Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 12:43
Maguire
Maguire is offline
Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin die nogal wat jonger is dan ik zelf maar tevens ook nog een maagd is.

Ik heb hier nog geen ervaring eerder mee gehad, maar loop nu tegen een groot probleem op. We hebben nu 3x geprobeerd sex te hebben. Ik weet dat het voor een vrouw erg spannend is de eerste keer en dat je ze gerust moet stellen. Maar ik kan haar gewoon vingeren zonder dat ze daar moeilijk over doet of gespannen, ze komt ook helemaal niet preuts over maar zodra mijn vinger daad werkelijk bij de ingang komt geeft ze een soort schrik reactie en spant ze zich helemaal aan daar. Ik dacht eerst dat dat gewoon de eerste keer was maar dit blijft gebeuren. En als ik zelfs mijn vinger er al met moeite in krijg ga ik de rest niet eens proberen.

Dus ja ik weet ook niet zo goed wat ik hier mee aan moet ze komt toch heel erg ontspannen over en dergelijke totdat ik daar aan kom. Dus wat advies zou geen kwaad kunnen.
Oud 13-09-2004, 12:45
Hagel
Hagel is offline
Je zegt dat ze overspannen overkomt maar heb je der al weleens gevraagd of ze daadwerkelijk wil?
Oud 13-09-2004, 12:46
Lorelei
Lorelei is offline
Weet je zeker dat het geen positieve schokreactie is?
Gaat het snel weg of blijft ze gespannen?
Heb je het er al met haar overgehad?
Oud 13-09-2004, 12:49
Maguire
Maguire is offline
Ze komt juist ontspannen over en dergelijke totdat ik daad werkelijk aan kom bij de ingang zelf. En ze blijft gespannen.

Maar ik vind het een beetje lastig om te vragen waarom ze zo overtrokken reageert.
Oud 13-09-2004, 12:57
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Maguire schreef op 13-09-2004 @ 13:49 :
Ze komt juist ontspannen over en dergelijke totdat ik daad werkelijk aan kom bij de ingang zelf. En ze blijft gespannen.

Maar ik vind het een beetje lastig om te vragen waarom ze zo overtrokken reageert.
Lijkt me toch wel het handigste. Als je nog niet over seks durft te praten ben je ook nog te jong om te neuken imho
Oud 13-09-2004, 13:10
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Maguire schreef op 13-09-2004 @ 13:49 :

Neem je wel de goede ingang?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-09-2004 @ 13:57 :
Lijkt me toch wel het handigste. Als je nog niet over seks durft te praten ben je ook nog te jong om te neuken imho
Inderdaad. Gewoon: 'ik weet niet zo goed wat ik moet doen omdat je nog maagd bent. Ik zie dat je erg gespannen raakt als we het willen gaan doen. Weet je wel zeker dat je wil? En is er misschien iets wat ik voor je kan doen?'

Zoiets. Zo moeilijk is dat toch niet. Een beetje spanning hoort overigens wel bij de eerste keer.. maar het moet niet teveel worden.
Oud 13-09-2004, 13:27
Verwijderd
Er zijn mensen die ervoor met vliegtuigen in gebouwen rammen, en jij ziet het als een probleem?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 14:17
G.T.C.
G.T.C. is offline
als jij niet met haar over seks durft te praten kan ik me ook moeilijk voorstellen dat jij haar enigzins op haar gemak kan stellen
Oud 13-09-2004, 14:49
snarl
snarl is offline
dat is toch geen antwoord op zijn vraag..

maar volgens mij moet je echt met haar praten. dat werd ook al gezegd,.. en verder niet zon enorm punt maken van al die maagdelijkheid, dat vergroot de spanning alleen maar.
Oud 13-09-2004, 15:04
Pletterprater
Pletterprater is offline
Om haar te laten komen hoef je waarschijnlijk niet persee een vinger (of iets anders) naar binnen te steken. Zeg haar daarom om te proberen te komen met jou... in de vorm van, zij bovenop, jij onderop en schuiven maar. (dit kan opzich met broekjes aan, maar kan dan pijnlijk zijn voor het mannelijk geslacht)

Als ze dan komt (hoe dan ook, je kan haar ook vragen haarzelf klaar te vingeren) is ze meteen meer ontspannen en heeft ze als het goed is genoeg sap aangemaakt om die vingers van je beter tot haarzelf te nemen. Lukt het deze keer wel goed, is ze er de volgende keer minder bang voor.
Oud 14-09-2004, 15:25
miksje
miksje is offline
Overhaasten is nooit een goede manier. Zeg tegen haar dat je kan begrijpen dat ze iets niet wilt doen of ergens niet aan toe is maar dat ze het wel moet aangeven, met woorden. Misschien is ze bang of schaamt ze zich een beetje om te zeggen en spant ze daarom aan op het moment ze ervan bewust wordt dat er iets gaat gebeuren wat compleet nieuw voor haar is.

Doet ze wel dingen bij jou? Zo niet, misschien kun je haar eerst kennis laten maken met jouw lichaam, zodat ze zich wat meer op haar gemak voelt. Begeleid haar in het ondekken van haar seksualiteit.

Geduld is the magic word!! Vanaf het moment dat het goed voelt bij haar én bij jou kan het alleen nog maar bergopwaarts gaan!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 15:59
waves
waves is offline
zeg lieve dingen tegen haar, doe eerst wat anders dan dat om haar te laten ontspannen: kusjes in haar nek, sabbelen aan haar oorlel, strelen dat soort dingen

en als dat niet helpt; vraag waarom ze zo gespannen is.. misschien is ze er niet klaar voor of vindt ze het eng
Oud 14-09-2004, 16:38
Verwijderd
Praat er toch maar wel over met haar. Misschien is ze bang dat als ze zich laat vingeren, ze ook diezelfde dag nog seks met je zal moeten hebben terwijl ze daar nog mee wil wachten, of misschien voelt ze zich dan verplicht om jou af te trekken terwijl ze dat niet durft, of misschien heeft ze een vervelende ervaring op seksueel gebied waar ze dan aan terugdenkt, of misschien doe je het wel te plotseling als ze nog helemaal niet opgewonden is, of misschien wil ze uberhaupt nog wachten met gevingerd worden. Er kunnen zo veel oorzaken zijn; als je niets aan haar vraagt, kom je niet te weten wat er aan de hand is, tenzij ze het uit zichzelf verteld maar het is niet handig om daar op te gaan wachten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-09-2004 @ 14:27 :
Er zijn mensen die ervoor met vliegtuigen in gebouwen rammen, en jij ziet het als een probleem?
Ik denk dat dat niet zozeer de maagdelijkheid is, als wel het feit dat het er zeventig zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 17:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sranan schreef op 14-09-2004 @ 18:25 :
dit is het enige dat ik erover kan zegge
Ik geloof toch niet dat ik dat ga proberen.
Oud 14-09-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-09-2004 @ 18:03 :
Ik denk dat dat niet zozeer de maagdelijkheid is, als wel het feit dat het er zeventig zijn.
Ik denk dat het om de combinatie van beide factoren gaat.

Desalniettemin is een maagd toch al één zeventigste deel van het Paradijs. Dat je zoiets op aarde kunt verwezenlijken is toch fantastisch!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 19:59
Bruut
Bruut is offline
tis een vaginist

Regels voor berichten