Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kijk het wel af en toe, en niet vanwege David Boreanaz. ![]() Vergeleken met Buffy is Angel zoo veel beter. In tegenstelling tot Buffy heeft Angel wel een thema. Waar Sarah als een puberend meisje om onverklaarbare redenen elke nacht op demonjacht gaat en iedereen in elkaar loopt te meppen, heb je in Angel te maken met een vampier op zoek naar zijn ziel of met een ziel. De verhalen zijn beter, de personages vullen elkaar ( waar is Cordelia trouwens in seizoen 5?) aan en er is een soort van chemie in de groep. Iedereen heeft zo zijn momenten in Angel en bevat ook nog eens goede grappige momenten, die daaruit meestal voortvloeien. Buffy is eerder kinderachtig. De spin-off overtreft het origineel, maar daar kijk ik niet echt van op, sinds ik CSI heb gedumpt voor de spin-off over Miami en Law and order voor Criminal intent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En gisteren was wel 'grappig': Angel: 'The numberboys?' Het laatste seizoen ga ik wel afkijken, anders heb ik helemaal voor niks al die herhalingen, verplaatsingen, kanaalwisselingen enz. moeten doorstaan. |
![]() |
||
Citaat:
ik ben het helemaal met je eens! buffy werd echt afgezaagd!! en idd, angel de serie, zit denk ik goed in elkaar. ik vind dat ze ook wel goeie humor hebbne de laatste tijd. Cordy ligt in een coma, sinds ze geboorte gaf aan die Jasmin, dus het zal vast nog wel even duren voor ze weer terug komt in het verhaal. wel jammer! im vind dat dat hele Wolfram&Hart het wel een stuk interessanter aakt! ![]()
||
![]() Citaat:
jah, cordelia meot er maar weer in komen hoor!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De momenten dat hij grappig moet zijn, vertrouwt hij op clichematige foefjes om het publiek met zogenaamde droogheid aan het lachen te krijgen. zonde, zonde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ieh, mooie foto's van Wesley
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Las net op de website van veronica:"Minder Cordelia
In het vijfde seizoen vallen een paar wijzigingen in de rolbezetting op. Charisma Carpenter (Cordelia Chase) is niet langer lid van de vaste acteursgroep. Haar karakter was volgens de schrijver, Joss Whedon, ‘te volwassen' geworden. Ze is vervangen door Mercedes McNab, in de rol van Harmony Kendall, een rol die ze ook al in ‘Buffy’ speelde. Van de originele cast is daardoor alleen hoofdrolspeler David Boreanaz (Angel) over. James Masters heeft als laatste acteur de overstap van ‘Buffy’ naar ‘Angel’ gemaakt en draait nog één seizoen mee in de rol van Spike." Jammer van Cordelia. Maar Spike is ook gaaf. Wel een enorm lomp tijdstip, 23.10 uur ![]() |
![]() |
|
Doyle is trouwens in het echt dood he (Glenn Quinn)
![]() Ik vond m ook altijd zo schattig emt dat accent ![]() De eerste seizoenen waren echt veel beter, het is nu wat ingezakt. De verhaallijn met Darla vond ik leuk, met Connor als baby dus, maar de puberende Connor vond ik niet leuk/interessant. Ik vond de vroegere Cordy ook leuker, alles is nu zo donker en humorloos. Dat hele gedoe rond Wolfram&Hart vind ik ook stom. Als ik nu langszap en 5 minuten blijf kijken ben ik gewoon niet geboeid, bij Buffy had ik dat nog wel, al was dat ook crap de laatste 2 seizoenen ![]() edit: las net een bericht over dat Cordelia te volwassen is geworden, dat vind ik dus ook. Wel goed dat ze volwassen is geworden, maar je vind gewoon de oude Cordelia er ook niet meer in terug. Ze was gewoon helemaal een ander persoon geworden ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2004 om 15:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |