Advertentie | |
|
![]() |
|
dit spelletje spelen. best verslavend
![]()
|
![]() |
hoi DancIng ManiAc
Zou het niet eens helpen om eens wat minder negatief te denken? Ik hoor nooit een keer iets + uit je berichtjes ( hier, maar ook op het prikbord van sabn) Probeer eens een lijstje te maken met + dingen van het leven.....neem elke dag 5 min de tijd om lief voor jezelf te zijn. En wees niet te hard voor jezelf.. als je wilt mag je me wel eens mailen, dan kan je hart eens luchten...en kan ik je mischien een beetje helpen ( we zitten bijde in zelfde soort bootje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Schrijf het van je af, zet je gevoelens op papier en probeer er meer van te maken dan de dagelijkse scheldwoorden/verwensingen Ga een stuk buiten lopen, vooral in het donker. Ga muziek luisteren ![]() Grim Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 20:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: wat mij heel goed helpt als ik me rot voel, is de natuur in...lekker voelen en waarnemen wat de wereld je te bieden heeft. Verder voel ik heel veel bij muziek. Maar je kunt ook mensen gaan opzoeken. |
![]() |
||
Citaat:
ma ff serieus, weet je hoe het komt dat je je zo rot voelt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163 Eend | 466 | 29-05-2011 10:56 | |
Liefde & Relatie |
Vriend met ander meisje in bed Verwijderd | 44 | 03-11-2010 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Rot gevoel Jerry1985 | 8 | 12-10-2004 18:08 | |
Psychologie |
schuldig... pienie | 18 | 21-06-2003 19:30 | |
Psychologie |
Je rot voelen maar niet weten waardoor... Juliah | 18 | 30-10-2002 17:32 |