Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bestaat wel degelijk, maar afhankelijk van welke stukjes je wilt (ik ga ervan uit dat je een video-dvd hebt liggen), heb je een beetje werk of veel werk. Op www.doom9.org kun je veel vinden over dvd's en video. Ik stel voor dat je een beetje de structuur van een dvd leert kennen zodat je zelf kan uitmaken wat je moet doen. 1. als je een hele extra, een heel hoofdstuk, hele film, ... nodig hebt, kan je dat vaak gewoon in de ripper instellen door de juiste bestanden te kiezen (hele film/alle extra's) of door de juiste program chains te kiezen(één hoofdstuk/één extra/één menu). 2. Als je een fragment nodig hebt, kun je beter een groter geheel rippen (dus een hoofdstuk bv.) en met de uitleg op die site moet je wel een stukje uit dat hoofdstuk krijgen. Veel meer kan ik niet zeggen, omdat ik niet weet welk stuk je wilt. Als je nog vragen hebt, stel maar ![]() Probeer wel die site eens door te nemen: veel mensen vinden het moeilijk, maar eenmaal je een klein beetje kunt, gaat het vanzelf ![]()
Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 21:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Tips voor laptop kopen duivelaartje | 43 | 30-05-2010 09:36 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |