![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het was eigenlijk wel goed...
![]() ![]() ze had al ervaring ik nog niet... ik bleef voor het 1st bij dr slapen en ik had echt veel te veel gezopen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Wel leuk.
Ik deed heel professioneel,alsof ik het dagelijks als routine doe, maar ondertussen de zenuwen op springen, en we hadden allebei wel zoiets als: 'mooi, das voorbij, laat de echte sex beginnen'. Jammergenoeg(voor haar) ging het na 3 maanden al uit, en heb ik vooral de echte sex met mn huidige vriendin. ![]()
|
Niet gepland, maar zat er wel aan te komen. Lieve jongen, destijds mn vriend.
Niet enorm pijnlijk, ja je voelt het wel, 't ook niet afgemaakt want gegeven moment vond ik 't echt helemaal niets meer. Enfin, vanaf de derde keer kan je er pas echt van gaan genieten.
|
goed
![]() ongepland, op een matras op de grond toen ik bij mijn toenmalige vriendje logeerde. we hadden allebei 0,0 ervaring maar we wisten wel dat we niet moesten gaan stressen of zo. geen pijn dus... hij kwam ook niet te snel. natuurlijk was het niet zo fantastisch als de latere keren... maar voor een eerste keer best goed ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vrij pijnlijk, ongepland, met een jongen waar ik zoiets van heb: waarom ben ik 19 maanden bij jou gebleven.
Heb er achteraf, na de relatie spijt van, als er sommige dingen naderhand niet gebeurt waren, was het een mooie herinnering geweest. Ik was trouwens net geen 17, en had 10maanden verkering met die jongen. was trouwens op vrijdag de 13e ![]() de keren erna, en de eerste keer met een andere jongen waren echt veel beter, en veel fijner en lekkerder |
![]() |
|
Nou nou, dat klinkt allemaal wel erg negatief. De twijfelende maagdelijke lezertjes trekken hun kuisheidgordel bij deze posts nog maar eens wat vaster aan.
Nergens voor nodig, het kan ook heel leuk, en lief en fijn en gezellig zijn. En heet, ook wel. Die pijn: het viel wel mee, bij mij. Je voelt het wel, maar de volgende dag niet kunnen zitten was vervelender. En ik vond het ook wel symbolisch, die pijn. Het bewijs van: Goh, nou ben ik geen maagd meer. De knul in kwestie kom ik heel soms nog tegen, en dat is toch steeds weer leuk. Het was best bijzonder, ook al hadden we niks en kon ik er volgens mij echt helemaal niks van. Ik durfde niks, durfde niks te laten merken, niks te vragen. En toch vond hij me zo'n hete griet en vroeg hij zich ernstig af of ik echt nog nooit eerder met iemand had gevreeën... Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens, wie zegt dat alleen vrouwen daar voor vallen ![]() |
![]() |
|
![]() |
EUhm... redelijk ongepland, maar het zat er wel degelijk aan te komen. Mooi moment, liefste jongen van de wereld, nu nog
![]() Maar heel erg pijnlijk, wou eerst dat hij stopte, maar zijn toch door gegaan, onder het motto, even door de zure appel heen bijten ![]() Een mooie herinnering wel op zich, maar nu is het gewooon vele malen beter ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
eerste keer vingeren magicflower | 48 | 21-08-2016 20:48 | |
Seksualiteit |
Schele meisjes zijn sexy guy007 | 18 | 16-06-2007 10:44 | |
Seksualiteit |
Ik kom er niet in Pim89 | 90 | 14-02-2006 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Je eerste relatie Iduna | 90 | 14-12-2005 17:45 | |
Beleidszaken |
Niet leuk meer, het verwijderen van reacties door FB's. Scatterheart | 30 | 27-12-2003 16:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe was jouw eerste keer? Sikamikanico | 38 | 19-03-2002 12:48 |