Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 20:33
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Zijn vaak semi-hip en semi-dronken, en uit op ***.

vooral feesten in de more als L.A.M zijn daarop gebaseerd. een beetje triest niet? of wordt er handig ingespeeld op de biologische klok?

hoezo is de lifestyle van 20's vrijveel hetzelfde? moge het metal 20érs zijn of trendy mofo's, ze staan altijd zo te socializen! Stomme cocktaisl te drinken en heel braaf ervoor zorgen geen schandes te maken.

Over 1.5 ben ik ook 20, ik kijk er echt op tegen

of heb ik gewoon de verkeerde 20érs leren kennen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 20:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dat laatste, ik ken genoeg shizzle 20'ers.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:35
CharismaticBass
over 1.5 jaar bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:35
CharismaticBass
shizzle?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:37
Hagel
Hagel is offline
Ik ben oud Ik ben trouwens nog hetzelfde als ik toen ik 18,19,20 was, boeien.
Oud 18-09-2004, 20:39
CharismaticBass
hoe oud ben jij hagel
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:40
Verwijderd
ik verveel me
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:40
Hagel
Hagel is offline
21
Oud 18-09-2004, 21:32
Verwijderd
20gers zijn inderdaad saai maar ikke niet hoor
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:50
Verwijderd
Wow nou echt niet hoor, ik ken alleen maar hippe 20ers of 20+ ers
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 18-09-2004 @ 22:50 :
Wow nou echt niet hoor, ik ken alleen maar hippe 20ers of 20+ ers
jah en hip houdt meestal in een beetje suf aan de kant hangen met een cocktail en vooral niet lachen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:59
Lente
Lente is offline
ikvind alles nu leuker dan paar jaar terug
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:10
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik breng post bij de de MORE
Oud 18-09-2004, 22:14
54321Z
54321Z is offline
Ik heb een vriendin van 20. Ik wil alleen maar neuken, maar zij wil klef en romantisch doen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:19
Verwijderd
wat is " de MORE" ?
eh ontopic ik ben 20 en retehip
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:27
Masquerade
Masquerade is offline
Lekkere onzin zeg.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:27
grandmommy
grandmommy is offline
mijn broer is 22 geloof ik en verdient retegoed, heeft een peugeot 206 quicksilver edition en mijn andere is iets van 21 en heeft een designburo ( thevectormonkeys.com) en heeft al heul veul gedesignt, ook voor 22shirts en een of ander eng dancefeest, dus die zijn allebei stoer. en over drie en een half jaar ben ik ook twintig en ik ben nu al te gaaf om los te lopen, kan je nagaan
Oud 18-09-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 18-09-2004 @ 22:52 :
jah en hip houdt meestal in een beetje suf aan de kant hangen met een cocktail en vooral niet lachen
dat is niet mijn definitie van hip hoor
met hip in dit geval bedoel ik meer: gezellig, dansen, drinken, lachen, leuke kleertjes, veel uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:37
All Out Of Love
mijn definitie van hip is als een meisje langsloopt en ik dan een heel raar gevoel krijg tussen me beentjes :------(

Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 22:42.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:42
grandmommy
grandmommy is offline
hanenstaart of lulverhalen?
Oud 18-09-2004, 22:43
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 18-09-2004 @ 23:37 :
mijn defitie van hip is als een meisje langsloopt en ik dan een heel raar gevoel krijg tussen me beentjes :------(

als je een stijve lul als een 'raar gevoel tussen je benen' aanduidt verdien je het niet om actief met dat gevoel aan de slag te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:43
All Out Of Love
Citaat:
JULIUS schreef op 18-09-2004 @ 23:43 :

als je een stijve lul als een 'raar gevoel tussen je benen' aanduidt verdien je het niet om actief met dat gevoel aan de slag te gaan.
help, nu gebeurt het weer :------(
Oud 18-09-2004, 22:45
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 18-09-2004 @ 23:43 :
help, nu gebeurt het weer :------(
vraag het eens aan goedele, misschien weet zij raad.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:47
CharismaticBass
omg
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:49
AngelLena
AngelLena is offline
ontopic please?
Oud 18-09-2004, 23:33
Solid
Solid is offline
Ze mogen van alles, ze hoeven niks, maar ze moeten steeds meer
tja identiteitscrisis of..identiteitsvorming; wat je wil!
tja dan ben je de ene dag hip en de andere dag triest!
dat heb je wel eens
Oud 18-09-2004, 23:38
AngelLena
AngelLena is offline
Denk dat je de verkeerde 20ers bent tegengekomen. Van die lui die net leren met hun volwassenheid om te gaan en vaak doorslaan naar de verkeerde kant.

Hebt ook 20ers die gewoon doen waar ze zin in hebben op een verantwoorde manier met oog op de toekomst. (blugh wat klinkt dat stom...)
Oud 18-09-2004, 23:46
Verwijderd
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:48
Solid
Solid is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:46 :
tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.
you got a point there!
Oud 18-09-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 19-09-2004 @ 00:48 :
you got a point there!
Tsja, ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat CharismaticBass c.s. zoveel bezig zijn met op anderen te kankeren dat ze zelf helemaal vergeten leuk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:52
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:46 :
Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn.
oh, kom op hee. twintigers slaan daarin nog verder door dan de gemiddelde 18-jarige hipster. die houdt het bij hippe kleding en hippe uitgaansgelegenheden. en dan heb je het gehad.
maar een yup moet ook een hip huis hebben, alleen hippe drankjes drinken, hippe vrienden hebben, een hippe auto, hip werk, hippe vakanties, en ga zo maar door. het jammere van die relaxte studenten die jij noemt is dat een groot deel yuppengedrag gaat vertonen zodra ze afgestudeerd zijn en een baan vinden met een salaris om in hun hippe behoeften te kunnen voorzien, die ze tijdens hun studie niet konden betalen. wat nou bier, nee hoor, doe mij maar een cosmo. of nee, liever een long island iced tea.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:53
Verwijderd
Dat soort strebertjes moet je tijdens en vooral na je studie dan ook vermijden.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:54
Solid
Solid is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:50 :
Tsja, ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat CharismaticBass c.s. zoveel bezig zijn met op anderen te kankeren dat ze zelf helemaal vergeten leuk te zijn.
Ja daar hebben wel meer mensen hier last van, helaas.
Oud 18-09-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 19-09-2004 @ 00:54 :
Ja daar hebben wel meer mensen hier last van, helaas.
Ja, en als ze nou ook nog eens daadwerkelijk iets hádden om trots op te zijn, dan kon ik het nog enigszins begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:56
Solid
Solid is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 19-09-2004 @ 00:52 :
maar een yup moet ook een hip huis hebben, alleen hippe drankjes drinken, hippe vrienden hebben, een hippe auto, hip werk, hippe vakanties, en ga zo maar door. het jammere van die relaxte studenten die jij noemt is dat een groot deel yuppengedrag gaat vertonen zodra ze afgestudeerd zijn en een baan vinden met een salaris om in hun hippe behoeften te kunnen voorzien, die ze tijdens hun studie niet konden betalen. wat nou bier, nee hoor, doe mij maar een cosmo. of nee, liever een long island iced tea.
Volgens mij maken dat soort mensen maar een minderheid uit van studenten...ik studeer en ken helemaal niet van dat soort yuppen het valt allemaal nog wel mee, laat ik het zo zeggen.
Oud 18-09-2004, 23:58
Solid
Solid is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:56 :
Ja, en als ze nou ook nog eens daadwerkelijk iets hádden om trots op te zijn, dan kon ik het nog enigszins begrijpen.
Typisch forumgedrag he. Om iets een grote drukte maken en het nog belangrijk vinden ook..op een forum.
Oud 18-09-2004, 23:58
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-09-2004 @ 00:53 :
Dat soort strebertjes moet je tijdens en vooral na je studie dan ook vermijden.
het is alleen niet waar dat hippe mensen automatisch de godganse dag met mode bezig zijn, en vergeten om écht gezellig te zijn. de één kijkt naar mooie vrouwen/mannen op straat, de volgende naar auto's en als je met mode bezig bent kijk je naar kleding. om ideeën op te doen.
ok, ik geef toe, ik vind het vervelend als er met uitgaan iemand vlakbij me staat die hipper is dan ik. maar goed, dat heet gewoon afgunst.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 23:59
Verwijderd
Tsja, daar heb ik nooit zo'n last van. Ik praat dan altijd maar gewoon op mezelf in dat zo iemand een total loser is die na drie jaar aanmodderen met een grote studieschuld stopt en ergens onderaan moet beginnen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 00:00
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
Solid schreef op 19-09-2004 @ 00:56 :
Volgens mij maken dat soort mensen maar een minderheid uit van studenten...ik studeer en ken helemaal niet van dat soort yuppen het valt allemaal nog wel mee, laat ik het zo zeggen.
dat was ook niet wat ik zei.
lees het nog eens zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 00:03
Solid
Solid is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 19-09-2004 @ 01:00 :
dat was ook niet wat ik zei.
lees het nog eens zou ik zeggen.
Nou laat ik dit ook nog zeggen; ik ken een hoop afgestudeerde studenten (ben er zelf bijna 1) die noch tijdens noch daarna yuppengedrag vertoonden Nogmaals; het zal wel meevallen. En dan nog; lekker boeiend.
Oud 19-09-2004, 03:39
Avelon
Avelon is offline
wow ik wil naar de more, gratis drankjess.
en ik ben 20
Oud 19-09-2004, 08:20
Anteverta
Anteverta is offline
ik ken alleen maar leuke 20gers hoor
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 10:15
Verwijderd
Ik zal het je nog sterker vertellen. Zowat alle leuke mensen die ik ken zijn 20+.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 10:57
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-09-2004 @ 23:27 :
en over drie en een half jaar ben ik ook twintig en ik ben nu al te gaaf om los te lopen, kan je nagaan
ghehehe

ik kom uberhaubt niet het volk tegen waar CB het over heeft. de 20+ers die ik ken zijn gewoon allemaal chille gasten die genieten van een biertje op zn tijd
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-09-2004 @ 11:57 :
ghehehe

ik kom uberhaubt niet het volk tegen waar CB het over heeft.
Birds of a feather flock together, in het geval van CB. Blijkbaar trekken 'hippe' pubertjes vage twintigers aan.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
JULIUS schreef op 19-09-2004 @ 00:52 :
oh, kom op hee. twintigers slaan daarin nog verder door dan de gemiddelde 18-jarige hipster. die houdt het bij hippe kleding en hippe uitgaansgelegenheden. en dan heb je het gehad.
hahahaha, lol, wat dom.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:03
JJ13
JJ13 is offline
ik ben ook 20, maar ik denk niet dat ik me gedraag als een 'model- 20er'. en ook niet anders dan toen ik 18 of 19 was (naja, misschien een heel klein beetje dan)
Oud 19-09-2004, 15:06
CharismaticBass
omg simpele zielen

waar staat dat ik zo hip ben dat ik geen hippe 20gers zie? serieus waar zie je dat? zeg het me, misschien laat ik mn oog/typ coordinatie dan checken by de docter!

Ik zal wat verduidelijken: LAM staat voor Lekker Aangeschoten Meiden, een initiatief van club MORE gericht op 20gers.

Wat ik me nou afvroeg, waarom de marketing voor 20gers so gericht is op lamme makkelijke chicks enz, met behulp van 'hippe' shit, die zo gemaakt is dat het niet meer hip of oid is.

Gaat nu vooral verder mijn plank misslaan
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:01
Verwijderd
misschien dat dat daar zo werkt, maar ik zou me daar niet door aangesproken voelen...ik ben niet hip, ik kom niet in hippe tenten, ik drink geen hippe drankjes.
de 20-ers in die tent vertegenwoordigen dus niet alle 20-ers van heel nederland.....tuurlijk heb je ze, maar hoeveel 18jarige lui lopen ook niet enorm dom en irritant om aandacht te vragen door constant domme opmerkingen rond te kirren. maar dat zijn ook toch niet alle jongeren die dat doen.
ik denk dat je toch de verkeerde tegen bent gekomen. maar mensen die zich zo gedragen kom je in elke leeftijdsklasse tegen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:04
Verwijderd
20tiggers zijn nog wel hip, alleen na je 30 moet je het niet meer proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten