Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat waren mijn cijfers in mijn masterjaar, es kijken: Handhaving van verkeersrecht - 7.0 Strafprocessuele rechtsmiddelen - 8.0 Cap. selecta recht en informatisering I - 8.0 Capita selecta strafrecht - 7.0 Internationaal privaatrecht - 8.0 Mijn scriptie is bijna af, moet nog zo'n 6 pagina's. Hopelijk kan ik er deze week een eind aan maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() PS deze selectie is trouwens niet meer mogelijk in de nieuwe masterstructuur. ![]() Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 16:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Af en toe moet ik ook dubbelzoveel tentamens maken maar dat daargelaten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Op de cijferlijst wordt het echter gewoon ingevoerd als een 10 óf wordt het overige aantal punten (in dit geval 0.7) aangevuld op een ander cijfer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernenergie lawallan | 244 | 13-09-2006 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |