Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 20:43
StrangeGirl
StrangeGirl is offline
Hey peeps !

K heb n btje iets doms In mijn nieuwe klas zit een errug aardig en leuk meisje,ik wil de hele tijd naar haar kijken en t liefst wil k dag en nacht bij haar zijn en haar aanraken enzo Myaah aan echte 'sexsuele' dingen denk ik totaal niet en dat zie k ook niej zitten maah k zou wel met haar willen zoenen ofso...K snap dit niet ik ben totaal niet lesbisch gloof ik , sterker nog ik heb al anderhalf jaar een vriend.Myaah soms zegge ze dat je van alles uit wil proberen mjaah weej nie hoor, vinds wel stom van mezelf ofso maah k blijf dr leuk vinden

Liefs Kate
Oud 09-09-2004, 20:48
Gothic
Gothic is offline
is toch niet erg? Zolang je van je vriend houdt is er niets aan de hand. Pas als je gevoelens voor haar meer worden dan die voor je vriend, is het tijd te gaan nadenken... maar op dit moment is er toch niets ergs aan je situatie? Gewoon genieten van je gevoelens...
Oud 09-09-2004, 20:49
Luna
Luna is offline
grappig, ik had een tijdje gelden precies hetzelfde bij een meisje! Nog nooit verliefd geweest op een meisje en ik was altijd iemand die heel hard riep nooooinooit op meisjes te vallen, En toen opeens was zij er. En ik vond haar leuk, maar het kwam niet in de buurt van wat ik voor een jongen kan voelen. Maar het was wel meer dan aardig vinden... Tsja, precies wat jij beschrijft.
IK denk dat je gewoon nooit 100% iets bent, ookal word je niet verliefd op een meisje, kun je daar nog wel bepaalde gevoelens bij hebben die iets verder gaan dan gewoon aardig vinden, of die verder gaan dan vriendschap..
Iig, ik denk niet dat het erg is, of raar, of iets veranderd aan wat jij voor je vriend voelt.
Oud 09-09-2004, 20:50
filia dei
filia dei is offline
Heel veel mensen worden in hun pubertijd verlieft op iemand van hetzelfde geslacht. Dat betekend niet meteen dat je lesbisch of homofiel bent.

Of je in dit geval wat wilt doen hangt van jezelf af. Als je je vriend niet kwijt wil doe je er niets aan, en praat je er misschien een keertje over.

Als je wel alles wil opgeven voor haar en zij vind jouw ook leuk dan moet je er voor gaan!

Owh en de derde optie is gewoon goede vriendinnen worden en kijken waar je uitkomt.

In ieder geval niet meteen gaan panieken. Er is gerust niets ergs aan hoor. En als je de kans krijgt moet je het zeker eens een keertje met 'n meisje uitproberen.
Oud 09-09-2004, 21:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
filia dei schreef op 09-09-2004 @ 21:50 :
Heel veel mensen worden in hun pubertijd verlieft op iemand van hetzelfde geslacht. Dat betekend niet meteen dat je lesbisch of homofiel bent.
Haar leeftijd staat op 18, lijkt me geen puberhormoonprobleempje....
Oud 09-09-2004, 21:11
Luna
Luna is offline
dan nog..
en probleempje? mwah, ik vind het wel meevallen...
Oud 09-09-2004, 21:36
Verwijderd
Lijkt me geen probleem, zolang je van je vriend houdt. En geniet van het gevoel wat je hebt, wegdrukken heeft toch geen nut.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:55
Verwijderd
Vrouwen zijn ook de meest goddelijke schepsel op aarde Niks raars aan hoor
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 09-09-2004 @ 22:55 :
Vrouwen zijn ook de meest goddelijke schepsel op aarde Niks raars aan hoor
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:10
Big M
Big M is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-09-2004 @ 11:03 :
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:16
Verwijderd
Ik denk dat het inderdaad zo is als Luna zegt. Soms kun je gewoon ontzettend gecharmeerd zijn van een persoon, zonder dat je direct echt een relatie met hem of haar wilt.

Ik heb wel een keertje een meisje gezien die me in Carré de weg vroeg naar de artiesteningang. Nou ja, ik kon bijna geen woord meer uitspreken.. Ik was zo overdonderd door haar schoonheid en uitstraling en dan ook nog die prachtige stem met een ontzettend snoezig accentje.

Heel maf, maar één keer meegemaakt en daarna nooit weer..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:23
ilse
ilse is offline
ik denk ook niet dat het echt iets voor je relatie met je vriend hoeft te betekenen. misschien is dit gewoon iets eenmaligs. maar misschien is het wel leuk - goed om te proberen een vriendin van haarte worden en dan te kijken of je nog steeds die gevoelens hebt, en te kijken hoever ze gaan...
Oud 11-09-2004, 10:53
Big M
Big M is offline
ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en dat wil ik maar al te graag zo houden, twee mannen, het is hun goede recht hoor maar ik vind het gewoon ranzig. Wel heb ik er wel eens over gedroomd laten we hopen dat het daar bij blijft
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:07
Verwijderd
Ik zie af en toe ook wel eens een jongen/man lopen waarvan ik denk die ziet er nou goed uit. Verder geen gevoelens bij en ik denk er ook niet meer aan. Maar ik denk dat iedereen wel een zoiets heeft van diegeen ziet er goed uit, terwijl diegeen van hetzelfde geslacht is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, moet kunnen, zo lang je relatie met je vriend er maar niet onder lijdt en zo lang jullie van elkaar af kunnen blijven, gaat dat dus prima.
Oud 21-09-2004, 18:37
StrangeGirl
StrangeGirl is offline
Haaay, thx allumaal

Ik wilde alleen ff mededelen datte we nu echt bevriend sijn en het leuk iz
Alleen af en toe voel ik me schuldig tegeover haar waneer ze bevoordbeeld achterover leunt op me of waneer ze met haar handen op me benen zit me omhelst of per ongeluk me borsten aanraakt ofso want dan loop ik weer te fantaseren enzo das raar

Mjaah Kiz
Me..
Oud 23-09-2004, 19:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
sommige mensen zeggen dat er niet zoiets vestaat als hetero of homo. Zij zien het meer als een "lijn" van 100 procent. Zit je helemaal links (0%) dan ben je homo zit je helemaal rechts (100%) dan ben je hetero. Het schijnt dat de meeste "hetero" mensen zo op de 90 á 95% zitten en de meeste homo's rond de 5 á 10% Perfecte bisexuelen (50% dus) schijnen al helemáál "zeldzaam" te zijn. Persoonlijk zie ik wel wat in die theorie
Reageren

Regels voor berichten