Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, niet veranderbaar. Hangt af van de lengte van de pees. Heel veel mensen hebben last van een ( cosmetisch gezien ) te lange pees, in 9 van de 10 gevallen is dat aan de distale zijde, de kant van de elleboog dus.
De lengte van die pees is genetisch bepaald. Idealiter zou er geen pees zichtbaar moeten zijn en zou de biceps vanuit de elleboog op moeten zwellen om daarna weer onder de schouderkoppen te verdwijnen. Zijn helaas niet alle mensen mee gezegend. Niets aan te doen. ( tenminste, zonder operatie, en niemand gaat die operatie voor de lol doen ) Bij kuiten zie je het ook, vooral bij negroide mensen. Er zijn maar heel weinig mensen bij die de kuitspier doorloopt tot op de hiel. Bij de meesten houd de spierbolling op halverwege het been en word de rest bedekt door de lange pees. Zie daar, je antwoord ![]() http://i.b5z.net/i/u/230085/i/Ronnie_Coleman.jpg korte biceps ( langere pees ) http://www.bodybrasil.com.br/fotos/76-wheeler1.jpg lange biceps ( geen pees zichtbaar )
Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 21:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie je zn kuiten ? Ik heb ze nog wel eens lager zien hangen, oke, voorwaarde is wel dat ze redelijk gespierd zijn, vooral bij voetballers zie je dit vaker. Het zijn genetische uitzonderingen, maar de meeste mensen hebben de buik van hun kuit iig boven de helft van hun onderbeen ergens pas zitten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik studeer van alles in mijn vrije tijd ja net wat me interesseert maar officieel doe ik psychologie ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Schokkende Bicep spier Sprudel | 5 | 23-02-2013 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van de bicep/pees remy476 | 2 | 10-07-2008 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |