Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 18:53
lovergirl14
lovergirl14 is offline
waar kreeg jij de eerste zoen of waar werd je gevraagd of waar vroeg jij je (ex)vriendin/vriend?
nou ik kreeg mijn eerste zoen we werd gevraagd in het zwembad!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 19:07
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Toen ik mijn vriend via Internet ontmoette, spraken we af in Gran Dorado. Uiteindelijk vonden we elkaar op het bruggetje in het centrum van Gran Dorado, waar ik hem meteen gezoend heb. We hadden nog niets tegen elkaar gezegd
En, nou, toen hadden we dus verkering
Oud 14-02-2002, 19:11
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
met carnaval in een cafe, maar dat was carnaval dus stelde het niet veel voor. Maar mijn eerste zoen uit liefde zullen we maar zeggen was ook in het zwembad en daar werd ik ook gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:36
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Ehm, ik heb al 6 weken wat met haar, maar nog steeds niks! Ik heb het gevoel dat ze het op de een of andere manier niet wil. Ze blijft ook telkens zo ver bij me vandaan staan/zitten/liggen! Heeft misschien iemand een tipje??

*practical*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:39
Buffy
Buffy is offline
mijn eerste zoen kreeg ik een natuurgebied bij zo'n picknickbankje dat was in oktober 1999

mijn eerste vriendje vroeg me in ijsstadion thialf, dat is volgende week pcies 2 jaar geleden
Oud 14-02-2002, 22:01
kizzy
kizzy is offline
ik vind de eerste zoen van me huidige vriend veel belangrijker dat was toen hij me naar huis bracht, op het hoekje van de straat, maar toen hij me wou zoenen ging me telefoon af.... pfff... en we stonden daar al zo lang verlegen hehe. maar een dag later vreog hij als we nou wat hadden op het adnere hoekje van de straat
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:26
Psychoot
Psychoot is offline
Ik kreeg me eerste echte liefdeszoen toen we hadden afgesproken in Hilversum, ik kon haar dus van internet en toen ik wegging hadden we getongd. Ik zoende haar eerst gewoon en toen pakte ze mij op de bek En het is het nog steeds wat tussen ons dus.
Oud 15-02-2002, 12:16
Verwijderd
na zo'n 2 maanden op msn gechat te hebben ontmoetten we op r'dam centraal. gingen naar een parkje en daar op een bankje zoenden we voor het eerst en toen was het 'aan'
en nu ist al bijna 6 maanden aan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:55
soccer144
soccer144 is offline
In het zwembad!Hetgebeurde gewoon maar we hadden ook al een paar maanden verkering hoor daz nu ongeveer een jaar trug ofzo!
Oud 15-02-2002, 16:19
flowergirl
flowergirl is offline
Naast een hockeyveld
We zaten een beetje in het gras en opeens zoende hij me. Ik wou dat helemaal niet zo in het openbaar, maar ja het was toch ook wel weer spannend.
Hij vroeg me op de skatebaan verkering, maar na een maand was het weer uit.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:19
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
soccer144 schreef:
In het zwembad!Hetgebeurde gewoon maar we hadden ook al een paar maanden verkering hoor daz nu ongeveer een jaar trug ofzo!

??? En het werd saai na twee weken??
Oud 15-02-2002, 16:34
Chimera
Chimera is offline
Eerste zoen: In de speeltuin op camping "De Beerze Bulten", onder de toren.

Jaja
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:18
Verwijderd
1e zoen op wang toen we geen verkering hadden, bij het afscheid toen hij weer naar limburg moest (we waren allebei superverliefd maar durfde nix te zeggen )
en 1e echte zoen was ehm de keer erna dat ik hem zag dus een maand later toen we ook 1 maand verkering hadden. dat was bij mij voren toen hij net de auto uitstapte en me omhelsde.
de lekkerste zoen was deze week....gezellie met z'n tweetjes op me kamer....lekker bijte gna gna
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:53
Verwijderd
god god, eerste zoen kan ik me wel herinneren maar weet de datum nie echt meer. Dat was na een feest van mijn ex (toen hebben we dus iets gekregen) toen ie me thuis moest brengen..voor mijn huis dus.
Maar hier wassik nie zo blij mee eigenlijk (lang verhaal)

Maar mijn eerste zoen uit liefde was 20 januari Hij kwam op station en ik had gewoon de hele week gewacht zo'n beetje en ik heb hem dus maar gewoon gezoend. terwijl ik niet eens zeker wist of de ontmoeting wel zo zou worden als we hadden gedacht. Maar dat zat wel goed Hij vond het niet erg gelukkig

Mjah nie echt romantisch, zo openbaar, maja kon het ook niet helpen hoor
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:55
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
eerste zoen voor ze mn vriendin werd was gewoon in mn bed ,tijdens orgiemeeting
eerste als mn vriendin was onder het station een junkieplekje
Oud 15-02-2002, 18:41
HipHopSter
HipHopSter is offline
ik kreeg mijn 1e zoen in een cafe
Oud 15-02-2002, 19:01
miss Elise
miss Elise is offline
ik kreeg mn eerste zoen bij uitgaan. maar mij werd niks gevraagt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:16
krystel
krystel is offline
Het is via ICQ eigenlijk allemaal ontstaan en kreeg zijn eerste zoen in zijn slaapkamer! Mmmmm
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:19
miro
miro is offline
Mn aller allereerste zoen (dikke 4 jaar terug)kreeg ik op de bank bij die jongen thuis. de zoen van mn ex (toen gingen we dus ook met elkaar) kreeg ik in n discotheek.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 11:46
eztah
eztah is offline
Op de halfpipe op het museumplein in Amsterdam
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:01
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
hhmmm tja... dat is al best lang geleden! maar het was mijn 1e ECHTE vriendje (we hadden 2 jaar iets) en mijn eerste zoen kreeg ik op zijn kamer
Oud 17-02-2002, 12:10
lake bodom
lake bodom is offline
t eerst verkering in de schuur van me vriendje, toen hadden we nog niet gezoent, 2 weken later hadden we voor t eerst in een discotheek gezoent... mun 2e keer, maar de 1e stelde niet veel voor.. en was 5e keer van me vriend ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 18:15
Aurora
Aurora is offline
Mijn eerste zoen was voor een schoenenwinkel...'s nachts...*zucht*
Oud 17-02-2002, 18:16
Janet
Janet is offline
1ste zoen in de biosscoop en waar ik gevraagt werd is......uuuuuhhhhh.......ik geloof in de trein[hahahah]
Oud 17-02-2002, 19:15
Esmée
Esmée is offline
Was mijn met mijn eerste echte vriendje. Hij had een grote zus en op een avond moesten we even met haar mee naar een of andere studentenkroeg. We zaten samen aan een tafeltje onze ogen uit te kijken naar al die grote studenten om ons heen en op een gegeven moment gebeurde het... en toen gingen alle studenten om ons heen juichen en iedereen vond het heel schattig
Oud 17-02-2002, 20:19
Verwijderd
Eerste zoen kreeg ik van Bas. Hij nam het initiatief (hoe schrijf je dat in Gods naam???). En daarna hebben we nog een paar keer gezoend. En toen hadden we wel wat samen, aangezien hij steeds vaker kwam naar mij toe zonder zijn zus. En ik steeds vaker daar was toen zij er toevallig niet was en hij wel En met hem heb ik toen bijna 3,5 jaar gehad.

En dat was in zee, hehehe zijn zus was mijn beste vriendin, en ze kwamen beide naar zandvoort en toen zoenden we heheh

[Dit bericht is aangepast door testout.com (17-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:52
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
allereerste zoen op een funbox (skatedinggedoe) in wageningen

met me vriend was eerste zoen 2 jaar geleden op lowlands tussen de tentjes
Oud 17-02-2002, 21:56
Amiah
Amiah is offline
*zucht* Ik wacht nog steeds op de eerste...... *diepe zucht*
Oud 18-02-2002, 14:15
sas_andrea
sas_andrea is offline
wanneer mijn eerste zoen was, weet ik niet meer...

Maar mijn eerste zoen met mn huidige vriend was in een discotheekie. Was wel lief allemaal. En de zoen daarna was helemaal spannend. Want toen was ik nuchter! Was echt eng... hihi... als ik daar weer aan terug denk.

ennuh, gevraagd: ik had in een smsje gezet dat ik m leuk vond en dat die zoen in de discotheek veel voor me betekende en wachtte toen maar op antwoord. Maar dat kreeg ik gauw... hij vroeg toen of we als vriend en vriendin wilden verder gaan: Jaaaaaah!!!!!!
Oud 18-02-2002, 14:43
bloempje
bloempje is offline
Ik kan mun eerste zoen niet meer zo goed herinneren..wel met wie...
Maar verkering vragen vind ik eigenlijk nogal raar...dat heb ik nou nog nooit gedaan...meestal begint het met zoenen en dan zie je wel of het wat wordt....ik vind verekering vragen meer iets voor de brugklas eigenlijk...
Reageren

Regels voor berichten