![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We zaten elkaar een beetje op te geilen terwijl er nog twee mensen in die coupe zaten ![]() Maar op een gegeven moment was het nog helemaal leeg en ik zag het al helemaal voor me, maja het was nog maar 10 minuten en Tim sliep half .. haha ![]() naja komt nog wel een keer.. twas op zich wel spannend, want we zaten met onze handen op heilige plekjes en toen kwam er opeens een conducteur binnen achter ons.. en er liep opeens iemand langs, en tim zei dat ie het had gezien, maar dat betwijfel ik ![]() naja we zijn dus helemaal niet te ver gegaan hoor, nog wel boven de kleren dacht ik, maar het is wel spannend jah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Ik vind het wel een cool idee als iemand ons kan zien!!!!... paar dagen geleden.. was ik bij mijn vriend thuis.. En bij hun in de tuin was een tuinman aan het werk.. vannuit me vriend zijn kamer kan je recht in de tuin kijken.. dus ook van de tuin recht in zijn kamer.. toen hebben we de gordijnen een beetje opengeschoven.. En heb we het gedaan.. IK weet niet of die vent heeft gekeken ![]() Later stonden we samen onder de douche keihard te lachen om die vent en grapjes te maken ![]() stond het raam open.. dus heeft hij waarscheinlijk alles gehoord.. MAARJA het was wel komishe ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
veld ofzo, onder een mooie open sterrenhemel (romantisch en wel spannend)
Een bosje, eventjes van het wandelpad af Industrieterrein Park ... Openbare plaatsen... Thuis wanneer je ouders binnen zijn
|
Verwijderd
|
Veel plezier en ik raad de laatste aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder hebben we het aleens in een weitje gedaan (dat was laat op de avond) en overdag een keer in een of andere boomgaard, overdag, maar toen werden we bijna betrapt. Dat was een beetje link, maar leuk is het wel ![]() ![]() Verder willen we het ook nog op het strand doen en hebben we nog wat dingen op het verlanglijstje staan. Wat weet ik niet meer zo allemaal. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een leuke vriendin gezocht just-in-case16 | 7 | 30-12-2012 19:40 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
frans mondeling | 7 | 07-04-2001 18:48 |