Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 19:26
Denise84
Denise84 is offline
andere mannen haar ook begeren. (stond in de YES btw)
Ik denk dat het gedeeltelijk waar is. Wil denk ik niet zeggen dat ze daardoor leuker is, maar wel interessanter om (in dit geval) haar steeds weer voor jou te laten kiezen. Lijkt me.. (maar daar wil ik niet mee zeggen dat iemand anders niet interessant zou zijn)
Wat denk jij?
Oud 13-05-2002, 19:31
Verwijderd
Ik denk dat dat alleen opgaat voor mannen die redelijk zeker van zichzelf zijn...tenminste, als ik bijvoorbeeld kijk naar mezelf, dan zou ik het echt niet leuk vinden om een vriendin te hebben die door iedereen begeerd wordt. Dan zou ik constant de geile, wellustige blikken van al die andere mannen voelen en heel erg onzeker worden over óf ze nog wel bij mij zou blijven...:$

Voor mannen die al zeker zijn van zichzelf is het dan idd wel een soort ego-boost.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 19:32
Verwijderd
Hmz, zou ms best waar kunnen zijn..

Alhoewel ik nou niet het idee heb dat veel jongens/mannen mij begeren, en mn vriend is toch echt weg van me. Misschien is het in het begin zo, velen willen haar, en dan de kick dat ze uiteindelijk voor hem gaat.. Maar op den duur, in een serieuze relatie zal het denk ik een stuk minder belangrijk worden, zal het vooral hinder i.v.m. jaloezie betekenen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 19:38
marlies
marlies is offline
Is niet te hopen, kan me niet voorstellen dat mannen mij zomaar gaan begeren..
Oud 13-05-2002, 20:06
Verwijderd
lekker generaliserend...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:22
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
lekker generaliserend...
Het is ook maar een stelling snap je?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 12:16
Esmée
Esmée is offline
Zit wel wat in denk ik. Maar dat is andersom ook wel zo. Als je weet dat je vriendje populair is en dat veel meisjes jaloers op je zijn omdat jij zijn vriendin bent en hij voor jou heeft gekozen, kan best een gaaf gevoel zijn... maar aan de andere kant kan dat natuurlijk ook voor een hoop onzekerheid zorgen.
Maar ik denk dat mannen idd wel eerder zoiets hebben van als ik een beetje een 'lekker wijf' heb kan ik mooi mn vrienden daar de ogen mee uitsteken
(en neej ik zeg niet dat alle mannen zo zijn, maar die mannen zijn er absoluut)
Oud 15-05-2002, 19:21
Verwijderd
als je alleen maar met je vriend of vriendin heb omdat andere mensen geil naar hem/haar kijken... dan ben je op uiterlijk gefixeerd. en naar mijn mening erg oppervlakkig.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:26
Rio
Rio is offline
Citaat:
Jadie schreef:
als je alleen maar met je vriend of vriendin heb omdat andere mensen geil naar hem/haar kijken... dan ben je op uiterlijk gefixeerd. en naar mijn mening erg oppervlakkig.
hier zit wat in!!!
Oud 15-05-2002, 19:32
cerys
cerys is offline
mm ik denk niet dat dat voor iedereen geldt.. die popi jopi losers denken volgens mij meestal wel zo.. maar echt fijne jongens boeit t niet hoor.. zo denk ik dan
Oud 15-05-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:

Het is ook maar een stelling snap je?
ja en ik geef ook alleen maar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:39
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
nee ik heb met mn huidige vriendin het idee dat er weinig anderen haar leuk vinden en dat vind ik wel goed zo
Oud 16-05-2002, 19:59
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey

Dat heb ik idd ook in de YES gelezen ja...(leuk blad btw)
Maar ik denk dat dit wel zo'n beetje waar is ja... Niet bij iedereen geldt dat natuurlijk en ook niet evenveel, maar jawel... Er ligt wel een logica in....
Oud 17-05-2002, 10:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn vriend zegt van niet...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:44
Verwijderd
mijn ex moest er anders niks van hebben(was een zeer jaloers typje) en mijn vriend maakt t niet zoveel uit,hij vind t wel leuk want hij ziet t als compliment.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:43
Verwijderd
Hmz, dat is vast wel waar *kijkt naar zichzelf wat jongens betreft* Begeerde jongens zijn ook interessanter
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:00
Verwijderd
tja, daar is de hard-to-get methode op gebaseerd he.. goed, ik kan er verder ook niet al te veel over zeggen, maar ik neem aan dat als de methode werkt het ook wel ergens waar zal zijn, hoewel het natuurlijk niet voor alle leden van het andere geslacht telt
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:45
bracelance
bracelance is offline
ik vind het vreselijk als andere mannen haar begeren. Ik ben ook wel bezitterig want ik flip bijna als ze 5 minuten met een ander staat te praten en dan plezier heeft. Dan denk ik:"kan ze dat niet met mij hebben?"

Ik ontmoette haar toen er niemand bij was dus er was ook geen 'concurrentie'. Ik denk (net als nare man) dat het een ego-boost is voor hele zekere mannen. Maar ik denk dat bijna geen enkele man zeker is. Er zijn er wel veel die heel zeker overkomen maar die hebben van binnen toch ook wel negatieve concurrentiegevoel
Oud 18-05-2002, 15:51
Gleipnur
Gleipnur is offline
ja ik ben het eens met die theorie en heb het ook al ondervonden, hoe meer concurrentie hoe meer "kandidaten":-)
Oud 19-05-2002, 20:45
GeNeVa
GeNeVa is offline
Ja dahag!

Daar klopt dus echt niets van!

Wat een stomme stelling!

Ik vind mijn vriend interessant en leuk:
om hoe hij eruit ziet en omdat ik het gewoon goed met hem kan vinden, en niet omdat een hele boel andere meiden hem begeren ofzo...
het feit dat andere meisjes hem er ook leuk uit vinden zien vind ik alleen maar een compliment! Dat is zeker niet de reden dat ik met hem ga.... wat een onzin!
Reageren

Regels voor berichten