![]() |
|
Verwijderd
|
FILM BY THE SEA
![]() Van 6 september tot 19 september in Vlissingen Van 13 september tot 17 september in Scheveningen Het volledige programma van het festival is nog niet bekend gemaakt, dit gebeurt op 2 september. Ook start dan de kaartverkoop. Wel is al bekend dat op de openingsavond (10 september) in Vlissingen Eternal Sunshine of the Spottles Mind zal draaien. Kaarten hiervoor kosten 55 euro. Vorig jaar heb ik zelf vrijwilligerswerk gedaan bij Film by the Sea, als hostess. Ik ben er nog steeds niet helemaal van bekomen, maar ik deed het natuurlijk voor de gratis films. Ook dit jaar zijn er weer een heleboel vrijwilligers nodig, dus misschien doe ik het weer wel. Natuurlijk hoop ik dat het festival dit jaar ontzettend veel bezoekers trekt! Zodra de lijst met premières en titels bekend wordt, post ik deze natuurlijk gelijk hier. De nadruk zal dit jaar overigens liggen op de tien nieuwe lidstaten van de EU. Vorig jaar was het thema Italië. Wie is er geïnteresseerd? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Open een topic ![]() |
![]() |
|
YESSSSSS
En het festival wordt afgesloten met......... <---------------- Richard Linklater's Before Sunset Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 12:21. |
![]() |
|
Het programma staat al weer even online. Het is jammer dat er geen mogelijkheid is om alle films in één opslag te zien. Je moet nu per dag kiezen en bioscoop.
Paar interessante titels, maar toch iets teleurgesteld in de programmering.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb me gisteren aangemeld voor vrijwilligerswerk, voordat ik naar The Bourne Supremacy ging. Bleek dat ze net om kwart voor 12 begonnen waren met Eternal Sunshine. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||