Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn grote nadeel uit max is weinig resultaat in een ruim tijdsbestek, wat wil zeggen dat de workflow slecht is en er zeeen van opties/menu's zijn. Animatie films worden vooral (naar jou voorbeeld) met maya (ice age) en toy story (pixar) gedaan door eige software (marionette heet het van Pixar), het maken van filmpjes voor games of gewoon al modellen komt neer op het zo min mogelijk gebruiken van polygonen (tri of quad), en dit is vrijwel met elk pakket te halen... 3D max is niet perfect(elk pakket heeft zn voor- nadelen), verre van dat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ow en 3ds is nog altijd de grote naam als het draait om 3d programma's, natuurlijk zijn maja en al de rest ook wel grote concurenten maar zoals jdiezrequejo zegt heeft hij 't eerste gehoord van 3ds...
|
Verwijderd
|
Ben er ook sinds kort (paar weekjes) mee begonnen. Heb geen boek en ga er ook geeneen aanschaffen denk ik (zo jah, dan wordt het voor mn studie
![]() Alleen nu ben ik aan het proberen een edited mesh te skinnen. Maar het wil maar niet lukken ![]() ![]() Ik heb trouwens al wel veel gezocht naar tutorials en help sites, maar geen van deze bevat echte de juiste antwoorden op mijn vragen... Tnx alvast ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen voor games wordt max vaak gebruikt, en voor films wordt het ook welleens gebruikt. Dat het de grootste naam draagt slaat nergens op, dat ligt puur per categorie... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|