Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 19:07
framboosje
framboosje is offline
hoi!

ik ben de laatste tijd erughe vaak bij mijn beste vriend! en het is superleuk en supergezellig, alleen hebben we soms van die dode momenten... allé ja, da we alletwee niets zeggen en eigenlijk vind ik dat best vervelend (al is het soms wel geen vervelende stilte)... ook hij vind het meestal best vervelend...
nu, hebben jullie tips om ervoor te zorgen dat die dode momenten minder voorkomen? (elkaar iets minder zie vin'k geen goed idee... => we zijn nu net gelukkig doordta we elkaar zoveel zien!)

alle tips zijn welkom, behalve elkaar minder zien dan ;-)
Advertentie
Oud 27-02-2003, 19:09
Bright Halo
Bright Halo is offline
Het is heel normaal dat er soms stiltes vallen.

Dat hoeft toch niet vervelend te zijn?
Oud 27-02-2003, 19:10
thunder110
thunder110 is offline
Hoe kan het nou supergezellig zijn als er zoveel van die dode momenten zijn? Hoe kan je nou op je zestiende al uitgepraat zijn? Waarom zorgen jullie niet dat er eens niet gepraat wordt, maar gedaan wordt?
Oud 27-02-2003, 19:15
poesiefox
poesiefox is offline
Als er veel dode momenten zijn, dan voelen jullie je blijkbaar op je gemak bij elkaar. De meeste stellen kwekken elkaar heus niet de hele dag de oren van het hoofd. Als je het zelfs gezellig hebt terwijl jullie je samen vervelen, dan is er toch niks aan de hand?
Alleen voor een vreemde moet je je uitsloven om entertainend te zijn.
Oud 27-02-2003, 19:22
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Hoe kan het nou supergezellig zijn als er zoveel van die dode momenten zijn? Hoe kan je nou op je zestiende al uitgepraat zijn?
tuurlijk is het supergezellig, omdat we graag bij elkaar zijn...
we zijn niet uitgepraat, maar je kan niet opeens veranderen van onderwerp (je kan toch niet zomaar van school overschakelen op familie-anecdotes of zo...)

Citaat:
Waarom zorgen jullie niet dat er eens niet gepraat wordt, maar gedaan wordt?
we gaan best wel eens samen weg en zo, maar je kan toch ook geen hele middag/avond niks zeggen tegen elkaar?!
Oud 27-02-2003, 19:26
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
framboosje schreef:

we gaan best wel eens samen weg en zo, maar je kan toch ook geen hele middag/avond niks zeggen tegen elkaar?!
Nee, ok. Maar dan kom je in ieder geval wel gespreksstof tegen. Als je steeds dezelfde omgeving ziet met elkaar, dan heb je ook niks om op te reageren.
Oud 27-02-2003, 20:42
Verwijderd
mjah precies samen dingen gaan dóén... dan hoef je niet steeds te praten, en kom je vanzelf gespreksstof tegen...
Oud 27-02-2003, 21:43
Verwijderd
Als het dode momenten zijn die niet vervelend zijn, zijn ze niet zo erg toch?! Dan is een dood moment misschien geen goede naam. Als je het wel vervelend vindt... uhm ja samen dingen doen, zoals boven gezegd das wel een goede, dan is er altijd wel iets om over te praten.
Oud 27-02-2003, 22:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
ga samen muziek luisteren.. lekker plaatjes draaien..
of je gaat lekker slapen in een warm bedje.. daar kom je ook wel een middag mee door..
Oud 27-02-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
ga samen muziek luisteren.. lekker plaatjes draaien..
of je gaat lekker slapen in een warm bedje.. daar kom je ook wel een middag mee door..
Ok, maar met zomaar een vriend ga je misschien niet echt snel lekker slapen in een warm bedje
Oud 27-02-2003, 22:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
oh, wacht, dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.. huhuh..

Nouja, jullie kunnen ook gaan neuken.. niet omdat jullie iets hebben, maar omdat jullie niets beters te doen hebben..

Ik ken zo'n iemand.. vaag hoor..
Oud 16-09-2004, 00:14
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Tsja, ik zou me er gewoon niet zo veel zorgen om maken. Als je niet vind dat jullie elkaar een beetje te veel zien. Verder los je dode stiltes alleen maar op met een flinke dosis improvisatievermogen. Maar het staat vaak zo nep om heel geforceerd te gaan zitten nadenken of je iets kan vinden om over te praten.
Oud 16-09-2004, 06:27
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
jij bent zeker ook zo'n dronken kip net als die terror koe?
Oud 16-09-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 16-09-2004 @ 01:14 :
*post*
Denk je dat TS daar na anderhalf jaar nog wat aan heeft?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten