Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In andere woorden, ik zie niet in waarom dit anders zou zijn dan met een hetero vriend/vriendin. Zolang ze maar niet gaan uitproberen terwijl je in een relatie zit, anders krijg je van die Jerry Springer acties.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou er problemen mee hebben, omdat ik het een heel rare gedachte zou vinden dat mijn vriendin ooit iets met een vrouw gehad zou kunnen hebben of ná mij iets met een vrouw zou nemen. Of erger nog: het uit maken met mij óm een andere vrouw. Bovendien zou ik de indruk hebben dat ik "van 2 kanten" concurrentie zou kunnen krijgen: van mannen én van vrouwen. Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 20:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke ik weet genoeg. Al vind ik, en dan helemaal losstaand van het onderwerp 'Bi' je een redelijk zwakke persoonlijkheid als jij bij voorbaat al geen relatie neemt met iemand omdat het heel misschien anders zou zijn dan 'normaal'. Nee, het is totaal geen probleem om te weten dat ze het met meerdere mannen heb gedaan/doet voor en na jou? Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Je ziet het verschil niet; je kunt je dus niet inleven in mij en m'n beweegredenen, maar je vind me wél een 'zwakke persoonlijkheid' omdat ik niet iets zou nemen met iemand die 'bi' is? Beetje tegenstrijdig. Ook nogal zwak om meteen over mij te oordelen, alleen maar omdat ik niet in je politiek correcte straatje val. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, sorry. Overigens heb ik het idee (weet ik zeker) dat jij je met die vraag, en vooral de opmerking bedreigt voelde. Ik heb me verbeterd in de 2e reactie dat ik je niet aanviel, maar gezien ik me niet in kan leven, ik me afvroeg wat je redenen waren voor deze beslissing. Jij reageert vuil op mij. Ik vroeg alleen maar wat met een mening eronder zodat je visie snapte en dus waarom ik het vroeg. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou ik me 'bedreigt'voelen? En hoezo reageer ik 'vuil'? Ik geef je gewoon antwoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geef net aan dat ik het geen rpobleem vind, alleen dat ik er niet bij kan en daarom een vraag stelde. Je reageerde zeer defensief en je bijt van je af. Nu net weer. Laat het los man... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() defensief agrressief? In de Gazastrook, dáár zijn ze defensief agressief! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zou bij mij dus teveel jaloezie opwekken (en ik denk wel bij meerdere als je het zo bekijkt). Maar het is niet dat ik iets tegen bi mensen heb, ze zijn gewoon wat minder "controleerbaar"om het zo maar even uit te drukken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |