Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met hip in dit geval bedoel ik meer: gezellig, dansen, drinken, lachen, leuke kleertjes, veel uitgaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je een stijve lul als een 'raar gevoel tussen je benen' aanduidt verdien je het niet om actief met dat gevoel aan de slag te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar een yup moet ook een hip huis hebben, alleen hippe drankjes drinken, hippe vrienden hebben, een hippe auto, hip werk, hippe vakanties, en ga zo maar door. het jammere van die relaxte studenten die jij noemt is dat een groot deel yuppengedrag gaat vertonen zodra ze afgestudeerd zijn en een baan vinden met een salaris om in hun hippe behoeften te kunnen voorzien, die ze tijdens hun studie niet konden betalen. wat nou bier, nee hoor, doe mij maar een cosmo. of nee, liever een long island iced tea. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ok, ik geef toe, ik vind het vervelend als er met uitgaan iemand vlakbij me staat die hipper is dan ik. maar goed, dat heet gewoon afgunst. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lees het nog eens zou ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik kom uberhaubt niet het volk tegen waar CB het over heeft. de 20+ers die ik ken zijn gewoon allemaal chille gasten die genieten van een biertje op zn tijd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |