Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 17:53
Beatz
Beatz is offline
Hey Meiden,

Als ik een keer uitga ofzo dan zijn het altijd hun ( jullie ! ) die oogcontact maken op mij afstappen. En als wij daar nou iets mee verder willen gaan moet je dat begrijpen. Soms is het wel voor een avond, soms niet en dan is het langer wat meestal beter is. Wat ik hiermee wil bereiken is dat jullie wat minder kritiek moeten hebben op spontane, durvende jongens ( of playerz hoe jullie dat noemen ! ) !!!!! Want jullie beginnen ermee,

Greetz from Beatz
Advertentie
Oud 18-05-2002, 18:30
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
*spontane durvende jongens * ???
Maargoed, ik heb verder ook geen kritiek op jongens die voor n avondje wat met n meisje doen, vind 19 ofzow wel behoorlijk sneu, maarja, moeten ze lekker zelf weten... Ik heb alleen een hekel aan jongens die zich anders voordoen, een heleboel 'beloven' of 'doen alsof' terwijl ze het helemaal niet menen en dus gewoon PLAYEN met gevoelens van meisjes...
Oud 18-05-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:
*spontane durvende jongens * ???
Maargoed, ik heb verder ook geen kritiek op jongens die voor n avondje wat met n meisje doen, vind 19 ofzow wel behoorlijk sneu, maarja, moeten ze lekker zelf weten... Ik heb alleen een hekel aan jongens die zich anders voordoen, een heleboel 'beloven' of 'doen alsof' terwijl ze het helemaal niet menen en dus gewoon PLAYEN met gevoelens van meisjes...
precies..
zolang de meisjes het zelf ook leuk vinden voor een avondje is t allemaal wel goed vind ik..
Oud 18-05-2002, 21:29
1337
1337 is offline
geef mij maar een lange termijn relatie, voor n avond is wel leuk maar wat moeten mensen om je heen dan denken... ik zou me er iig nie prettig bij voelen
Oud 18-05-2002, 21:46
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Beatz schreef:
Hey Meiden,

Als ik een keer uitga ofzo dan zijn het altijd hun ( jullie ! ) die oogcontact maken op mij afstappen. En als wij daar nou iets mee verder willen gaan moet je dat begrijpen. Soms is het wel voor een avond, soms niet en dan is het langer wat meestal beter is. Wat ik hiermee wil bereiken is dat jullie wat minder kritiek moeten hebben op spontane, durvende jongens ( of playerz hoe jullie dat noemen ! ) !!!!! Want jullie beginnen ermee,

Greetz from Beatz
Dat zegt een 14jarig broekie?
Oud 18-05-2002, 21:57
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
Parallel schreef:

HAHAHA idd.....

sorry maar ik moet toch ff lachen parallel, je hebt wel gelijk

maar on-topic, geef mij maar ook 1 lange-termijn relatie .

Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 07:56.
Oud 18-05-2002, 22:00
Verwijderd
Sja, wat moet ik er nou op zeggen...je loopt je pik achterna, maar dat is normaal...
Oud 18-05-2002, 23:15
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Beatz schreef:
Want jullie beginnen ermee
Jaaaa, wij beginnen aaaaltijd!

Lekker boeiend.
Oud 18-05-2002, 23:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Jaaaa, wij beginnen aaaaltijd!

Lekker boeiend.
Curieus dat je je aangesproken voelt en over 'wij' spreekt.
Oud 19-05-2002, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Beatz schreef:
Hey Meiden,

Greetz from Beatz
neuken?
Oud 19-05-2002, 09:58
Beatz
Beatz is offline
.........

met verder gaan bedoel ik van zoenen naar zuigzoen en meer niet want het is maar voor een avond tenzij het wederzijds meer is. Maar ja gewoon niet zeiken, player zijn is niet iets waar je trots op moet zijn maar het zijn altijd andere mensen die je die naam geven !
Jullie moeten gewoon minder kritiek hebben op jongens zoals ons. En al die andere gasten die erop zeiken weten best dat ze zelf net zo lekker bezig zijn. duzze....stop talking bullshit just commit you're as ''stupid'' as us.

Greetz from Beatz
Oud 19-05-2002, 10:23
cerys
cerys is offline
Citaat:
Beatz schreef:
.........

met verder gaan bedoel ik van zoenen naar zuigzoen en meer niet want het is maar voor een avond tenzij het wederzijds meer is. Maar ja gewoon niet zeiken, player zijn is niet iets waar je trots op moet zijn maar het zijn altijd andere mensen die je die naam geven !
Jullie moeten gewoon minder kritiek hebben op jongens zoals ons. En al die andere gasten die erop zeiken weten best dat ze zelf net zo lekker bezig zijn. duzze....stop talking bullshit just commit you're as ''stupid'' as us.

Greetz from Beatz
ik ben benieuwd hoe ontzettend zielig ik je ga vinden als ik je zie
Oud 19-05-2002, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Beatz schreef:
.........

met verder gaan bedoel ik van zoenen naar zuigzoen en meer niet want het is maar voor een avond tenzij het wederzijds meer is.

WAHAHAHAHAHAHA. Verder gaan is van zoenen naar een zuigzoen?

Citaat:
Maar ja gewoon niet zeiken, player zijn is niet iets waar je trots op moet zijn maar het zijn altijd andere mensen die je die naam geven !

Greetz from Beatz
Vind je het stoer ofzo.. om dat te doen? Jongens zoals ons?
Naja ik weet niet hoor, volgens mij snap je zelf echt wel dat je behoorlijk triest bent, en als je dat niet snapt dan is het nog erger dan ik dacht..
Oud 19-05-2002, 11:07
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
hahaha je zult weinig meisjes vinden die dan instemmen, nimfo's uitgezonderd, maar die staan op deze wereld voor jou soort
Oud 19-05-2002, 15:18
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
ik ben benieuwd hoe ontzettend zielig ik je ga vinden als ik je zie
Oud 19-05-2002, 15:25
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Beatz schreef:
Hey Meiden,

Greetz from Beatz
Knul je bent 14......ga met je vriendjes buiten voetballen....
Oud 19-05-2002, 15:27
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Parallel schreef:

Ik wil niet sneu doen, maar je bent toch zelf ook 14 ????

Oud 19-05-2002, 15:30
Verwijderd
Nee, in verhouding tot hem is ze 16, meiden lopen twee jaar voor

Oud 19-05-2002, 17:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:

Knul je bent 14......ga met je vriendjes buiten voetballen....
mijn id
Oud 19-05-2002, 18:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:

Zo'n reactie was te verwachten.
Ik ben inderdaad ook 14, maar ik hang geen 'stoere' verhalen op, zoals hij dat doet.
Oud 19-05-2002, 18:46
Iotje
Iotje is offline
Platyers zijn niet altijd even erg idd, maar het merendeel is toch echt afgrijselijk. Ik wil hier niet mee zeggen dat een player gelijk afgrijselijk maar toch is dat IMHO dikwijls zo. Duzzz....

Oud 19-05-2002, 19:46
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:

Ik wil niet sneu doen, maar ik zie een verschil in soort post
Oud 19-05-2002, 20:09
Verwijderd
Zoals Beatz zegt: Als meiden op JOU afkomen, betekent dat IMO vaak dat ze meer van je afweten, dus ook dat je een player bent. Dan weten ze dus zelf ook dat er waarschijnlijk geen goede relatie uit kan komen, en betekent dat dat zij ook wel een soort van player is... Wat Alicia ook zei.... Als het van 2 kanten komt dat het voor 1 avond is... dan is er toch mis mee?

Klinkt allemaal heel fout, maar ik ben niet helemaal wakker
Oud 19-05-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
Wat Alicia ook zei.... Als het van 2 kanten komt dat het voor 1 avond is... dan is er toch mis mee?
idd. maar ik zei ook nog dat het meisje het dan ook leuk moest vinden voor 1 avondje, dus aangenomen dat ze wéét dat het toch maar voor 1 avondje is.
Oud 19-05-2002, 20:30
lennuzz
lennuzz is offline
liefde is geen spelletje, dus die spelers hebben we ook niet nodig
Oud 19-05-2002, 21:29
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Beatz schreef:
Hey Meiden,

Greetz from Beatz
grappig, guppie

als je weet hoe je een meisje(in jouw geval) moet behandelen krijg je dit soort gezeik niet
Oud 19-05-2002, 23:33
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zie hier geen discussie meer uitkomen...

Tot ziens!

Regels voor berichten