Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 15:41
Maguire
Maguire is offline
hey ik zit met een dilemma wat de meeste van jullie denk ik stom zullen vinden maar wil het toch voorleggen.

Ik heb nu sinds een aantal maanden weer een nieuwe vriendin, het loopt allemaal best goed. Echter ja het is niet het beste wat ik ooit meegemaakt heb laat ik het zo stellen. Maar het is allemaal toch vrij stabiel dus ik mag niet klagen.

Echter nu is er een meisje dat ik echt al heel lang leuk vind zonder een vriend komen te zitten voor het eerst sinds tijden. En ja ze heeft toch wel duidelijk interesse getoond in me. Ik weet zeker dat dit meisje echt super bij me past.

Dus ja de vraag is dan of je iets gaat opgeven wat je nu hebt wat op zich allemaal wel goed gaat en wel gezellig is, of neem je de sprong naar iets wat toch beter is maar waarvan het risico is dat het allemaal na korte tijd mis loopt en daarna dus zonder zit.
Oud 12-10-2004, 15:44
Verwijderd
Aangezien je al aangeeft dat je huidige vriendin niet echt helemaal is wat je zoekt zou ik het sowieso, ook zonder dat andere meisje erbij te betrekken, uitmaken. Behalve als zij er net zo over denkt als jij. Maar als dat niet het geval is en zij knettergek op je is en haast denkt dat jij de ware bent vind ik dat erg oneerlijk tegenover haar (je vriendin dus).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:46
ilse
ilse is offline
ik denk niet dat je dan verder moet met je vriendin... dan gaat het later wel door wat anders uit. maar als het uit is met je vriendin, wil je dan meteen naar dat andere meisje? is niet helemaal eerlijk tegen over je (dan misschien ex-) vriendin. maara als je zo gek bent op dat meisje... go for it...!
Oud 12-10-2004, 15:47
The0
The0 is offline
Dumpen en next. Je antwoord wat je wilt horen neigt wel erg naar het feit dat je je huidige vriendin niet heel boeiend vind..
Oud 12-10-2004, 15:54
luchtballon
luchtballon is offline
Tja, als je het toch al niet geweldig leuk vind bij je vriendin kun je er beter sowieso mee kappen.
Oud 12-10-2004, 16:25
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het is oneerlijk om bij iemand te blijven die je niet echt leuk vind.. dus uitmaken.
Oud 12-10-2004, 16:28
Eos
Eos is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 12-10-2004 @ 17:25 :
Het is oneerlijk om bij iemand te blijven die je niet echt leuk vind.. dus uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:39
barkrukkie
barkrukkie is offline
zoals gezegd kun je 't dan maar beter uitmaken ja..
Ook al was dat ene leuke meisje niet vrijgezel geworden, dan blijkt nog uit je post dat je je huidige vriendin eigenlijk niet ziet zitten, dat je haar meer als een soort vervanging hebt gebruikt ofzo, dat je tenminste een vriendin hebt.. en dat is al heel fout
Oud 12-10-2004, 16:41
Daboman
Daboman is offline
ik zou zeggen weeg de voor en nadelen van beide keuzes tegen elkaar af en kies dan zelf wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:42
Eos
Eos is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 12-10-2004 @ 17:39 :
zoals gezegd kun je 't dan maar beter uitmaken ja..
Ook al was dat ene leuke meisje niet vrijgezel geworden, dan blijkt nog uit je post dat je je huidige vriendin eigenlijk niet ziet zitten, dat je haar meer als een soort vervanging hebt gebruikt ofzo, dat je tenminste een vriendin hebt.. en dat is al heel fout

Nja zoals barkrukkie sgreef k denk idem ook dat je haar als vervang hebt gebruikt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 09:23
Sade
Sade is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 12-10-2004 @ 16:54 :
Tja, als je het toch al niet geweldig leuk vind bij je vriendin kun je er beter sowieso mee kappen.
Inderdaad. En dan kan je als je wilt de sprong nemen naar iets wat toch beter is maar waarvan het risico is dat het allemaal na korte tijd mis loopt en daarna dus zonder zit.
Oud 13-10-2004, 10:24
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je neemt de sprong
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 12:14
Sawna
Sawna is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 12-10-2004 @ 17:25 :
Oud 13-10-2004, 12:40
purplerose
purplerose is offline
wie vind je leuker? op wie ben je meer verliefd? kies die persoon, anders zou het zeer oneerlijk zijn..
Dus uit jou verhaal begrijp ik dat dat het andere meisje is.. naar haar gaan dus.. als dat niets wordt is het jammer dat je je stabiele relatie hebt opgegeven mja so be it.
Oud 13-10-2004, 13:21
waves
waves is offline
Citaat:
The0 schreef op 12-10-2004 @ 16:47 :
Dumpen en next. Je antwoord wat je wilt horen neigt wel erg naar het feit dat je je huidige vriendin niet heel boeiend vind..
Oud 13-10-2004, 13:43
kevertje84
kevertje84 is offline
Citaat:
Maguire schreef op 12-10-2004 @ 16:41 :
hey ik zit met een dilemma wat de meeste van jullie denk ik stom zullen vinden maar wil het toch voorleggen.

Ik heb nu sinds een aantal maanden weer een nieuwe vriendin, het loopt allemaal best goed. Echter ja het is niet het beste wat ik ooit meegemaakt heb laat ik het zo stellen. Maar het is allemaal toch vrij stabiel dus ik mag niet klagen.

Echter nu is er een meisje dat ik echt al heel lang leuk vind zonder een vriend komen te zitten voor het eerst sinds tijden. En ja ze heeft toch wel duidelijk interesse getoond in me. Ik weet zeker dat dit meisje echt super bij me past.

Dus ja de vraag is dan of je iets gaat opgeven wat je nu hebt wat op zich allemaal wel goed gaat en wel gezellig is, of neem je de sprong naar iets wat toch beter is maar waarvan het risico is dat het allemaal na korte tijd mis loopt en daarna dus zonder zit.
ik heb nu dus precies hetzelfde alleen ik woon dus al een half jaar samen. Ik ben gelukkig niet de enige met dit probleem
Oud 13-10-2004, 15:08
Bo
Bo is offline
Blijkbaar vind je dat andere meisje leuker dan je huidige vriendin, dus is het voor zowel jezelf als je huidige vriendin niet eerlijk om verder te gaan met jullie relatie.

Als jullie niet goed genoeg bij elkaar passen, zal dat uiteindelijk toch wel blijken. Dan kan je het beter nu uitmaken en gaan voor dat andere meisje.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:03
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 12-10-2004 @ 16:44 :
Aangezien je al aangeeft dat je huidige vriendin niet echt helemaal is wat je zoekt zou ik het sowieso, ook zonder dat andere meisje erbij te betrekken, uitmaken. Behalve als zij er net zo over denkt als jij. Maar als dat niet het geval is en zij knettergek op je is en haast denkt dat jij de ware bent vind ik dat erg oneerlijk tegenover haar (je vriendin dus).
het zou oneerlijk zijn om bij haar te blijven terwijl je haar niet meer leuk vindt.....alleen omdat zij helemaal gek op hem is. wat dat eerste betreft heb je gelijk vind ik.
Oud 14-10-2004, 13:18
kiwi-meisje
kiwi-meisje is offline
blijf dan niet bij haar.. en neem de sprong zoals je het noemt.. maar dat zou ik alleen doen als je dat meisje egt super duper leuk vind ik denk dat je er zelf over moet nadenken wat je voor beiden meisjes egt voelt en dan gewoon de keuze maken die je gevoel je ingeeft..
suc6
Oud 14-10-2004, 14:59
stout!
stout! is offline
Volgens mij weet je het zelf ook wel.

Maar wees zeker van je gevoelens, er kunnen een hoop onverwachte dingen naarboven komen.
Oud 14-10-2004, 18:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vraag je je eens af op wie je nou écht verliefd bent...
Oud 15-10-2004, 07:15
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 12-10-2004 @ 16:44 :
Maar als dat niet het geval is en zij knettergek op je is en haast denkt dat jij de ware bent vind ik dat erg oneerlijk tegenover haar (je vriendin dus).
een relatie verbreken omdat je je niet prettig erbij voelt en meer van een ander houdt...wat is daar oneerlijk aan. Je moet eerst eerlijk tegen jezelf zijn, en soms lijden daar mensen onder, maar anders loop je zelf met die irritatie rond en dat is veel erger...
Oud 15-10-2004, 10:57
miro
miro is offline
Citaat:
The0 schreef op 12-10-2004 @ 16:47 :
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:09
Flit
Flit is offline
Als je dat andere meisje al heel lang leuk vindt en nog steeds leuk vindt, moet je het uitmaken met je vriendin. Het is tegenover haar niet eerlijk als je haar een beetje aan het lijntje houdt terwijl je iemand anders leuker vindt.

waarom heb je een vriendin als je iemand anders leuk vindt??
Oud 17-10-2004, 14:26
Verwijderd
je zegt dat het niet helemaal fantastisch is, dat betekent dat het toch een keer uit zal gaan en niet voor eeuwig is. dan kan je het beter nu uitmaken en degene waarvan je nog wel de hoop hebt dat het voor eeuwig kan zijn proberen te veroveren

veel succes!!!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 18:27
droomkoningin
droomkoningin is offline
and......

JUMP!

Reageren

Regels voor berichten