Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk een goede browser ![]()
|
Ja ga ff naar het centrale topic volg daar de instructies en post een hijack this! log daar.
hijack this???!!?!?!?! Ja, staat uitgelegd in dat topic ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan nog iets: het is echt niet zo dat als je IE gebruikt, je automatisch spyware op je systeem krijgt. Er staan hier nog twee PC's in huis waarop uitsluitend met IE wordt gesurfd en daar staat dus absoluut geen spyware op. Alleen al het installeren van SP2 (indien je XP draait) helpt enorm in het tegengaan van spyware.
||
Citaat:
Gelukkig zijn er manieren om zulke cookies te ontwijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me altijd af: Als mensen zeggen dat het vanzelf geinstalleerd wordt, waarom ik het dan niet heb? terwijl ik meer tijd op internet door breng dan de meeste die het probleem hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Sinds ik dat heb kom ik misschien 1x per maand een tracking cookie tegen die door spywareblaster is heengekomen ![]()
||
Citaat:
Een hoop daarvan kun je al tegenhouden door in IE de privacy settings goed in te stellen: First-party cookies: Accept Third-party cookies: Block Always allow session cookies (aanvinken)
Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 18:40. |
![]() |
||
Citaat:
Ik raad dan liever de ts SpywareGuard aan (van de makers van spywareblaster), omdat het een beetje klant- leekvriendelijker is.
Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 20:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En firewall en virusscanner doe ik niet aan ![]() (Als je ik me verveel, 1x per jaar ofzo, zet ik weleens een online virusscanner aan) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe kan ik "auto aanvullen" wissen. primaa | 3 | 20-01-2009 09:08 | |
Software & Hardware |
[Alg] Consumentenbond wil standaard firewall dafelix | 47 | 29-03-2005 21:11 |