Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 21:57
tiktoktak
tiktoktak is offline
vraag ik me toch echt af of er niet "gebruik me" op me voorhoofd staat.
Ik weet dat hij me dan niet waard is, maar het doet zo'n pijn.

Ik heb dus een leuke(dacht ik) jongen ontmoet. Hij was eerst gek van een vriendin van me, maar die wou niets met hem. Toen werdt hij aan mij gekoppeld. Ik dacht dat hij me serieus wel leuk vondt. Dat hij me vriendin leuk von kon wel over zijn. En we hadden elkaar dan ook nog nooit gezien dus het kon wel een beetje liefde op het eerste gezicht zijn. Het was absoluut geen player, toen hij met mij zoende, zoende hij voor de eerste keerdus
Hij moest weg dus hij zoende me. Ik was helemaal in de wolken. Me eerste zoen was kut(dat verhaal heb ik hier ook wel es neergezet) en ik heb mezelf voorgenomen nooit meer te zoenen zonder betekenis. Iig niet de komende tijd. Eerst wil ik gewoon een vriendje voordat ik voor 1 avondje iets met iemand kan hebben.
Maja, vandaag kom ik erachter dat die jongen mijn vriendin toch leuker vindt. Waarom hij dan met mij had gezoend wist hij niet. Heel zielig...
Het doet gewoon weer zeer, om weer zo gebruikt te zijn. Weer komt die vraag dan naar boven "waarom mag ik geen vriendje hebben??Ben ik te lelijk?"
Ik krijg ook alleen maar minder vertrouwen in mezelf en in jongens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2002, 01:53
Terr
Terr is offline

Het is natuurlijk nooit leuk als er zoiets gebeurd. Maar jij kan er niets aan doen. Het is geen rede om aan jezelf te twijfelen (of aan andere jongens, want er zijn wel normale).

Je zei zelf al dat hij eerst een vriendin van je leuk vond, en toen werd je aan hem gekoppeld. Het kan zijn dat hij toch 'verliefd' bleef op je vriendin... dat ligt niet aan jou.

Je hoeft niet bang te zijn dat je geen vriendje krijgt omdat je misschien te "lelijk" bent. Uiterlijk is niet alles. Er zijn denk ik genoeg jongens die innerlijk veel belangrijker vinden dan uiterlijk. En misschien ben je ook wel helemaal niet lelijk

Iedereen vind een goede vriend(in), dus jij ook. Het duurt alleen bij de ene 17 jaar, en de ander heeft er elk jaar wel eentje. Het doet misschien nu pijn, maar omdat het een paar keer fout gaat betekend niet dat jij "niet geschikt bent om een vriend te krijgen"

Succes

[Dit bericht is aangepast door Terr (18-02-2002).]
Oud 18-02-2002, 16:48
Psychoot
Psychoot is offline
Het kan idd pijn doen, ik vond eerst ook een meisje leuk qua uitzien enzo, dus wou der beter leren kennen. En ik d8 dat ze mij ook wel zag zitten omdat we veel oogcontact hadden enzo. Toen durfde ik der eindelijk mee uit te vragen en was goed enzo, kreeg der nummer. Dus ik d8 dat het wel goed zat. Nou toen paar dagen daarna gebeld, en toen kwam ze met een raar smoesje, dus ik een sms gestuurd van hoe het nou zat enzo, en toen stuurde ze een sms terug dat ze al een vriend had. Nou dat was ff balen en toen voelde ik me ook aardig lullig. Maar paar dagen later leerde ik gelukkig mijn huidige vriendin kennen en toen was alles weer goed. Maak je dus maar geen zorgen.
Oud 19-02-2002, 09:53
Ilona1
Ilona1 is offline
I know what you feel! Het is mij nu alweer 3 keer gebeurd en het doet echt pijn, vooral omdat je hem wel leuk vind!
Oud 19-02-2002, 21:18
Verwijderd
klinkt hard:
tip: niet meer zoenen voor je echt zeker weet dat ie je leuk vindt, totdat je hem dat hebt horen zeggen. Want dat is niet gebeurd, wat ik uit dit verhaal kan opmaken dan..

Verder kan ik wel zo'n beetje raden hoe je je voelt. Lijkt me ook kut. Vooral omdat ie verliefd is op emand die zo dicht bij jou staat...

Mjah vergeten die zooi, hij is niet waard! Jij vindt wel weer iets beter! En nooit gaan denken dat het aan jou ligt. Hij gebruikt jou, dus hij zit fout, en neit jij!

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 02:05
Dotcom
Dotcom is offline
Zoek een jongen die niet zoveel meiden kan krijgen, daar heb je veel meer aan.
Oud 21-02-2002, 08:37
Verwijderd
Kijk, ik vind het lullig voor je, maar om het nu 'gebruikt' te noemen vind ik ontzettend overdreven. Het enige wat er in feite is gebeurd is dat hij zei dat hij je één keer heeft gezoend en daarna niks met je wou. Dat gebeurt elk weekend door duizenden jongeren in duizenden discotheken in het land. Het valt reuze mee hoor. Kijk, als hij je nu aan het lijntje hield...maar hij kan toch best onzeker zijn geweest over zijn gevoelens t.o.v. die vriendin? A man's got the right to change his mind, you know...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten