vraag ik me toch echt af of er niet "gebruik me" op me voorhoofd staat.
Ik weet dat hij me dan niet waard is, maar het doet zo'n pijn.
Ik heb dus een leuke(dacht ik) jongen ontmoet. Hij was eerst gek van een vriendin van me, maar die wou niets met hem. Toen werdt hij aan mij gekoppeld. Ik dacht dat hij me serieus wel leuk vondt. Dat hij me vriendin leuk von kon wel over zijn. En we hadden elkaar dan ook nog nooit gezien dus het kon wel een beetje liefde op het eerste gezicht zijn. Het was absoluut geen player, toen hij met mij zoende, zoende hij voor de eerste keerdus
Hij moest weg dus hij zoende me. Ik was helemaal in de wolken. Me eerste zoen was kut(dat verhaal heb ik hier ook wel es neergezet) en ik heb mezelf voorgenomen nooit meer te zoenen zonder betekenis. Iig niet de komende tijd. Eerst wil ik gewoon een vriendje voordat ik voor 1 avondje iets met iemand kan hebben.
Maja, vandaag kom ik erachter dat die jongen mijn vriendin toch leuker vindt. Waarom hij dan met mij had gezoend wist hij niet. Heel zielig...

Het doet gewoon weer zeer, om weer zo gebruikt te zijn. Weer komt die vraag dan naar boven "waarom mag ik geen vriendje hebben??Ben ik te lelijk?"
Ik krijg ook alleen maar minder vertrouwen in mezelf en in jongens