![]() |
||
Verwijderd
|
changes:
Citaat:
de site de guide |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
draft 80%, full specs army...
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik had dit iig uitgedacht ![]() Human War Hero Basics: 1k acres 19% pop sci 11.25% war sci 37.5% income sci 30% bonus income 25% banks draft 80% Total population: 1000*25*1.19 = 28.250 people 80% draft results in: 5650 peasants and 22.600 troops. 1 wpa leaves 4.650 peasants 1.5 tpa leaves 21.100 troops Military: Army ratio: 60/40/0 (def/off/leet) Def specs: 12.660 Off specs: 8.440 Elites: 0 Horses: 8.440 War sci 11.25% Total offense: ((8.440*5) + (8.440*2)) * 1.1125 = 65.727 (65,7 opa) Total defense: (12.660*5) * 1.1125 = 70.421 (70.4 dpa) Economy: 37,5% income sci 30% income bonus 3gc/job 7500gc + 25% income from banks Income: (4650 * 3 + 7500) * 1,25 * 1.375 * 1.30 = 47.927 Upkeep: (12.660 + 8.440) = 21.100 Net change: +26.827 (with 2 wpa you’ll still have ~+20k net change) met als buildstrat zoiets: 8% farms 25% banks 12% farms 15% WT's 10% hosps 12% guilds 8% towers 10% forts ik heb ook nog Orc/Human/Avian/Undead Warrior, Avian General en Undead War Hero zo uitgewerkt ![]() deze was toch een van de betere ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en misschien dat er nog wel wat idioten hier en daar rondrennen waar je thief-happiness van kunt krijgen ![]() @ Johnnie-mannuh: juist ja ![]()
||
Citaat:
't is toch nog steeds 20% max? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En je bent vergeten forts/generals mee te rekenen (en eventueel fanta/mp). Is dit war strat of buiten war? Buiten war zou ik namelijk absoluut libs blijven runnen om groei bij te houden, en geen watchtowers. Maar in war zou ik absoluut maximaal 10% guilds (5/6% towers) runnen, eventueel nog wat minder banks, en wat rax inbouwen. Dan heb je in combinatie met quickfeet even snelle attack tijd als Avians.
||
![]() |
Citaat:
![]() War strat ![]() we gaan continu warren, veel hostiles (nu met 12h-regeling), ik hou sci wel bij met learns, vorige age ook nauwelijks libs gehad. tsjah, dat van die rax wordt nog over gediscussierd, hoewel ik een wat hoger wpa ook wel aangenaam vind om zelf intel te krijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik over de 500 acres en ongeveer: 1.8k defspecs 2.6k offspecs 0.5tpa Misschien nog wat meer, maar dat zou ik na moeten rekenen... Zie het allemaal wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat zuigt ja Heb ondertussen m'n eerste 100+ grab gedaan, over 1 uurtje die 3 generals weer thuis, en dan nog een ![]() Met een beetje geluk morgen dus over de 1k acres ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() wij hebben onze eerste win binnen ongeveer na 8h oorlog stuurt hun monarch message naar ons voor CF + surrender na minimum tijd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wij hebben helaas ook moeten warren, heeft gewoon 2 dagen groei, science en military strength gekost ![]()
||
![]() |
Citaat:
we wilden whoren proberen voor de verandering, altijd warwins gedaan... alleen we kregen vaak hostile, en konden dan toch niet weerstaan te vechten ![]() helaas wel net zoveel MP's als wins ongeveer, aangezien we meestal niet meteen war-build hadden... en maar 1 of 2 keer ge-surrendered volges mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mjah, kutzooi. Noobs killen dan maar, als ze ons declaren (en dan heel zielig doen dat je hun province gekilled hebt...)
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe, om een prov te killen moet je of goed georganiseerd zijn of de te killen prov moet van een noob zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb zelf nog nooit ge-provkilled, maar heb gehoord dat massaal NM, dan flink land grabben 't beste werkte vooral geen FB's als je wilt overpoppen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dan heb je d'r wel eentje dood ![]() wij hebben nu mooie 77% winst ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
daarom beginnen wij d'r ook gewoon niet aan, kost teveel moeite ![]() onze war is beetje nasty geworden, hun zijn begonnen met razen + dragon. Zij hadden 11h nog voor hun dragon, wij stuurden er binnen 15 min eentje terug ![]() mjah, de meter is nog steeds rond de 140 pixels... hopelijk gaan ze niet zeuren en surrenderen ze gewoon na min. time
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() zal ik maar niet te hard in ons channel zeggen, dan krijg ik mensen op m'n dak ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar in ons public channel zitten voornamelijk mensen van buiten ons kd, waaronder een paar van FT ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens is het cool om provs te mollen. Je moet kingdoms op hun knieen dwingen om war wins te krijgen ![]() Natuurlijk moet je niet meteen beginnen met mollen, maar als ze weigeren te surrenderen dan verkracht je gewoon systematisch de provs van het andere kingdom. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Topmomenten uit je gamecarriere Daboman | 152 | 26-08-2005 21:41 |