Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Unexplained, punxnotdead en Nomennesico: uitslovers! ![]() Mijn eerste woorden: iets met muziek dacht ik, maar ik weet niet meer precies wat. *gaat vragen*
|
Bah
![]() En verder weet ik het eigenlijk niet, ik weet wel dat toen ik een paar maanden oud was mijn pa eens een keer naar de wieg toekwam en ik zei tegen hem iets in de trant van: "hoi!" ![]() ![]() ![]() En ik zei vroeger toen ik 3 jaar was veel woorden verkeerd, ik had er vaak speciale benamingen voor ![]() "Trattor was tractor bijvoorbeeld ![]() En "Beka" was glijbaan "Neccoliën" = sturen/autorijden "Olisa" = vliegtuig "Jawa/Jaiske" = lichtje "Toet-toet" = auto "Sjeif van Krik" = snor "Tafen van hieke" = mijn tafel etc. ![]() ![]()
|
![]() |
|
Mijn eerste woord was taas, (lees: kaas), ik dacht dat je dat zo uitsprak
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik die leeftijd had noemde ik mijn broer altijd Plimmy. Hoe ik daarbij gekomen ben is me een raadsel, want hij heet gewoon Willem. Mijn eerste woordje weet ik overigens niet. Zal wel iets van 'mem' of zo zijn geweest.
||
Citaat:
![]()
|
duits voor help en alsjeblieft en ik zou nu niet eens weten hoe je dat schrijft
![]() en dat was voor papa en mama ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Grote: wat was de eerste zin/woord die je zei toen je wakker werd. Topic CuwleMandarijn | 64 | 04-10-2011 16:50 | |
De Kantine |
Wat was jouw eerste woordje? Verwijderd | 156 | 28-05-2004 12:57 | |
De Kantine |
Wat is het eerste woord dat nu in je opkomt dyfusica | 142 | 01-07-2003 15:38 | |
De Kantine |
[spelletje] woord voor woord III Verwijderd | 128 | 17-03-2003 16:47 | |
De Kantine |
[spelletje] woord voor woord II Verwijderd | 560 | 12-03-2003 20:37 | |
De Kantine |
[spelletje] woord voor woord AlopiA | 508 | 04-03-2003 10:33 |