Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit verhaal kwam me al bekend voor
![]() Maar om antwoord te geven op je vraag: zeg hier nog even niks over. Ze komt net uit een relatie die niet heel erg leuk is gegaan, en dan is het niet tof om meteen een hele liefdesverklaring aan te horen. Tenminste, ik zou dat niet tof vinden. Date met haar, heb plezier, ga uit, maar hou dit nog even voor je. Als het écht goed zit tussen jullie (lees: als zij jou ook leuk vindt), komt dat er vanzelf wel een keer uit. Blijf van die -tussen-neus-en-lippen-door-hints geven, maar overdrijf dit ook niet. Kan ontzettend benauwend zijn. Hmmm... Snap je wat ik bedoel, volgens mij is het behoorlijk wazig.... Succes ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Vind het ook lastig om de juiste hints te geven. Heb wel eens zin om haar een SMSje te sturen maar weet nooit goed of ik dan gewoon iets lief stuur of het té duidelijk is. Als je een koppel bent, kan je zoveel dingen sturen om duidelijk te maken wat je voelt. Maar als het nog niet zo is, is het zo moeilijk om iets te sturen want niet negatief zou kunnen overkomen. ![]() Hebben sommigen mss tips wat je zou kunnen sturen naar een meisje dat je leuk vind maar waarmee je nog geen koppel bent ? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 5, begin hoofdstuk 2) Internationalist | 12 | 22-11-2001 09:06 |