Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Hmm, deze doet me niet zo veel, origineel (weer), ik begin verwachtingen te krijgen bij jouw gedichten
![]() Hij loopt goed. Oh, die overgang van de eerste naar de tweede strofe vind ik heel goed, dat geeft direct het contrast van de twee strofes aan. Leuk, origineel en best goed gedaan ook.
|
Dit gedicht ben ik na het schrijven een beetje vergeten. Alleen de wellustige neuronen bleven hangen, en daarom kwam die zin later ook in een ander gedicht terecht.
Ik weet ook niet meer exact wat ik er bij dacht. EggeD, don't worry, 't is niet zó erg en het komt ook niet door onze discussie ![]() ![]() De slierten tegenlicht zijn, tsja, een omschrijving van een bepaald beklemmend gevoel. Tegenlicht of tegen-licht? Bedankt iedereen voor het commentaar, Sue ook bedankt, maar ik denk dat ik 'maar' liever laat staan vanwege de alliteratie met 'met'. Ik heb redelijk wat moeite in de klanken gestopt, ik weet niet of dat opvalt?
||
Citaat:
Anyway, speciaal voor EggeD een positief gestemd gedicht van mij hier.
|
Dat is het gevaar van DoP
![]() Je gedichtje over je schone lei is inderdaad wat beter gestemd. Wel vind ik de derde regels van de tweede en derde strofe wat raar. Herbegon klinkt geforceerd, zij als in zijde ? Offtopic: Ik heb trouwens hier pas een track online gezet, misschien wil je dat luisteren - als we onze kindjes toch aan het etaleren zijn. Verder dacht ik dat gewenning wel eens een beklemmend gevoel kon zijn, als je ziet hoe het je sensaties "leegzuigt". Op die fiets dacht ik een beetje, verder.. ![]()
|
Ik sluit mij geheel aan bij lovetear; vooral de vorm van het gedicht en de overgang vind ik erg sterk
![]() Het is echt een 'in-een-andere-wereld' gedicht vind ik; zo'n gedachte die je krijgt als je 's ochtends of 's nachts nog half in een droom zit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
afschreidsbrief Verwijderd | 70 | 07-05-2014 17:10 | |
De Kantine |
Mooie taalfouten #11 TopDrop | 500 | 08-01-2010 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Lifestyle |
Fototopic Augustus 2 Verwijderd | 500 | 09-08-2004 02:58 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 |