![]() |
|
slaappillen zijn inderdaad rotzooi. je kan er ook aan verslaafd raken.
probeer anders 'ns valeriaan, als je dat al niet neemt. want je zegt wel dat je rustig bent, maar dat ben je geestelijk blijkbaar niet, anders zou je wel slapen. ps voor meer info over slapen zie ook nog http://www.vogel.nl/cgi/dyn/indicati...leriaan_%D8=D1
|
![]() |
douche heel heet voor je gaat slapen, dat helpt mij altijd
![]() maar nee zou niet meteen aan slaappillen beginnen (een vriendin van me is er inmiddels aan verslaaft), probeer eerst de alternatieve weg, ga eens naar een alternatieve arts, kan je vast wel informatie bij krijgen van je huisarts of misschien staat er wat in de (gouden) gids
|||
![]() |
ik neem nu Rescue Remedy van Bach, original flower remedies. volgens het flesje ontspant het en stelt het gerust. heb het nog maar een paar keer gebruikt; sommige nachten hielp het wel, sommigen niet... het is dus zo'n homeopatisch iets, neem ik aan, want het is van mijn moeder en die heeft heel veel van die homeopatische dingen. verder wil mijn moeder dat ik contact opneem met een homeopaat, die mij mogelijk kan helpen met slapen.
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
nouja, nogmaals, probeer valeriaan oid. en lees die tips van de vogel site. sterkte ermee!
||
![]() |
Citaat:
kun je dat valeriaan zo bij de apotheek halen, of waar/hoe anders? die tips op die site die je gaf heb ik allemaal al een keer geprobeerd, maar helpen niet. ik ben nou meer informatie enzo aan het zoeken over slapeloosheid en ik herken mezelf precies in de beschrijving van het gezondheidsplein.
|
![]() |
Sjah ik kan het je ook niet verhelpen, ik heb er ook last van, ik slaap rond 2 uur *danword ik beetje moe* dan tot 3 uur half 4 en dan ben ik weer wakker.. het is *sollie* kut, slaappillen zijn niet goed, ik zet soms zachte rustige muziek aan, maar helpt ook nie bijster veel.. het enige wat ik doe is als ik wakker ben tv kijken op achter de comp kruipen, word ik weer beetje moe probeer ik weer te slapen, en op school kan je natuurlijk ook slapen
![]() En door die heibel thuis... hmmz ik weet niet, ik en me vader liggen elkaar ook niet goed, maar ik denk niet dat je daardoor minder goed kan slapen *al weet ik niet waar het precies om gaat maar dat zijn mijn zaken ook niet* Ik denk dat natuurlijke middelen veel beter helpen tegen slapeloosheid al helpt het mij ook geen zier, maar wie ben ik?? ik wens je veel sterkte ne veel goede nachten ![]()
|
![]() |
Valeriaan kun je gewoon bij de drogist halen, als capsules of als pilletjes geloof ik.
Misschien zijn oordopjes een idee. Ik snap ook wel dat dat het probleem nauwelijks oplost, maar je slaapt misschien iets makkelijker door geluiden heen... succes ermee!
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
's avonds niet in slaap kunnen komen. veer2110 | 23 | 23-01-2011 11:22 | |