![]() |
|
![]() |
Ik ben verder gaan zoeken over dat wtc gebeuren…. Ik vond veel info dat absoluut niet overeenkomt met het nieuws dat wij krijgen via tv/radio enz.
Waarschijnlijk vinden de meeste mensen dit allemaal bullshit maar ik begon zelfwel erg te twijfelen. Misschien dus interessant om te weten. En ik zou toch jullie mening er over willen hebben. Vertellen ‘ze’ ons de waarheid of niet? Ik denk nu zelf van niet namelijk. Uit 'Het Nieuwsblad van 11 september 2002 (belgische krant) Brits complot-expert David Icke verdenkt regering Bush van opgezet spel "11 september moést gewoon gebeuren" 'Volgens experts oogt de val van de torens als een gecontroleerde, door explosieven aangebrachte ineenstorting.' De Amerikaanse geheime diensten zijn zelf schuldig aan de dood van ruim 3.000 slachtoffers op 11 september vorig jaar. Dat zegt de controversiële Britse complotexpert David Icke. In zijn jongste boek, Alice in Wonderland and the WTC-disaster, haalt hij het officiële relaas over de gebeurtenissen op 11 september genadeloos onderuit. Sommigen noemen Icke 'een paranoïde gek', maar intussen verkoopt hij vlotjes honderdduizenden boeken en geeft hij voor duizenden toehoorders lezingen over 'de geheime wereldregering, die haar zinnen heeft gezet op het stichten van een Nieuwe Wereldorde.' Het officiële verhaal van 11 september is volgens Icke een aaneenschakeling van leugens, contradicties en halve waarheden. 'Vlak na de aanslagen werd op Ground Zero een paspoort gevonden van een van de kapers', vertelt hij. 'Lijken vonden ze niet, wel een paspoort van nota bene één kaper!' 'Ze vonden ook een auto in Boston met op de achterbank een koran en een boekwerk over hoe je een vliegtuig bestuurt. Laat een slimme kaper zo zijn bewijzen achter? Bovendien waren de kapers meteen na de aanslagen al bekend, de pasfoto's werden wereldwijd verspreid. Hoe kan dat zo snel? Bij de anders-globalisten en waarheidszoekers in de Angelsaksische landen vind Icke een felle aanhang. Zijn lezingen zijn vaak lang op voorhand uitverkocht. Zijn webstek verwerkt vier miljoen bezoeken per maand. Van zijn boeken, zoals Robot's Rebellion en The Biggest Secret, gingen wereldwijd honderdduizenden exemplaten over de toonbank. De muur van het FBI Vreemde vogel of niet: de gebeurtenissen na 11 september komen de regering-Bush prima uit. Niemand herinnert de president nog aan zijn 'gestolen' verkiezing in november 2000 en de ware toedracht daarvan. De Amerikanen staan als één blok achter hun president en achter de oorlog tegen het terorisme en de As van het Kwaad. 'Aan woordvoerders van de gemeente New York vroeg ik of de Twin Towers alleen door de gekaapte Boeing neergestort zijn of eventueel ook door andere explosieven' zegt Icke. 'Volgens experts oogt de val van de torens als een gecontroleerde, door explosieven aangebrachte ineenstorting. Geen antwoord. Het FBI zelf werpt een muur op tegen alle kritische vragen.' 'Ook straf: in twee uur tijd - van de eerste kaping tot de laatste crash - ondernam het Amerikaanse leger niets tegen de terroristische aanval. Terwijl ze toch beschikken over Norad, het North America Aerospace Defence Command, de bewakers van het Amerikaanse luchtruim. Als een vliegtoren het contact verliest met een vliegtuig, komen normaal gezien in enkele seconden F16's of F15's in actie. Maar die dag gebeurde er niets!' Icke raakt goed op dreef: 'Een computerexpert van het Australische leger vertelde me dat, om in het luchtruim boven het Australische parlement in Camberra te komen, de piloot een specifieke code moet gebruiken. Anders laat de computer weten dat er direct gereageerd moet worden. Als de piloot dan nog niet reageert, worden er raketten afgevuurd.' 'Zou het Pentagon, het meest gevoelige militair gebouw ter wereld, niet over zo'n afweersysteem beschikken? Ongetwijfeld. Maar op 11 september werkte het in ieder geval niet. Het idee dat de kapers zelf het vliegtuig bedienden, is volgens veel commerciële luchtvaartpiloten vanwege de complexiteit van die kisten een idiote veronderstelling.' Op een diascherm verschijnt een uitspraak van George Orwell: 'In een tijd van universele verloedering is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.' Het citaat komt niet voor niets van de schrijven van 1984. 'Minuut na minuut', gaat Icke voort, 'komt Big Brother dichterbij en stoomt de geheime wereldregering via al haar kanalen de massa klaar om in te stemmen met de invoering van een mondiaal leger, een mondiale regering, een mondiale munteenheid en een wereld waarbij iedereen via ingeplate chips dag en nacht kan worden gevolgd. De gebeurtenissen van 11 september hebben dit proces enorm versneld.' 'In mijn ogen staat 11 september voor een schandaal dat zo afschuwelijk is dat niemand het kan bevatten. Wist je dat George Bush senior door zijn betrokkenheid in Garlyle Group, een conglomeraat van bedrijven als Pennsoil, Scott Ritter en Chevron, een belangrijk adviseur is van de Bin Laden-familie in Saoudi-Arabië? Zijn zoon zei dat bedrijven en organisaties die contacten hebben met terroristen zouden worden aangepakt. Maar dat geldt blijkbaar niet voor de Bushes zelf.' Icke komt bij zijn besluit: 'De regering-Bush werkt met een geheime agenda. Onderdeel daarvan is de olie rond de Kaspische Zee. Er moeten pijpleidingen komen die via Afganistan en/of Irak naar de Indische Oceaan lopen. Het is onderdeel van hun veel groter en veel omvattender Nieuwe Wereldorde-programma. 11 september moést daarom gewoon gebeuren. Het is het grootste schandaal uit de Amerikaanse geschiedenis.' David Icke's jongste boek, Alice in Wonderland and the WTC-disaster, komt begin oktober uit bij zijn eigen uitgeverij Bridge of Love Publications. Zijn vorige uitgever trok zich terug, uit angst voor processen voor laster en smaad. Maar het ontbreken aan aanklachten tot nu toe duidt er volgens aanhangers en kenners op dat Icke dichter bij de waarheid zit dan de meesten durven denken Toine RONGEN/IFA David Icke: '11 september is het grootste schandaal uit de Amerikaanse geschiedenis.' Icke is oud-voetbalprof van Coventry City, ex-BBC-voetbalcommentator en voormalig woordvoeder van de Britse Groenen. Hij kwam pas echt in het nieuws toen hij in 1991 in de populaire talkshow van Terry Wogan zijn boek The Truth Vibrations mocht promoten. Daarna was hij twee jaar lang het mikpunt van massale Britse volksspot. Maar intussen geldt hij bij anders-globalisten en waarheidzoekers als een gerenomeerd samenzweringsexpert. Volgens Icke is de macht van deze planeet in handen van dertien families, onder wie de Rockefellers, de Windsors en de Bushes. Die elite zet door verdeel- en heersstrategieën volkeren, regeringen, godsdiensten en rassen tegen elkaar op. Zo houden ze de wereld in hun greep. Volgens sommige critici is Icke’s boodschap een gevaarlijke cocktail van verdoken anti-semitisme en neofascisme. Icke daarover: 'Ik anti-semiet? Als er een volk onder de samenzweringen die ik aanklaag heeft geleden, zijn het de joden wel! Als je wilt weten hoe de wereld zich nu ontwikkelt, kijk dan naar de ontwikkeling van nazi-Duitsland. De krachten waar ik mijn publiek voor waarschuw, zijn dezelfde die Hitler mee hebben gecreëerd Andere bronnen http://www.asile.org/citoyens/numero...erreurs_en.htm http://www.world-action.co.uk/index4.html Via google typ in: truth about wtc |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu wil Bush ineens Irak ineens aanvallen omdat ze biologische, chemische en kernwapens zouden beschikken, kom op nou die hebben ze toch allang en zouden ze toch allang gebruikt kunnen hebben, het enige land die ooit een kernwapen gebruikt heeft is Amerika zelf. Ik heb van de week op nederland een (op 11 september) een reportage gezien over de bouw van het wtc, de arcitect en deskundige vonden het een wonder dat het gebouw zo mooi recht ineen storte. Verder wou ik nog zeggen dat de vliegtuigen op het pentagon en die in pens. ook allemaal erg raar waren, als je op de url van de 1e post kijkt (de bovenste url) zie je hoe het eigenlijk onmogelijk is dat een vliegtuig zo "weinig" schade aan het pentagon heeft verricht, en verder zie je ook GEEN ENKEL spoor van een vliegtuig, datzelfde geld voor Pens. het is bijna onmogelijk dat als een vliegtuig neerstort er alleen maar kleine brokstukjes zijn er zou op zijn minst wel EEN stuk moeten zijn wat duidt op een vliegtuig. Maar ja wie ben ik ![]() misschien speculeer ik wel teveel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus die "geringe" is wel vrij geloofwaardig hoor... En zo gering was die schade niet... viel achteraf vies tegen..ze hebben echt een boel moeten herbouwen.. |
![]() |
|
[QUOTE]Tweety2k schreef:
Waarom zou hij het niet doen, dit is iets vreselijks en het hele volk wil de daders hard aanpakken dat is toch de ideale manier als je dan als president zegt "the war against terror has begun" heb je het hele volk achter je staan. Nou, ik bedoel dus: als bush echt zoiets groots wilde hebben, dat had hij ook het vliegtuig op een gebouw met 300 mensen kunnen laten storten. Want denk je is, stel: je wist helemaal niks van het WTC. Dan was zo'n dergelijke aanval ook verschrikkelijk geweest!!! Ook dan had de wereld op z'n kop gestaan, want het gaat niet echt om de doden (ja, voor familieleden wel), het gaat om het feit dat dit EXPRES is gebeurd. Dus EXPRES veel doden. In zo'n geval waren 300 personen dus ook heel veel doden geweest en was ook iedereen geschrokken dat het expres was gebeurd! En Bush had zichzelf helemaal heilig kunnen maken, door op het allerlaatste moment mensen te laten 'ingrijpen' en op die manier de ramp voorkomen. Natuurlijk zou hij dan uitgebreid verslag doen van wat er wel niet zou zijn gebeurd als het niet voorkomen was en iedereen zou Bush fantastisch vinden! Ook dan had, wanneer duidelijk werd dat het om terrorristen uit afghanistan ging, de hele bevolking van Noord-Amerika gewild dat er teruggevochten werd, dus ook dan had hij zijn doel bereikt. Maar heel wat levens en geld (wat allebei toch belangrijk is volgens mij, aangezien hij president is) bespaard. - wie zou willen meewerken aan zoiets en laat zichzelf vrijwillig ter pletter stortten om bush z'n hachje te redden? Als ze het voor Bin Laden doen, waarom zou niemand zo gek zijn om het voor Bush te doen? Omdat ze het voor Bin Laden nog met een bepaald (MI achterlijk) geloof deden. Ze geloofden in de hemel te komen en er was hen geloof ik verteld dat ze dan voor eeuwig tig vrouwen hadden ofzo en dat ze aanbeden zouden worden door hun god. Of zoiets had ik begrepen. In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat Bush ook allemaal persoontjes heeft laten geloven in een nieuw geloof waarbij ze allemaal naar de hemel zullen gaan enzo... - waarom zouden de kapers niet zo'n toestel kunnen besturen? dat het een complex ding is, dat zal best waar zijn. Maar de kapers hadden (naar vermoeden) lange tijd vlieglessen gevolgd. Dan hadden ze dus, net zo goed als een piloot dat kan, ook een vliegtuig kunnen besturen. De lessen waren in kleine sportvliegtuigjes dat is toch wel wat anders dan een boing. Zie o.a. de reactie van Rollo Tomasi. Er zijn heel wat andere geluiden over het besturen van een Boing. Bovendien hebben ze niet ff les gehad ofzo, maar een behoorlijk lange tijd, naar wat bekend is... - wat is er zo raar aan het vinden van die spullen op het vliegveld. Die kapers zijn er ongetwijfeld trots op dat ze dit 'mogen' uitvoeren voor (hoogstwaarschijnlijk) Bin Laden. En aangezien ze toch dood gaan is het geen probleem dat men er achter komt wie zij zijn, toch? Trots zullen ze wel zijn, maar dom niet, wie gaat zo'n goed geplannde actie nou op zo een manier verpesten, als ze wouden dat iedereen wist dat de taliban het had gedaan zouden ze de aanslagen wel hebben opgeist. Dat heeft Bin Laden toch pas gedaan op zo'n videoband (of iig de Al Quada netwerk?). En ze konden niets verpesten, want als de politie nou toch om één of andere reden alle auto's af was gaan zoeken, dan waren ze ten eerste al te laat, want men zat al in de lucht en waarschijnlijk tegen die tijd, al in een toren. Maar ten tweede kon de politie niets doen, want welke wet zegt dat je geen koran en geen boek met vlieginstructies in je auto mag hebben liggen? Lijkt mij dus niet zo raar als ze toch wilden dat zij al het leed hebben veroorzaakt en dat ze er ook trots op zijn (nou ja, 't lijkt me wel raar, maar tegenwoordig lijkt alles wat raar is toch te kunnen)
|
![]() |
En waar in het verhaal blijven de aanslagen op de Ambassades in Kenia en Tanzania? En de aanslagen in Egypte op toeristen, die volgens verschillen bronnen zijn opgezet door de rechterhand van bin Laden. En ik moet toegeven dat de aanslagen Bush goed uitkomen (elke Amerikaanse president heeft z'n eigen oorlog) en dat Bush het volk zo achter zich weet te krijgen. Maar om zo ver te gaan dat er 13 familie's zijn die de wereldmacht willen beheersen en ons over tig jaar gaan inplanteren met chips om ons in de gaten te houden, vind ik toch overdreven. Die persoon heeft denk ik iets te veel sf gezien.
|
![]() |
|
Schattig toch, die coonspracy-thinkers. Ik denk ook dat die Koran in de auto een toevalligheid was, nmaar dat paspoort... Was dat uit het vliegtuig geslingerd door de explosie? Verder vindik het overdreven dat Bush zoiets zou doen om de aandacht af te leiden van zijn gestolen verkiezing. Dan kun je het maar beter accepteren en afstappen in plaats van 3000 mensen indirect te vermoorden.
REIE
|
![]() |
Dat Bush in staat is om rare dingen te doen, hebben we inmiddels wel begrepen...
Maar idd, het is een beetje overdreven vind ik. Als hij echt zonodig het nationalisme wil versterken en zijn 'gestolen verkiezing' uit het geheugen wil bannen, dan kunnen zijn adviseurs best wel wat minder bloederigs verzinnen, lijkt me. Alhoewel natuurlijk geldt: hoe bloederiger, hoe meer aandacht...
|
Wie zijn wij om uit te maken of het hier idd een complot betreft. Natuurlijk is Bush niet zuiver op de graad, natuurlijk heeft Bin Laden het potentieel maar zij die denken dat ze op dit topic de wijsheid in pacht hebben zijn mooi verkeerd. Zolang de Amerikaanse regering de gehele wereld in het ongewisse laat kunnen wij geen juist oordeel vellen over de gebeurde feiten.
groetjes, Xellent btw: iemand al gedacht aan een samenzwering tussen de families Bush en Bin Laden? ![]() |
![]() |
|
hmm, dr zal best wel een kern van waarheid in het verhaal zitten, niet alles wat we via CNN hebben doorgekregen klopt natuurlijk.. Amerika neemt aan dat bin laden de aanslagen heeft gepleegd maar daar is ook geen bewijs voor te vinden. verklaringen van bin laden via videobanden kunnen makkelijk gemonteerd worden.
Het probleem met dit soort dingen is dat er geen sterke bewijzen voor zijn, maar aan de andere kant, er zijn ook geen sterke bewijzen dat bin laden achter de aanslagen zit..
|
Het is idd wel raar dat dezelfde hitte/explosie die het WTC met de grond gelijk maakte een simpel paspoort heel liet. Maar ik zou eerder geneigd zijn te geloven dat, stel dat het paspoort fake is, het een manier was om snel een schuldige aan te wijzen, om te laten zijn dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten dit snel op zouden kunnen lossen, dan dat het een onderdeel is van zo'n complot.
Het is allemaal ontzettend vaag, en lang niet alles is misschien waar, maar om nou gelijk een wereldcoup te gaan bedenken gaat mij iets te ver.
||
Natuurlijk is niet alles waar wat ons verteld is. Na het voorval probeerde Bush en de regering vanzelfsprekend haast zo goed mogelijk ervanaf te komen. Dat paspoort is waarschijnlijk nep, en die informatie in de auto misschien ook, al maakt dat niet zoveel uit. Terroristen komen er vaak graag voor uit dat ze hun leven hebben gegeven voor een hoger doel.
En dan over het recht ineenstorten van die gebouwen, ik had er meer van opgekeken als die gebouwen zich ineens met een zwaai New York in lieten vallen. Verder heb ik betere conspiracy verhalen gehoord en is 'experts' inderdaad natuurlijk te vaag. Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben al langer bekent met meneer icke en zijn boeken, meneer verdacht Bill Clinton ervan een reptiel in mensenhuid te zijn die alle wereldleiders in zijn slaven had verandert door ze in de nek te bijten, verder had hij een geheime sekte opgericht die elke volle maan 3 pas geboren kinderen offerdde aan de godin van weet ik veel wat, ik denk dat iedereen het toch wel met me eens moet zijn als ik zeg dat David Icke een mediageile gek is die te veel X-files heeft gezien...
Jan van Aardenne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het zou mij niets verbazen als de VS het inderdaad zelf heeft gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Er van uitgaand dat het pentagon vijf delen heeft, en er één gerenoveerd was is het toch minstens een kans van 20%. Maar waarschijnlijk was het gewoon de kant die op de aanvliegroute lag, nadat 't ding 't Witte Huis had gemist. We moeten niet overal toevalligheden in gaan zien.
|
Verwijderd
|
ik heb niet het hele topic gelezen, hoop dus niet dat ik nu dubbelop aan het vertellen sla, maar: die meneer icke kan dat soort dingen wel allemaal mooi gaan uitdenken, maar zijn theorieën berusten net zo goed op suggesties en halve waarheden. en dat is nu juist datgene waar hij de fbi zo op wil afrekenen. nogal hypocriet...
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mensen ever heard of the economy? lol Ik bedoel nu had george een goei reden om zijn kilomter lange wapen magazijns eens leeg te laten lopen door oorlog tegen de taliban en nu moeten nieuwe wapens worden gemaakt voor tegen iraque en dat laat de economie stijgen
![]() ![]()
|
![]() |
|
|