Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja, dat vind ik ook..maar wanneer ik zeg dat ik mij er niets mee te maken wil hebben...dan gaat het twee weken goed..en daarna begint het weer van voor af aan... Maar in mijn achterhoofd zit het toch nog steeds zo van..."ik moet wel luisteren, zij is een vriendin van mij, ik moet wel advies geven zij verwacht dat, zij vraagt dat" Maar daarbij komt wel..ze doet er niets mee... Ik krijg ook heel vaak smsjes van die jongen..die hij dan naar haar gestuurd heeft (of zij naar hem)..en wanneer ik vraag...waarom ik krijg ik die? Dan zegt hij:"ik ivnd het belangrijk dat jij weet wat wij bespreken" Ik wil die verdomde smsjes niet eens lezen!!!! Ik wil gewoon vrienden zijn, op een leuke manier..ik heb na 3 jaar mijn buik vol van deze onzin! En dan ook nog zeggen in een sms dat ik geen echte vriendin ben!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me knap gebruikt voelen iig, aangezien je nu haast alleen maar dienst doet als aanlulpaal ![]() |
![]() |
|
maar het is eigenlijk allemaal sinds drie kwart jaar geleden ofzo begonnen...
ik bedoel..10 jaar lang zijn wij al vriendinnen...en toen we een jaar of 14/15 waren, sliepen we ieder weekend bij elkaar... we hebben samen voor de eerste keer gerookt, we deelden onze ervaringen met zoenen en blabla.. zij zegt ook altijd dat ze met mij over alles kan en durft te praten.. maar ik kan mij niet voorstellen dat wij geen vrienden meer zullen zijn...we gaan ook regelmatig uit.. en ze zegt telkens..."we laten onze vriendschap niet kapot maken door een jongen!".. ik begrijp haar niet goed meer...
||
Citaat:
hmm ja, daar heb je gelijk in..maar wanneer komen ze daar achter? Ze hebben nu al zo vaak gezegd..."we stoppen ermee" maar een dag later liggen ze weer bij elkaar in bed.. maar jij zegt dat je uit ervaring spreekt..wat heb jij gedaan dan?
|
Elke keer als ze het een tijdje vol hebben gehouden en jou dan toch weer opzoeken iets zeggen als 'sorry maar ik heb je toch verteld dat ik er niks meer mee te maken wil hebben? Ik vind het vervelend voor jullie, maar ik wil er niet het slachtoffer van worden' (oid).
In ieder geval op een aardige manier het gesprek afkappen en ophangen.
||
Citaat:
hmm ja, ik denk ook dat dat de beste manier is... maar dadelijk denken ze weer zo van..."nou, die pleun die toont ook geen interesse in mij"
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk niet goed he? ik wil gewoon te lief zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nu zeg ik niet dat jij dat meteen moet doen, maar kies gewoon eens voor jezelf! Vraag het gewoon eens niet! En als ze erover begint, zég dan dat je er niet betrokken bij wilt worden!! Hoe moeilijk het ook is, soms kun je beter maar niet te lief zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zij wilde even zeggen dat ze tegen mij gelogen (dingen verzwegen) heeft... ik wist die dingen die zij mij vertelde allang (van haar "vriend")..maar goed... ik kan mij er niet toe zetten om te zeggen dat ik mij er niet mee wil bemoeien..dat ik er niets van wil weten.. zij heeft het zo moeilijk nu! ik wil haar helpen! Maar daarintegen draait mijn leven (beetje overdreven) wel helemaal om haar..wanneer ik uitga en zij is ..gaat het drie kwart van de avond om haar...wanneer ik door de weeks thuis ben..belt zij ongeveer 3x per week op..over haar problemen.. *zucht* hopelijk stopt dit gauw
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn kameraden kunnen altijd op mijn steun rekenen, maar als ze x op x zichzelf in het zelfde schuitje helpen is hoeven ze niet meer op mijn support te rekenen!!! Mijn genade kent ook grenzen! kusje pat |
![]() |
|
gewoon die 2 een keer bij elkaar zetten en dan hun duidelijk vertellen dat je het helemaal zat bent om als tussenpersoon te blijven en dat je als zij zegt dat ze je vriendin niet meer is dat jij dat ook niet meer bent!
in ieder geval succes! ![]()
|
jouw leven lijkt me veel belangrijker dan die van hun. Bij mij hadden ze op kunnen stappen.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad en ik heb die vriendin verteld dat ik er geen zin in had. Dit vatte ze verkeerd op en we kregen ruzie, wat een opluchting om tekeer te mogen gaan. Toen hebben we elkaar een half jaar niet gesproken. Nu 1,5 jaar verder spreken we elkaar weer regelmatig, maar vriendinnen zoals toen zal het (gelukkig) nooit meer worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik jou was, nivava, zou ik voortaan 25 euro per uur vragen, je bent hun therapeut geworden. Ze praten niet (normaal) met elkaar maar zitten wel tegen jou te zeuren over de ander. Het lijkt erop dat jij een van de weinige, zo niet enige, factor bent die deze relatie mogelijk maakt. Als je echt van deze situatie afwilt zul je het contact moeten verbreken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik ben er wel van overtuigd dat het wel een vriendschap is wat ik met haar heb...
we hebben het ook ngo wel over andere dingen..en blijven nog steeds bij elkaar slapen, zij is met mij meegeweest naar lowlands..ze gaat met mij en mijn vrienden mee stappen...ze komt spontaan bij me langs... maar ze draaft een beetje door in haar analyse van haar leven...ze kan een beetje overdrijven enzo... maar goed.. mijn goede voornemen voor 2005 is dan ook om mij niet meer met hen te bemoeien... Vanaf afgelopen zondag heb ik al rust! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vindt hij me een beetje leuk - neutraal - erg leuk ? TOMMYHILFIGERRR | 4 | 21-01-2012 16:00 | |
Liefde & Relatie |
weet niet wat ik moet doen urjenn | 5 | 22-07-2011 16:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatie MET je beste vriend/vriendin QT | 31 | 15-01-2004 15:36 | |
Liefde & Relatie |
En dan vertelt ze je ineens dit.... Aéquitas | 18 | 20-12-2002 19:08 |