Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 13:40
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
heyhey allemaal!!!

Stel je voor... Eerst pijp ik m'n vriend, Daarna ga ik met hem naar bed is het dan zo dat het dan langer duurt voordat ie klaarkomt of niet??? En is het dan ook minder als ie komt als je hem eerst pijpt??? Doen jullie dit ook wel is of uh... Is dit weer wat stoms waar ik aan zat te denken!!!
En trouwens mensen... Gister was m'n eerste keer en het ging best wel goed!!! Toen hij eenmaal in me was, ging het goed!!! En het was lekker!! helemaal geen pijn!!! Dus ik leer het niet meer af!!!

Groetjes!!!
Oud 18-05-2002, 14:01
birdy
birdy is offline
hee leuk dat je eerste keer zo leuk was!
het is wel zo dat het soms langer duurt maar das niet standaard zo. en dat er minder uitkomt weet ik eigenlijk niet. maar wij doen dat wel eens jah dus het is niets raars dat je daar aan zat te denken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:03
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Citaat:
birdy schreef:
hee leuk dat je eerste keer zo leuk was!
het is wel zo dat het soms langer duurt maar das niet standaard zo. en dat er minder uitkomt weet ik eigenlijk niet. maar wij doen dat wel eens jah dus het is niets raars dat je daar aan zat te denken
Okey gelukkig maar!!! Thx Birdy!!!
Oud 18-05-2002, 16:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kewl dat je eerte keer zo tof was man! bij mij was t wel lekker maar als ik nu vergelijk dan stelde t toch eigenlijk weinig voor kben nu veeeeeeeeeeeeel beter af
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:09
GeNeVa
GeNeVa is offline
Om als eerste maar even goed antwoord te geven op je vragen:

Het kan heel goed dat het langer duurt als je hem van te voren pijpt, uit eigen ervaring weet ik, dat het meestal wel zo is en echt heeeeel af en toe gaat het wel snel.

And het kan ook heel goed dat er dan minder uitkomt, omdat tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel, dus zal er tijdens het pijpen wel wat voorvocht vrijkomen, and ja dan is de zaadlozing ook minderr...
Oud 18-05-2002, 21:19
Günther
Günther is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel
haha zacht uitgedrukt
Oud 18-05-2002, 21:23
GeNeVa
GeNeVa is offline
gigig.. lol@black angel!
Oud 18-05-2002, 21:41
Günther
Günther is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
gigig.. lol@black angel!
Oud 18-05-2002, 23:50
Booster
Booster is offline
Persoonlijk zou ik verwacht dat als je hem eerst pijpt, hij juist sneller klaarkomt in plaats van langzamer... Je kunt hem natuurlijk eerst pijpen en dan stoppen en het weer wat laten zakken, om daarna met hem gaan vrijen.

Fijn om te horen dat je eerste keer zo fijn was, dat is altijd goed om te horen
Oud 19-05-2002, 07:32
Whuzz
Whuzz is offline
Als je hem eerst pijpt ZONDER hem te laten klaarkomen, dan zal hij daarna juist sneller klaarkomen, omdat zijn opwinding dan groter is.
Als je hem tijdens het pijpen WEL laat klaarkomen, dan zal het daarna langer duren. De 2e keer klaarkomen duurt meestal een stuk langer dan de eerste keer.
Oud 19-05-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Als je hem eerst pijpt ZONDER hem te laten klaarkomen, dan zal hij daarna juist sneller klaarkomen, omdat zijn opwinding dan groter is.
Als je hem tijdens het pijpen WEL laat klaarkomen, dan zal het daarna langer duren. De 2e keer klaarkomen duurt meestal een stuk langer dan de eerste keer.
Jah, ik begreep dus ook al niet helemaal of ze bedoelde met of zonder klaarkomen, maar wat je zegt klinkt wel aannemelijk
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:57
M@TRIX
M@TRIX is offline
als je eerst pijpt issie al half op weg mar dan issie ook extra geil...
Oud 19-05-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Luvlytallie schreef:
heyhey allemaal!!!

Stel je voor... Eerst pijp ik m'n vriend, Daarna ga ik met hem naar bed is het dan zo dat het dan langer duurt voordat ie klaarkomt of niet??? En is het dan ook minder als ie komt als je hem eerst pijpt??? Doen jullie dit ook wel is of uh... Is dit weer wat stoms waar ik aan zat te denken!!!
En trouwens mensen... Gister was m'n eerste keer en het ging best wel goed!!! Toen hij eenmaal in me was, ging het goed!!! En het was lekker!! helemaal geen pijn!!! Dus ik leer het niet meer af!!!

Groetjes!!!

Ligt eraan, als hij klaargekomen is bij/door het pijpen duurt het iig langer, en is meestal ook minder... maar wel TE beter voor je dat alles zo goed is gelopen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:21
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Om als eerste maar even goed antwoord te geven op je vragen:

Het kan heel goed dat het langer duurt als je hem van te voren pijpt, uit eigen ervaring weet ik, dat het meestal wel zo is en echt heeeeel af en toe gaat het wel snel.

And het kan ook heel goed dat er dan minder uitkomt, omdat tja pijpen is voor een jongen een heerlijk gevoel, dus zal er tijdens het pijpen wel wat voorvocht vrijkomen, and ja dan is de zaadlozing ook minderr...
Euuh.. Het is VOORvocht, en niet een begin-lading van het sperma ofzo.. Dat heeft weinig met elkaar van doen. Als ik jou therorie zou volgen dan betekend dat, dat als je een jongen maar lang genoeg opgeilt hij zoveel vocht verliest dat er geen sperma uit komt... don't think so.

En dan nog even de vraag; 2e (danwel 3e..) keer orgasme duurt idd (bijna) altijd langer dan de eerste keer.. als je er tenminste voor zorgt dat ie niet meteen in slaap valt huh
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten