Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2004, 13:21
Maradinus
Maradinus is offline
Als ik mijn pc opstart doet internet het wel maar naar een paar minuten valt hetn uit router is veder goed geinstalleerd op deze pc is ook op de router aan gesloten en doet het dus wel.

Netwerkvebinding is ook ok geen alles aan is goed ingesteld

De router die ik heb is een Broadband router van sweex 4 port 10/100 switch type LB00002146C021246.

wat kan ik doen zat ik op bijde pc's internet heb??

greetz maradinus
Oud 19-09-2004, 13:32
Verwijderd
Laatste firmware geflashed? Blijft het modem gewoon normaal functioneren (check de LED-statusjes)? Kun je nergens iets vinden in logfiles waarom de verbinding disconnect?

Doorloop alle instellingen van je router eens, dubbelcheck of er niets vreemds aan of uit staat.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 14:03
cartman666
cartman666 is offline
wordt ie misschien veel te heet? (deed mijn router namelijk wel. een 486 koelertje erop verhielp het probleem)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 14:33
Maradinus
Maradinus is offline
Heb nu de stekkers om gewisselt dus nu heb ik wel inet.
Die van mij zat in port 1 naar poort 2 gedaan en die andere visa versa.

OFFTOPIC
Moet alleen die andere nog ff een plugje opzetten en dan kijken ik wel.....wat een terig werk die kk draadjes
Oud 19-09-2004, 16:20
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Huh stekkers omwisselen hoort het probleem toch niet te verhelpen? Dan is het probleem niet opgelost maar omzeild.

Awel ik snap het al. Ik had ook een Sweex, en die dingen begeven het gewoon na een jaartje. Wij zaten via een Sweex switch met zn 5en op internet, maar na een tijdje deden steeds minder poorten het. Er was een transistortje kapot.

Nieuwe switch kopen en ik zit weer lekker te internetten
Bedenk idd wel dat die dingen niet in de zon moeten staan en ook niet onder een hoop puin of in een te kleine ruimte. Het moet zn warmte goed kwijt kunnen.
Oud 19-09-2004, 16:35
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 19-09-2004 @ 17:20 :
Huh stekkers omwisselen hoort het probleem toch niet te verhelpen? Dan is het probleem niet opgelost maar omzeild.

Awel ik snap het al. Ik had ook een Sweex, en die dingen begeven het gewoon na een jaartje. Wij zaten via een Sweex switch met zn 5en op internet, maar na een tijdje deden steeds minder poorten het. Er was een transistortje kapot.

Nieuwe switch kopen en ik zit weer lekker te internetten
Bedenk idd wel dat die dingen niet in de zon moeten staan en ook niet onder een hoop puin of in een te kleine ruimte. Het moet zn warmte goed kwijt kunnen.
die sweex is nog geen maand oud

maaar ik kan temminste internetten
Oud 19-09-2004, 16:42
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 19-09-2004 @ 17:35 :
die sweex is nog geen maand oud

maaar ik kan temminste internetten
Ja nouja, bij mij begon het ook met 1 poort, maar spoedig ging de rest er ook aan. Onthou wel dat Sweex een budget-merk is. Kan goed dat het daar aan ligt dus.

Als het pas een maand oud is en je hebt nog garrantie, is er verder niet echt een probleem, toch? Ik had 1 jaar garrantie en hij ging kapot ná 1 jaar

Ps. je hebt uplink op elke poort?
Oud 19-09-2004, 21:00
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 19-09-2004 @ 17:42 :
Ja nouja, bij mij begon het ook met 1 poort, maar spoedig ging de rest er ook aan. Onthou wel dat Sweex een budget-merk is. Kan goed dat het daar aan ligt dus.

Als het pas een maand oud is en je hebt nog garrantie, is er verder niet echt een probleem, toch? Ik had 1 jaar garrantie en hij ging kapot ná 1 jaar

Ps. je hebt uplink op elke poort?
wat is uplink??
Reageren

Regels voor berichten