Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2004, 18:06
tuttebel
tuttebel is offline
(ik weet niet of dit topic al ooit geweest is, zal best, maar niet recent)

Hoe verliep jouw eerste keer? Had je het gepland, kwam het spontaan, of had je het ongeveer wel verwacht?
Deed het pijn, ging het ontzettend mis, was het snel, was het heerlijk?
Met je vaste vriend(in) of met een one-nightstand?

ik kan er nog nie over oordelen, maar ik zat er een beetje over te denken hoe andere mensen het zouden ervaren..en ik ben een beetje zenuwachtig ja.
Oud 24-09-2004, 18:26
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
ik heb me de kanker gelachen.
Oud 24-09-2004, 19:31
Verwijderd
Piiijjjn. En condooms zijn stom.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:35
Verwijderd
Wat Morgan zegt.
Condooms zijn stom en het deed pijn.
Geen pijn om van te huilen, maar best toch een beetje en ik bloedde.
Het was spannend en de heer in questie was geduldig en lief.
Dat was wel prettig.
Verder was de 'seks' prut.
Maar daar gaat het natuurlijk niet om.

Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 19:38
Slettelina *
Slettelina * is offline
pijn.
Oud 24-09-2004, 19:40
Dith
Dith is offline
Ronduit kut met veel pijn en weinig aandacht van zijn kant waardoor ik nog meer zat te stressen en het nog pijnlijker was en pff. Nachtmerrie.
Oud 24-09-2004, 20:20
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Jah was geweldig hoor

Idioot gestuntel
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:41
Red Lion
Red Lion is offline
heel pijnlijk maar zonder bloed. Verder was de jongen in kwestie (nu nog altijd mijn vriend trouwens) heeeel lief!
Het ging veeeel sneller dan verwacht want ik kende hem zelfs nog maar 5 dagen en we waren nog maar sinds die dag samen
maar ah, ik heb er geen spijt van hoor, het was mss wel pijnlijk, maar toch ook wel leuk, al heb ik meer genoten van het knuffelen bij het naspel, wat natuurlijk pijnloos was
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:41
Hagel
Hagel is offline
mwah
Oud 24-09-2004, 20:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Hagel schreef op 24-09-2004 @ 21:41 :
mwah
Inclusief toelichting, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:47
Verwijderd
Niet zo boeiend, beetje aankloten enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:05
ster
ster is offline
was eigenlijk leuk, erg ongepland maar wel heel geil zeg maar
Oud 24-09-2004, 23:22
ExVaal
ExVaal is offline
Mijn eerste keer was gewoon kut. Ik was zo stijf als een plank (en dan niet alleen 'geslachtelijk')
Ik ben van mening dat bij jongens ervaring erg belangrijk is voor 'succesvolle' seks.
Trouwens. De 2e keer was al een stuk beter. En de derde keer was onvergetelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 23:35
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Letterlijk en figuurlijk, kut!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 23:51
bellleblaas
bellleblaas is offline
Was echt totaal niet cool.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 00:14
Luna
Luna is offline
Tja, pijnlijk maar wel lief.
Niet geplanned maar het zat er wel aan te komen. Het was met mn toenmalige vriendje, 3 jaar geleden.
Oud 25-09-2004, 03:16
Tiño
Tiño is offline
gepland, wienig tijd dat was gaar.
gestuntel ,dat was gaar
het was helemaal gaar, zij had geen pijn...zei ze tenminste, ik evenmin, was wel grappig ofzo maar niet echt lekker.
vanaf 2e keer was allemaal wel perfect ofzo en niet gaar.
Oud 25-09-2004, 09:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
ach, was met m'n huidige vriend, zat er wel aan te komen, hadden 4maanden.. had van mij eigelijk nog wel eerder gemogen haha was tijdens een weekendje centerparcs..verreweg van boeiend, en me onderwijl afvragend: "damn wat lig ik hier in vredesnaam te doen", geen pijn.. lief was het wel.. maar daar is dan ook wel alles meegezegd
Oud 25-09-2004, 10:30
Verwijderd
M'n eerste 'poging tot eerste x'(om het zo maar te noemen) was toen ik net 16 was.. jammer alleen dat ik veel te zenuw8ig was(het was neit gepland) en het condoom totaal niet om kreeg.. we hebben de poging ook daarna maar gestaakt, en de rest van de verkering heb'k niet meer de guts gehad om het nog te proberen
Mijn eerste egte keer(heb dat dus ook altijd maar als ontmaagding gerekend)was jaartje later, net 17, wel btje gepland, het ging eigenlijk best snel, en zelfs zonder pijn(bij haar, t was ook haar eerste x).
En op het moment een eerste x voor 'n nieuwe vriendin(haar 1e x dus), maar die was ge-eindigt in flink gestuntel. dat moet nog ff rechtgezet worden

Alle 3 waren wel met een vaste vriendin, en alles was met instemming van beiden
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 11:03
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
pijn.
Citaat:
Was echt totaal niet cool.
Citaat:
Idioot gestuntel
Geloof dat dat wel de lading zo'n beetje dekt. Het was niet echt geplanned, maar zat er wel aan te komen.

Ik was zwaar nerveus, mede omdat ik had gehoord dat de jongen in kwestie (toen 4 maanden mn vriend) al aardig veel ervaring had, en ik nul komma nul. Achteraf had ik me echt voor niks druk gemaakt, hij bakte er niks van.
Op zich was het wel prettig dat hij bij mijn ontmaagding binnen 5 seconden kwam, omdat ik pijn had, maar het gestuntel bleek helaas niet eenmalig en na 5 maanden was ik dat dan ook wel zat...
Oud 25-09-2004, 11:28
ssjpan
ssjpan is offline
Het ging best goed dacht ik, ik was 16 en we hadden 3 maanden verkering ofzo. Het deed niet echt pijn en ook geen bloed enzo!
Oud 25-09-2004, 11:38
ABrules
ABrules is offline
Het was eigenlijk wel goed... erg lekker

ze had al ervaring ik nog niet...

ik bleef voor het 1st bij dr slapen en ik had echt veel te veel gezopen wat ze erg klote vond, ze was erg verdrietig dat ik zo voor het eerst bij haar sliep en wilde eigenlijk dat dat gewoon iets speciaals was... maar ja, toen heb ik het nog een hele tijd goed gemaakt en was het toch nog heel speciaal... dus ja, de 1e keer... het ging ook allemaal gewoon goed kon alles vinden en ze vond het lekker... alleen niet klaargekomen maar dat was niet erg
Oud 25-09-2004, 12:31
Qimm
Qimm is offline
stuntelig maar wel leuk, en pijnloos
Oud 25-09-2004, 12:38
Lorelei
Lorelei is offline
Hm.. 'wel okay'. Het was niet gepland, het deed geen pijn en het stuntelen viel ook wel mee. Maar het duurde niet veel langer dan 2 minuten en ik vond het erg saai. (later kwam ik erachter dat hij gewoon niet erg goed in bed was )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 12:47
Verwijderd
Was fantastisch, ging goed, geen pijn . Met de liefste jongen die er bestaat

Was niet gepland, maar zat er wel aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:02
Samaris
Samaris is offline
Wel leuk.

Ik deed heel professioneel,alsof ik het dagelijks als routine doe, maar ondertussen de zenuwen op springen, en we hadden allebei wel zoiets als: 'mooi, das voorbij, laat de echte sex beginnen'.

Jammergenoeg(voor haar) ging het na 3 maanden al uit, en heb ik vooral de echte sex met mn huidige vriendin.
Oud 25-09-2004, 13:28
inherfootsteps
inherfootsteps is offline
Niet erg boeiend maar het deed gelukkig ook niet echt pijn.
Gewoon een ontspannen sfeer maar hadden beide toen niet echt veel ervaring. Ongeveer na 2 maanden kwam het er van.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 14:29
DEChengst
DEChengst is offline
Fijn, lief, warm en teder
Oud 25-09-2004, 14:43
Mennuz
Mennuz is offline
Geil snel, en weinig speciaals vergeleken met de keren die volgden.
Ze vergeleek me wel meteen met d'r ex. maar ik was wel beter
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 16:26
Nona
Nona is offline
Veel te pijnlijk. We zijn na een paar minuten gestopt en hebben het met de hand afgemaakt.
Oud 25-09-2004, 19:00
rodina
rodina is offline
Niet gepland, maar zat er wel aan te komen. Lieve jongen, destijds mn vriend.
Niet enorm pijnlijk, ja je voelt het wel, 't ook niet afgemaakt want gegeven moment vond ik 't echt helemaal niets meer. Enfin, vanaf de derde keer kan je er pas echt van gaan genieten.
Oud 25-09-2004, 19:46
ZHAzha
ZHAzha is offline

Ik kende de jongen pas 2 dagen. Toen ik opweg naar hem was had ik al het gevoel dat HET ging gebeuren en dat gebeurde ook... het was pijnlijk en niks aan. Paar dagen later was het uit.
Oud 25-09-2004, 19:59
snarl
snarl is offline
goed

ongepland, op een matras op de grond toen ik bij mijn toenmalige vriendje logeerde. we hadden allebei 0,0 ervaring maar we wisten wel dat we niet moesten gaan stressen of zo. geen pijn dus... hij kwam ook niet te snel. natuurlijk was het niet zo fantastisch als de latere keren... maar voor een eerste keer best goed
Oud 25-09-2004, 20:01
dead person
dead person is offline
Ronduit grappig
Oud 25-09-2004, 21:27
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik praat zelfs het liefste niet over mn eerste keer. Was alles behalve plezierig.
Oud 25-09-2004, 23:19
|*!/\/\|*5k177z
|*!/\/\|*5k177z is offline
Ik kan nog steeds niet behoorlijk zitten..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 23:21
ythguaN
ythguaN is offline
Ik heb m skillz in condoom uit kutje vissen inmiddels verbeterd
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 09:49
MazeMouse
MazeMouse is offline
Om heel snel weer te vergeten.
Oud 26-09-2004, 13:10
Silvie
Silvie is offline
Pijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 15:48
Big M
Big M is offline
fijn vooruitzicht!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:19
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 26-09-2004 @ 00:21 :
Ik heb m skillz in condoom uit kutje vissen inmiddels verbeterd
Ja man, écht wel, echt vet he
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:26
meisje
meisje is offline
Gruwelijk, om te huilen zo erg.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 16:26
Verwijderd
vrij pijnlijk, ongepland, met een jongen waar ik zoiets van heb: waarom ben ik 19 maanden bij jou gebleven.
Heb er achteraf, na de relatie spijt van, als er sommige dingen naderhand niet gebeurt waren, was het een mooie herinnering geweest.
Ik was trouwens net geen 17, en had 10maanden verkering met die jongen. was trouwens op vrijdag de 13e

de keren erna, en de eerste keer met een andere jongen waren echt veel beter, en veel fijner en lekkerder
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 17:07
juno
juno is offline
Nou nou, dat klinkt allemaal wel erg negatief. De twijfelende maagdelijke lezertjes trekken hun kuisheidgordel bij deze posts nog maar eens wat vaster aan.

Nergens voor nodig, het kan ook heel leuk, en lief en fijn en gezellig zijn. En heet, ook wel.

Die pijn: het viel wel mee, bij mij. Je voelt het wel, maar de volgende dag niet kunnen zitten was vervelender. En ik vond het ook wel symbolisch, die pijn. Het bewijs van: Goh, nou ben ik geen maagd meer.

De knul in kwestie kom ik heel soms nog tegen, en dat is toch steeds weer leuk. Het was best bijzonder, ook al hadden we niks en kon ik er volgens mij echt helemaal niks van. Ik durfde niks, durfde niks te laten merken, niks te vragen. En toch vond hij me zo'n hete griet en vroeg hij zich ernstig af of ik echt nog nooit eerder met iemand had gevreeën...

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 17:10
Big M
Big M is offline
Citaat:
juno schreef op 26-09-2004 @ 18:07 :
Nou nou, dat klinkt allemaal wel erg negatief. De twijfelende maagdelijke lezertjes trekken hun kuisheidgordel bij deze postst nog maar eens wat vaster aan.

Nergens voor nodig, het kan ook heel leuk, en lief en fijn en gezellig zijn. En heet, ook wel.

Die pijn: het viel wel mee, bij mij. Je voelt het wel, maar de volgdende dag niet kunnen zitten was vervelender. En ik vond het ook wel symbolisch, die pijn. Goh, nou ben ik geen maagd meer.

De knul in kwestie kom ik heel soms nog tegen, en dat is toch steeds weer leuk. Het was best bijzonder, ook al hadden we niks en kon ik er volgens mij echt helemaal niks van. Ik durfde niks, durfde niks te laten merken, kreeg na afloop ook niks te eten...

De eerste keer met mijn vriend, de keer erna dus, was al veel makkelijker. Ik was niet meer zenuwachtig, dus dat was vanaf de eerste seconde gewoon genieten. Toen ben ik maar gebleven. Ik kreeg ook een geweldig ontbijt op bed natuurlijk. Daar vallen wij vrouwen voor.
mij is ook weer opgelucht en dat van dat ontbijtje zullen we onthouden

trouwens, wie zegt dat alleen vrouwen daar voor vallen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 17:40
stuivertje
stuivertje is offline
EUhm... redelijk ongepland, maar het zat er wel degelijk aan te komen. Mooi moment, liefste jongen van de wereld, nu nog
Maar heel erg pijnlijk, wou eerst dat hij stopte, maar zijn toch door gegaan, onder het motto, even door de zure appel heen bijten
Een mooie herinnering wel op zich, maar nu is het gewooon vele malen beter
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:32
Bo
Bo is offline
Stelde weinig voor. Gewoon recht-toe-recht-aan neuken. Het deed niet echt pijn, alleen in het begin een vervelend gevoel. Ik vond mijn ontmaagding niet spectaculair.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:05
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Met vaste vriend, gepland, gepruts met condoom en pijn. Het was niet echt leuk door de pijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 21:48
Apaaaj
Apaaaj is offline
Tot nu toe paar keer geprobeerd.. steeds niet gelukt.. blijkbaar toch te gespannen ook al wil ik het gewoon.. dus zwaar irritant..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 17:39
Gammaray
Gammaray is offline
Spannend en fijn maar om aan een condoom te komen was een gestuntel de rest verliep vrij vlotjes.
We waren op een camping namelijk.

Regels voor berichten