Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 16:38
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik heb nu anderhalf jaar verkering. Maar de laatste tijd hebben we echt heel veel ruzie. Vaak om kleine dingen en is ook vaak snel weer goed. Maar vanmiddag kreeg ik te horen dat hij het zat was. Hij heeft nu tijd nodig om na te denken of hij nog wel door wil of het uit gaat maken. Hij kan niet meer tegen de ruzies en wil dat ook niet meer. Maar wil ook niet zonder mij. Maar nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen ?!
Ik hou teveel van hem om hem los te laten en wil er ook zeker voor gaan !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 16:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Of je aan elkaar aanpassen / veranderen ten opzichte van elkaar of het gewoon uitmaken. Beiden is heel moeilijk. Nou ja, het uitmaken op zich niet, maar na anderhalf jaar zullen jullie het daar allebei moeilijk mee hebben. Echter, als jullie je steeds meer en om steeds stommere dingen aan elkaar gaan irriteren, dan is het moeilijk om de relatie nog voort te zetten. Na anderhalf jaar ken je elkaar al heel goed, als je je dan zo maar gaat veranderen (wat ook nog heel moeilijk is), alleen maar omdat je partner het wil, en andersom ook, dan is het bijna onmogelijk. Maja, na 1,5 jaar uitmaken, gooi je weer 1,5 jaar weg he. Moeilijk...
Oud 07-10-2004, 16:53
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik kan hem echt niet zo maar laten gaan !
Maar hij wil mij ook niet kwijt maar kan hier ook niet meer tegen. IK heb al gezegt dat ik ook wel kan veranderen. Maar ineens helemaal veranderen kan ook niet. En hij wil erover nadenken. Maar ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:59
Vicky_01
Vicky_01 is offline
heb zon zelfde situatie op het moment alleen hebben wij niet elke x ruzie maar weet hij niet precies wat hij wil. En of hij dus nog verder met me wil. Ik wil er eigenlijk ook heel graag voor vechten want als hij dat waard is moet je dat doen. Alleen lijkt het bij mij zo te zijn dat hij er al cker van is dat het over is
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 17:34
Outlaw
Outlaw is offline
vechten natuurlijk. volg je dierlijke instincten.
Oud 07-10-2004, 18:14
elledc
elledc is offline
Komaan, wie zijn wij om jou op het goede pad te sturen?
Maar ik wil je wel goede raad geven. Kortom, GA ervoor! Jullie zien elkaar nog graag dus moet je vechten. Ruzie(tje)s heb je altijd, maar als je elkaar belooft meer tolerant te zijn, meer te zullen verdragen en meer water bij de wijn te gieten dan is het makkelijker gedaan dan gezegd
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:59
annetjuh
annetjuh is offline
laten gaan. Ruzie's heeft niemand trek in dus ja.. misschien passen jullie gewoon niet meer bij elkaar. En ja bijna iedereen zegt wel vechten enzo. Maar waarom. Ik weet dat het niet altijd perfect kan gaan. Maar moet het wel met ruzie?
ik zou bekijken hoe ik me er zelf bij zou voelen.
en als ik zo zie en hoe jij verteld dat je vrij veel ruzie hebt zou ik hem vrijlaten
Oud 07-10-2004, 19:04
Dzjes
Dzjes is offline
Ervoor vechten tiens, jullie hebben beiden blijkbaar toch besloten dat je niet zonder elkaar kan, waarom er dan niet aan werken? Je moet ervoor niet veranderen, gewoon een beetje jezelf 'aanpassen', dit wil dus zeggen, erover praten, zolang je dat doet ben je op het goede pad .
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:07
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Ik en mijn ex zijn ook 14 maanden samengeweest.
Het ging ook superslecht tussen ons omdat we zoveel ruzie hadden. Ik wou er nog voor vechten maar hij niet meer.
Hij was mijn grote liefde...maar als ik nu 6 maanden verder kijk....
ben erg gelukkig nu...Maar dat heeft me veel moeite gekost
..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:14
ilse
ilse is offline
ik zou het alsnog proberen, heel hard vechten, zal moeilijk zijn maar probeer het. tenminste als je denkt dat je bij hem wilt bliven. die kleine ruzies, gaat dat steeds een beetje over hetzelfde? dan moet je daar over gaan rpaten. als het kleine dingen zijn, is dat iets moeilijker.

hoevaak zien jullie elkaar? misschien is dat te vaak.. ik weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou allemaal in elkaar zit, maar dat kan ook nog wle eens de oorzaak zijn.

maar als je echt nog van mekaar houdt en je wilt bij elkaar zijn, moet je toch proberen je aan te passen.

succes ermee!!
xxx ilse
Oud 07-10-2004, 20:58
SuperSanne
SuperSanne is offline
Misschien hebben jullie gewoon even wat "breathing room" nodig. even weg van elkaar en alle kleine irritaties. Soms besef je dan pas hoe erg je elkaar mist, of juist dat je beter af bent zonder elkaar. wat de uitkomst ook moge zijn; vaak wordt een relatie er wel beter van.
Oud 07-10-2004, 21:36
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
An Outlaw schreef op 07-10-2004 @ 18:34 :
vechten natuurlijk. volg je dierlijke instincten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Meid, ik heb dit ook meegemaakt..

en dan niet eens zo lang geleden (in juli). mijn vriend dacht dat het niet meer ging tussen ons. nou, ik heb toen nog nooit zoveel gejankt. we besloten daarom een soort van 'pauze' in te lassen van een maand elkaar niet zien en dan lang leve de lol. en als we een ander kregen, jammer dan. dus toen was het 'uit' tussen ons. ik voelde me toen zo kut. en het rare was, dat hij gelijk heel lief deed, zo van; 'je mag me altijd bellen ook 's nachts', en ook zei hij 'ik moet je morge wel zien hoor', terwijl we elkaar een week niet zouden zien. heel vaag allemaal.. en ik had nog nooit zoveel gejankt, vooral omdat ik het niet aan zag komen. hij wou niet dat ik huilde en trooste me alleen maar. en volgende dag belt ie, hij miste me en wilde me terug. ik heb hem gezegt dat ik het eerst uit wilde praten, want ik was er kapot van. dat hebben we dus gedaan en heb hem gezegt zoiets nooit meer te flikken.

nu is alles weer helemaal goed! en om eerlijk te zijn nog beter dan eerst, omdat ik nu, als ik me ff erger aan hem, hem dat gewoon kan zeggen. eerst kropte ik dit op en zat dan heel heel de avond chagerijnig te doen en hij wist niet waarom. daardoor ook de reden van die 'eventjes' breuk. onze relatie is er zeker te weten beter op geworden!
Oud 09-10-2004, 17:15
girly18
girly18 is offline
Als je echt van hem houdt moet je ervoor vechten meid!!!!!!!succes
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 18:17
filia dei
filia dei is offline
Gewoon ervoor gaan. Praten, praten en proberen. Wie weet zitten jullie gewoon in een vermoeiende periode zodat je thuis geen zin heb in gezeik ofzo. Maar probeer dan eens gewoon leuke dingen te doen.
Reageren

Regels voor berichten