Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2003, 21:45
Drlove
Drlove is offline
Vandaag met een leuk meisje wat gedronken. Was echt heel gezellig en gewoon een leuke middag gehad. Ze zit bij mij op school dus het ging voornamelijk over school enz. Ik wil wel vaker met haar iets afspreken en ergens hoop ik wel op meer, maar hoelaat je dat subtiel blijken? Heb nu al een paar keer zon situatie meegemaakt en steeds blijft het maar bij 1x wat leuks doen. Iemand ideen?
Oud 10-12-2003, 21:49
Liss
Liss is offline
Aangezien je nu al een afspraakje met dr gehad hebt ga ik ervanuit dat jullie elkaar wel wat vaker spreken op school ofzo. Dan kan je haar toch gewoon vertellen dat je het gezellig vond en haar vragen of ze nog eens iets wil afspreken?
Als zij ook wel meer wil zul je dat dan vanzelf wel merken. Zo niet dan kan je altijd na een tijdje vertellen wat jij voor haar voelt en het haar vragen wat zij voelt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:53
Jordi
Jordi is offline
Had je niet aan het eind van dat 'iets drinken' kunnen zeggen: "Ik vond het erg gezellig, misschien kunnen we nog een keer samen iets afspreken?" Dan had je misschien meteen al iets kunnen bedenken ofzo.

Maar, kun je haar niet gewoon wat beter leren kennen op school? Veel met haar omgaan enzo. Dan komt er vast wel een keer iets ter sprake wat zij leuk zou vinden en dat kunnen jullie dan doen. Je hoeft toch niet per se iets af te spreken? Gewoon in de pauze naar haar toe gaan (als je niet bij haar in de klas zit) en dan gewoon een beetje praten. Als jullie dan weer iets willen afspreken komt dat vanzelf wel (lijkt me).
Oud 10-12-2003, 21:59
Drlove
Drlove is offline
op school zou idd wel handig zijn, maar we studeren allebei en zij zit in een andere klas. Ook heb ik maar 10 uur in de week dus onze roosters matchen niet echt. Denk dat ik haar misschien 10x gezien heb in anderhalf jaar school. Dus dat schiet niet echt op. Ook woont ze een stukje bij me vandaan dus in de bus ofzo zie ik haar ook nooit. En met uitgaan ofzo zie ik haar ook nooit.

Ze smste vandaag al dat ze het gezellig had gevonden en denk dat een volgend afspraakje op zich er wel inzit, maar moet ik direct zijn of gewoon bekijken hoe het loopt?
Oud 10-12-2003, 22:41
juno
juno is offline
Wat wil je nou? Dat zij jou nu mee uitvraagt? In zekere zin heeft ze dat al gedaan door jou een SMS je te sturen. Volgende zet is aan jou. Gewoon bellen en vragen. Schijterd.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 22:55
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Drlove schreef op 10-12-2003 @ 16:59:
maar moet ik direct zijn of gewoon bekijken hoe het loopt?
Ergens in die zin zit het juiste antwoord. Jij mag zelf bepalen wat dat is.
Oud 11-12-2003, 00:10
Verwijderd
Tja direct zijn lijkt me wel handig, anders komt er niks meer van.

Vraag haar mee naar het-een-of-ander, een cabaretvoorstelling ofzo (moet wel een beetje snel zijn, dus niet naar een voorstelling die pas over 3 maanden is)

Bioscoop kan ook:
-Love Actually
-Finding Nemo

Of naar een leuk jazz-cafe ofzo.. tis maar net wat je denkt dat iets voor jullie 2 is..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-12-2003 @ 23:41:
Wat wil je nou? Dat zij jou nu mee uitvraagt? In zekere zin heeft ze dat al gedaan door jou een SMS je te sturen. Volgende zet is aan jou. Gewoon bellen en vragen. Schijterd.
uhuh
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:18
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Drlove schreef op 10-12-2003 @ 22:59:
Ze smste vandaag al dat ze het gezellig had gevonden en denk dat een volgend afspraakje op zich er wel inzit, maar moet ik direct zijn of gewoon bekijken hoe het loopt?
Waar wacht je nog op
Als je gaat bekijken hoe het loopt, loopt het natuurlijk niet...je gaat toch ook niet naar jezelf kijken hoe je voetbalt, want dan kun je niet voetballen aangezien je aan het kijken bent
Oud 11-12-2003, 11:57
Verwijderd
misschien gewoon wat vaker tegen dr praten ofzo en vragen of ze zin heeft om nog een keer mee te gaan en samen wat leuks te doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 13:14
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
gewoon zeggen "Ja lijkt me harstikke leuk, wat dacht je van volgende week ofzo?"

Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 13:27
@pie
@pie is offline
Citaat:
Denk dat ik haar misschien 10x gezien heb in anderhalf jaar school. Dus dat schiet niet echt op. Ook woont ze een stukje bij me vandaan dus in de bus ofzo zie ik haar ook nooit. En met uitgaan ofzo zie ik haar ook nooit.
je klinkt alsof je die anderhalf jaar hebt opgelet of je juist haar zag? lijkt me onwaarschijnlijk.. ik bedoel: als jullie iets gaan afspreken dan kunnen jullie elkaar heus wel zien.. en als je maar 10 lesuur hebt heb je tijd genoeg lijkt me.. je kunt natuurlijk ook samen gaan stappen, maar dan zou ik eerst die 2e date maken..
Oud 11-12-2003, 14:06
ABrules
ABrules is offline
Je moet direct zijn... je belt spontaan op en zegt gewoon: Ik wil je zien...

als ze reageert met: waarom? zeg je gewoon wat je van dr vind en dat je haar daarom wil zien... en dan spreek je wat af...

of ze reageert van: oké ofzo... en dan weet ze waarschijnlijk al wel wat je zo moeilijk vind om te zeggen of doen...

by the way... dat subtiele gedoe maakt alles alleen maar moeilijker... tot het zo subtiel is dat het niets meer betekent... tja... meisjes vinden het vaak ook niet zo erg als je zo direct en "open" bent...
Oud 11-12-2003, 17:50
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Nodig haar gewoon uit! Naar de bios ofzo.
Niet origioneel maar wel geschikt!
Oud 12-12-2003, 08:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
en jij reageert niet op zo'n smsje met een opmerking als:
' ja, dat vond ik ook. snel weer eens overdoen! wat doe je vrijdagavond?'

ofzo?
dan zou ik die fout maar heel snel goedmaken en alsnog dat smsje typen... beetje lef tonen jongeman..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:43
Drlove
Drlove is offline
Thanx voor de tips. Hoop dat ze werken
Reageren

Regels voor berichten