Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het dode momenten zijn die niet vervelend zijn, zijn ze niet zo erg toch?! Dan is een dood moment misschien geen goede naam. Als je het wel vervelend vindt... uhm ja samen dingen doen, zoals boven gezegd das wel een goede, dan is er altijd wel iets om over te praten.
|
![]() |
|
oh, wacht, dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.. huhuh..
Nouja, jullie kunnen ook gaan neuken.. niet omdat jullie iets hebben, maar omdat jullie niets beters te doen hebben.. ![]() Ik ken zo'n iemand.. vaag hoor..
|
Tsja, ik zou me er gewoon niet zo veel zorgen om maken. Als je niet vind dat jullie elkaar een beetje te veel zien. Verder los je dode stiltes alleen maar op met een flinke dosis improvisatievermogen. Maar het staat vaak zo nep om heel geforceerd te gaan zitten nadenken of je iets kan vinden om over te praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #89 Verwijderd | 498 | 12-08-2008 20:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dode bij achtervolging politie hansjuh | 26 | 10-07-2004 00:45 | |
Vrije tijd |
Champions League voorspellingen - praat hier over de wedstrijden ErHaN | 300 | 06-05-2004 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Vrije tijd |
Het Nderlands elftal bevat bijna geen in Nederland spelende voetballers Verwijderd | 19 | 19-10-2002 22:46 |