|
|
Bekijk resultaten poll: Moet de overheid inentingen verplicht gaan stellen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 50.88% |
Nee |
17 | 29.82% |
Alleen voor bepaalde ziektes .. ( graag noemen) |
10 | 17.54% |
geen mening |
1 | 1.75% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb de BMR ook niet gehad. Rode hond had ik al gehad, bof was m'n moeder blijkbaar niet zo bang voor (was misschien anders geweest als ik een jongetje was geweest maar zelfs dan vraag ik me af of ze het had gedaan) en de mazelen.. tja. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kinkhoest Tetanus Polio zijn in elk geval gevaarlijk .. en meningokokken ook uiteraard... maar alleen als 't uitbreekt .. als nekkramp niet als ze gewoon in je keel zitten .. Bof en rode hond zijn alleen in bepaalde levensfasen gevaarlijk .. rode hond als 'n meisje zwanger is .. niet voor haar maar voor 't ongeboren kind.. bof tijdens / na de pubertijd kunnen jongens onvruchtbaar van worden .. mazelen .. krijg je er als toetje bij in die bmr geloof ik .. maar kan je wel flink ziek van zijn .. ikke zelf ?? tegen alles ingeent .. behalve rodehond en bof want die had ik al gehad.. dug gewoon mazelen prik gehad ipv BMR over de stelling .. als ouders hun kinderen niet laten inenten wegens geloofs overtuiging vind ik dat de overheid dat zeker in het geval van polio op zou mogen leggen .. om die kinderen te beschermen .. zo'n kind heeft nergens om gevraagd nl .. Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 11:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ontopic: ik denk niet dat je het ooit langs de etici zal krijgen, het verplicht stellen van zo'n prik, maar van mij zou het wel mogen. De kinderen kunnen zelf nog niet bepalen of het goed voor ze is, en de ouders mogen dan wettelijk het recht hebben om voor de kinderen te beslissen, maar ik vind niet dat ze het morele recht hebben voor deze beslissing, omdat het uiteindelijk de kinderen zijn die er hun hele leven eventuele nadelen van kunnen ondervinden. In ieder geval mensen duidelijk wijzen op de gevolgen van niet inenten en het hele proces van inenten enzo, dat lijkt mij noodzakelijk, maar volgens mij gebeurt dat al wel, ik weet alleen niet hoe (artsen gaan dan vaak jargon gebruiken waardoor alsnog niemand er iets van snapt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan kun je ook wel gewoon op vaste tijden mensen uit gaan moorden.... net als ze met konijnen doen omdat er anders te veel zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |