Jeetje wat een negatieve instelling! Echt helemaal nergens voor nodig! Beetje pronken met iemand is toch prima, waarom zou iemand ineens afstandelijk gaan doen??

Ooh ik las verkeerd. Als vriend afstandelijk gaat doen, dan is het een enorme eikel en dan moet je gewoon niet meer meegaan. geef het wel even aan, want het kan soms ook zijn dat iemand het niet helemaal door heeft. Maar volgens mij tref jij gewoon een slecht vriendje.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:36
Ai lún
Ai lún is offline
A moet het uit maken met B.
En als A dat niet wil, moet A zelf maar eens gaan nadenken ipv op een forum gaan vragen wat ze moet doen
Oud 28-04-2004, 11:21
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-04-2004 @ 14:44 :

Het kán niet over jou en Muus gaan, want dat is al een eeuw uit?
Ze is niet goed snik, dan kan alles
Ik pleit ervoor dat ze kluizenaar wordt, dan hoeft ze ons niet lastig te vallen met dat eeuwenoude onoriginele gewauwel...
Oud 28-04-2004, 11:32
Verwijderd
We hebben hier al zo ontzettend veel topics over jou en Muus voorbij zien komen en iedere keer zei je dat het uit was en daarna opende je een nieuw topic.

Ik veronderstelde dat het uit was tussen jullie en nu zie ik ineens dit.. ik snap er niets meer van..

Leg het eens uit?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 11:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-04-2004 @ 12:32 :
We hebben hier al zo ontzettend veel topics over jou en Muus voorbij zien komen en iedere keer zei je dat het uit was en daarna opende je een nieuw topic.

Ik veronderstelde dat het uit was tussen jullie en nu zie ik ineens dit.. ik snap er niets meer van..

Leg het eens uit?
What about sluit ze gewoon als ze weer verschijnen, ik bedoel tis iedere keer t zelfde, wat we ook zeggen t maakt geen reet uit want ze doet er niks mee en t wekt bij veel alleen maar negatieve reacties op....enig nut van zulke topics lijkt me vrijwel nihil.
Oud 28-04-2004, 11:48
Verwijderd
Mja ik wou 'm eerst ook sluiten, maar toen bedacht ik me.
Ik wil gewoon eens weten wat ze erop te zeggen heeft.
Citaat:

ik denk dus dat het enkelt is voor zijn eigen dunk,van kijkmij eens een leukmeisje te hebben gescoord ipv dat hij uitstraalt "wat ben ik verliefd ZIJ is geweldig
Als je dat denkt en je weet wat voor lul het is, dat hij is vreemdgegaan en weet ik het wat er nog meer in die topics stond, waarom dénk je dan überhaupt nog over hem na?

Waarom open je dit topic dan? Je hebt alle antwoorden al. Je weet hoe het hele forum erover denkt, je weet hoe je er zelf over denkt..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 22:14
devilcat
devilcat is offline
herkennen andere mensen dit ook , dat je wel weet hoe het zit met je vriend of vriendin dat die niet zou kloppen, maar dat het niet tot je door dringt.

Ik ben ff alles kwijt van wat goed en fout is .
Ik ZIE het wel dat hij fout zit, maar...jezus.....ik ga dan weer denken dat als ik het uit zou maken dat andere mensen dan zouden denken van "jezus, das ook overdreven van je om het uit te maken nah ja , nou dan heb je echt geen reden om je kut te voelen"" --->alleen, bang dat niemand me dan steunt..

ik heb het idee dat als ik iets meemaak wat echt tot de norm "erg fout" is ...zoals je keihard uitschelden of vreemdgaan dat ik dan pas durf "MAZZEL" te zeggen.

affijn, hij is wel vreemdgegaan...maar dan zegt hij weer ik doe et nooooooooooooooooit meer, en ik hou zo van je echt"
dan denk ik weer "als ik het nu uit maak denken andere mensen vast van "jezus geef hem nog een kans , waarom doe je zo hij vind je echt leuk kijk maar hoe hij voor je uitslooft"

Dit denk ik constant, ben bang dat ik dingen fout doe, foute beslissingen en dat ik er dan alleen voor kom te staan.

Ja dat gebeurt allemaal in een flits in me hoofd en dat maak ik weer de verkeerde beslisingen en mijn ouders en jullie snappen en [ terecht ] nik s meer van, ik wou het nog wel even uitleggen waarom ik dus zo doe. Kan er niks aan doen. echt, ik probeer niet meer te posten met eeuwige verhalen van onzekerheid.
In ieder geval bedanktvoor de andere topics waar ik wel echt raar mee heb gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 23:07
Mark
Mark is offline
gewoon op zo'n feestje uitgebreid met een ander gaan dansen, das pas style

Dan geef je aan: zo, ik ben ook in de zaal!

Mark
Oud 04-05-2004, 19:05
vampire_esje
vampire_esje is offline
Rustig aan, dit is niet om je af te ketsen of te kwetsen ofzo.

ik heb een paar vragen aan je:

Waarom ben je er zo mee bezig wat andere mensen over je denken?
En waarom trek je je aan van wat andere mensen zeggen/doen?
Waarom is dat zo belangrijk voor je?

Zou je mij dat uit kunnen leggen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:57
luchtballon
luchtballon is offline
Wat doen die andere mensen er zoveel toe? Het gaat toch om jou, en om jou gevoelens en om hij jóu behandeld. Als jij je er niet goed bij voelt dan is dat toch duidelijk.
Jíj zíet wel dat hij fout is? Maak het dan eindelijk eens uit. Durf eens voor jezelf op te komen meid.

Iedereen hier blijft maar zeggen dat je het uit moet maken, zelfs al in je eerste topics over hem, dus je maakt echt geen verkeerde beslissing. Het ís niet overdreven. Je hoort je niet constant kut te voelen.

En natuurlijk kom je er niet alleen voor te staan. Je ouders en goede vrienden laten je echt niet stikken omdat je een keer iets doet waar zij het niet mee eens zijn. Bovendien kunnen zij je toch ook helpen en steunen als je het moeilijk hebt, en als je niet weet wat te doen?

*zucht en dit is allemaal al honderd keer gezegd en ik herhaal het, maargoed*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten