Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
.........
met verder gaan bedoel ik van zoenen naar zuigzoen en meer niet want het is maar voor een avond tenzij het wederzijds meer is. Maar ja gewoon niet zeiken, player zijn is niet iets waar je trots op moet zijn maar het zijn altijd andere mensen die je die naam geven ! Jullie moeten gewoon minder kritiek hebben op jongens zoals ons. En al die andere gasten die erop zeiken weten best dat ze zelf net zo lekker bezig zijn. duzze....stop talking bullshit just commit you're as ''stupid'' as us. Greetz from Beatz |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
WAHAHAHAHAHAHA. Verder gaan is van zoenen naar een zuigzoen? ![]() ![]() Citaat:
![]() Naja ik weet niet hoor, volgens mij snap je zelf echt wel dat je behoorlijk triest bent, en als je dat niet snapt dan is het nog erger dan ik dacht.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Platyers zijn niet altijd even erg idd, maar het merendeel is toch echt afgrijselijk. Ik wil hier niet mee zeggen dat een player gelijk afgrijselijk maar toch is dat IMHO dikwijls zo. Duzzz....
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Zoals Beatz zegt: Als meiden op JOU afkomen, betekent dat IMO vaak dat ze meer van je afweten, dus ook dat je een player bent. Dan weten ze dus zelf ook dat er waarschijnlijk geen goede relatie uit kan komen, en betekent dat dat zij ook wel een soort van player is... Wat Alicia ook zei.... Als het van 2 kanten komt dat het voor 1 avond is... dan is er toch mis mee?
Klinkt allemaal heel fout, maar ik ben niet helemaal wakker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je weet hoe je een meisje(in jouw geval) moet behandelen krijg je dit soort gezeik niet
|
|