Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 00:26. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem aan dat als je de ander vraagt het rustig aan te doen, ze genoeg voor je over heeft dat ook te doen. Niet alles gaat van een leien dakje. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zaterdag post ik wel een update. Voor hetzelfde geld krijg ik morgen allerlei verhalen te horen over haar nieuwe vriend en is al dit hoofdbreken nergens goed voor geweest ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [size=0.5](ik ben is discussiesfeer)[/size] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze 'zou' bellen.. We wachten rustig af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onbewust gevoelens opwekken gebeurt vooral door mensen die te slap zijn om nee te zeggen en dat is nog veel verrotter. Dat zijn nl. ook geen harteloze players. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het bvb expres doen alsof je het nog niet door had, en het je laten vertellen, wat moeilijk en emotioneel is voor diegene. Of expres iets heel liefs doen, daarna aangeven dat je het niet speciaal vind, maar in de tussentijd het weet, en diegene zit te janken van blijdschap ![]() Ja, dat is best wel negatief. Het is spelen met iemand z'n hoofd en eigenlijk opzettelijk gevoelens eruit rukken. MAAR het kan ook een goeie draai hebben, zolang je maar zorgt dat je er iemand niet mee kwetst. Citaat:
Maar dit is gewoon een trekje, mensen die 'dom' zijn het te zien. Daar kunnen ze niets aan doen, maar het zijn moeilijke partners ja (ervaring). Ja, oke. Duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
In hoeverre ben jij een... kettingtopic! Verwijderd | 52 | 25-08-2009 08:46 | |
Algemene schoolzaken |
In hoeverre mag een docent zijn politieke mening uitdragen? Verwijderd | 28 | 16-11-2004 09:28 | |
Algemene schoolzaken |
In hoeverre verschilt de uni van het VWO? Severus | 17 | 21-03-2004 12:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
In hoeverre geloof jij in het lot? angela123 | 7 | 20-04-2003 16:29 | |
Lifestyle |
in hoeverre heeft je verleden je gevormd? Secreet | 45 | 23-11-2002 02:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
In hoeverre heb ik mensen nodig, en hoe nodig ben ik? Semele | 1 | 26-03-2002 21:48 |