Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1e zoen op wang toen we geen verkering hadden, bij het afscheid toen hij weer naar limburg moest (we waren allebei superverliefd maar durfde nix te zeggen
![]() en 1e echte zoen was ehm de keer erna dat ik hem zag dus een maand later toen we ook 1 maand verkering hadden. dat was bij mij voren toen hij net de auto uitstapte en me omhelsde. ![]() de lekkerste zoen was deze week....gezellie met z'n tweetjes op me kamer....lekker bijte ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
god god, eerste zoen kan ik me wel herinneren maar weet de datum nie echt meer. Dat was na een feest van mijn ex (toen hebben we dus iets gekregen) toen ie me thuis moest brengen..voor mijn huis dus.
Maar hier wassik nie zo blij mee eigenlijk (lang verhaal) Maar mijn eerste zoen uit liefde was 20 januari ![]() ![]() ![]() Mjah nie echt romantisch, zo openbaar, maja kon het ook niet helpen hoor ![]() |
![]() |
|
Was mijn met mijn eerste echte vriendje. Hij had een grote zus en op een avond moesten we even met haar mee naar een of andere studentenkroeg. We zaten samen aan een tafeltje onze ogen uit te kijken naar al die grote studenten om ons heen
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerste zoen kreeg ik van Bas. Hij nam het initiatief (hoe schrijf je dat in Gods naam???). En daarna hebben we nog een paar keer gezoend. En toen hadden we wel wat samen, aangezien hij steeds vaker kwam naar mij toe zonder zijn zus. En ik steeds vaker daar was toen zij er toevallig niet was en hij wel
![]() En dat was in zee, hehehe zijn zus was mijn beste vriendin, en ze kwamen beide naar zandvoort en toen zoenden we heheh [Dit bericht is aangepast door testout.com (17-02-2002).] |
![]() |
|
wanneer mijn eerste zoen was, weet ik niet meer...
Maar mijn eerste zoen met mn huidige vriend was in een discotheekie. Was wel lief allemaal. En de zoen daarna was helemaal spannend. Want toen was ik nuchter! ![]() ennuh, gevraagd: ik had in een smsje gezet dat ik m leuk vond en dat die zoen in de discotheek veel voor me betekende en wachtte toen maar op antwoord. Maar dat kreeg ik gauw... hij vroeg toen of we als vriend en vriendin wilden verder gaan: Jaaaaaah!!!!!! ![]()
|
![]() |
Ik kan mun eerste zoen niet meer zo goed herinneren..wel met wie...
Maar verkering vragen vind ik eigenlijk nogal raar...dat heb ik nou nog nooit gedaan...meestal begint het met zoenen en dan zie je wel of het wat wordt....ik vind verekering vragen meer iets voor de brugklas eigenlijk...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
? Het grote schandaal "Amerikaanse regering plande aanslag zelf" ? Spirit | 30 | 04-10-2002 18:44 | |
Seksualiteit |
Het is gebeurd!!!!!! het orgasme.... HelpMePlease | 11 | 04-09-2002 23:39 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |