Advertentie | |
|
![]() |
||
Is MS Visio misschien handig?
Citaat:
Nee neem dan de legale (zonder spyware) goed alternatief voor 3DxMax, Gmax.
|
Ik gebruik voor een groot project op school een combinatie van 2 programma's.
In trueSpace (of in 3DS Max en dan converten naar tS) maak ik een 3D model, is best te doen met beide programma's. Het voordeel van trueSpace is dat er een gratis variant is, versie 3.2 is gratis. GMax is ook gratis, maar haast met niets compatible... trueSpace 3.2: http://forms.caligari.com/forms/ts3all_free.html Daarna kun je in een programma genaamd ActiveWorlds (AW) je zelf gemaakte gebouw neerzetten. In AW kun je er dan volledig rond lopen. Het is gewoon een 3D chat/loop/bouw programma. ActiveWorlds is wel grait som te bekijken, alleen niet om te bouwen. Ik betaal zelf en kan je wel helpen als je dat wilt. Dus als je een model in tS of Max hebt gemaakt en je wil het graag laten zien in AW, zeg het dan maar, dan kan ik wel helpen bij je presentatie!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Final 3d Model. Verwijderd | 27 | 11-06-2004 23:14 | |
ARTistiek |
[3d-programma's] vraag :) Queen Klazina Wok | 18 | 26-08-2003 17:17 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
Graphic progamma ?? Rioto | 15 | 20-11-2002 08:50 | |
Software & Hardware |
[3ds max] Welk boek is goed voor beginners? Verwijderd | 12 | 18-08-2002 09:11 | |
Games |
Hoe kun je een eigen wapen maken sof 2???? Hellracer_NL | 1 | 16-06-2002 19:34 |