Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 14:49
Verwijderd
Dag mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb dus sinds een week of 3 een vriendin en ze woont dus een eindje weg (een erg groot eindje weg, maar we gaan 't proberen).
Ze is 17. Nou was ze zaterdag bij mij en haar moeder heeft haar meteen een kortingskaart laten halen enzo en we zijn behoorlijk verder gegaan zeg maar. Het is allemaal best leuk, maar nu voel ik me op een of andere manier nogal vast zitten. Ik heb het gevoel dat ik haar niet zomaar meer kan dumpen als ik dat zou willen, omdat ze nu bep. dingen geïnvesteerd heeft zeg maar. Ik weet niet hoe het komt, maar het voelt enigszins beklemmend. Misschien omdat de relatie nog geen vast patroon heeft bereikt ofzo, of dat ik niet nog 100% zeker ben van alles. Iemand enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2002, 17:16
Cato328
Cato328 is offline
ik snap wat je bedoeld, heel goed zelfs. Je moet oppassen dat dit niet je relatie stuk maakt, dat gebeurd sneller dat je denkt. Geniet er zo veel mogelijk van en probeer er niet te veel over na te denken, hoe meer je dat doet, hoe meer kans van slagen je relatie heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:57
Verwijderd
Ik heb dat ook!!!
Maar ben je wel echt verliefd op haar? want dat gaat bij mij altijd snel over, dus daarom maak ik het maar uit. Ik denk ook dat ik bindingsangst heb.. maar ik moet het gewoon nog leren dus dat komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:
Ik heb dat ook!!!
Maar ben je wel echt verliefd op haar? want dat gaat bij mij altijd snel over, dus daarom maak ik het maar uit. Ik denk ook dat ik bindingsangst heb.. maar ik moet het gewoon nog leren dus dat komt wel goed.
Ik betwijfel op het moment sterk of ik verliefd op haar ben. Probleem is dat ik niet echt weet wat verliefd zijn nou inhoudt. Ik zie mezelf alleen maar met haar en zou me op dit moment niet voor kunnen stellen met een ander te zijn, maar ik ben nou ook weer niet echt vol van haar zeg maar. Ik weet 't gewoon ff niet. Ik weet ook niet hoe ik erachter moet komen. Misschien is het dus idd bindingsangst ofzo, maar waar die vandaan zou moeten komen?

En wat bedoel je met "ik moet het gewoon nog leren"?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 22:34
jezzie_lost
jezzie_lost is offline
saffie.. kheb precies hetzelfde.. na een week of 2 ben ik niet meer verliefd en dan maak ik het maar uit.. en ik denk steeds weer dat het gaat lukken.. whaha misschien hou ik mezelf gewoon voor de gek ofzoow
Oud 03-03-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

En wat bedoel je met "ik moet het gewoon nog leren"?

Hja nou ik ben in m'n leven al vaak verliefd geweest, maar meestaln hield ik dat voor me dus werd het nooit wat. Maar ik heb nu wel al een paar keer een vriendje gehad, en in het begin was ik er verliefd op, maar na een 2tal weken ofzo niet meer. Maar ik denk dat ik er nog niet aan toe ben ofzo. Ik amuseer me namelijk ook prima als vrijgezel-zijnde. En als ik écht iemand tegenkom waar ik HELEMAAL weg van ben, dan zal het vast wel lukken. Dus ik denk dat ik moet leren dat iemand mij ook geweldig vind, en ik de enige ben waar hij aan denkt. Want misschien blokkeren mijn gevoelens voor hem wel omdat ik te bang ben om 'gedumpt' te worden ofzo??

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten