Dit word waarschijnlijk een heel raar blaatverhaal, ik weet echt niet wat er met me aan de hand is, het moeilijkste voor me was om te accepteren dat ik een probleem heb.
Toen ik 17 was had ik opeens geen zin meer erin, alles, het leven, ik vond alles saai, dingen die me geen kick gaven werd ik depressief van, het werd steeds erger, ik kwam sochtends me bed niet meer uit, at niet omdat ik geen zin had om eten te maken. Uiteindelijk was ik een beetje geflipt en had ik mijn halve kamer gesloopt en mijn hoofd tegen de muur gebonkt, ik weet niet waarom maar het voelde goed toen. Mijn moeder stuurde me naar mentrum, een soort psycholoog centrum voor jongeren waar ik een paar gesprekken had, ik moest doen waar ik zin in had volgens hun, daar kwam het op neer.
Nu zijn we 2 jaar verder en gebeurt't weer, ik zit nu weer op school 's avonds en ik heb elke dag minder zin om te gaan, gisternacht kon ik niet slapen en mijn radio kon ik niet instellen op bbc world service, ik heb het door de kamer gesmeten en begon systematisch dingen te slopen , in de vrees dat ik echt spijt zou krijgen van iets (computer uit het raam ofzo) ben ik maar door de stad gaan lopen om 4 uur. Daar liep het helemaal uit de hand, ik weet niet meer wat ik heb gedaan, het is een soort van waas.
Nu is het weer ochtend en ik voel me leeg en vreemd, mamma wilt weer dat ik naar de dokter ga, ik wil stoppen met school, ik weet het echt niet.
Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 08:47.
|