Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee, van de schrijver van bv mannen komen van mars, vrouwen van venus.. btw.. al die mensen die roepen dat je moet gaan blowen etc.. Niet doen. Toen het uit ging met mn ex heb ik eerst een week me gewoon kut gevoeld. Ik liet mezelf toe om me kut te voelen, want dat mag best, want ik voelde me gewoon zo. Daarna probeerde ik langzaam weer de dingen te gaan doen die ik normaal ook deed. Iets wat vooral in de weekenden lastig was, aangezien we 14 maanden samen waren geweest en elk weekend het hele weekend samen waren. Maar laat jezelf in ieder geval toe om je verdrietig te voelen, je boos te voelen, etc etc.. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de beste manier? contact verbreken en daarna veel sex, drugs en drank ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En voor degene die zei dat je alle slechte eigenschappen dan maar in gedachten moet vergroten: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieus nu. Zoals al eerder genoemd werd; overduidelijke herinneringen wegstoppen. Voorlopig. Nieuwe playlist aanmaken met nieuwe liedjes, andere route terug naar huis fietsen, ander parfummetje/geurtje nemen, allemaal hele kleine dingetjes. Zolang je er maar 'iets anders' van maakt. Snel met andere mensen in contact komen, en er vooral; veel over praten met mensen om je heen. Tegen jezelf zeggen 'love doesnt last forever, the goal in life is not love but life itself'. Gewoon neutraal er tegenaan kijken en niet mokken over het verlies. Nergens voor nodig. Gewoon doorgaan. |
![]() |
||
Citaat:
@ iemand die zei dat drugs niet goed zijn: als je daarmee de pijn tijdelijk kan verdoven (en het geen harddrug is dus gewoon wiet ofz), dan zijn je dagen niet totaal kut dus dan is t wat makkelijker. je moet er wel niet te lang mee doorgaan idd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*spreekt ook uit ervaring* Zeker in het begin proberen om het contact zo oppervlakkig mogelijk te houden (of helemaal geen). De ander wegduwen (dus kwaad worden enzo) mag volgens mij wel, maar enkel als je reden hebt. In dat geval ook zeker niet meer aan positieve kanten denken van de ander... Mja, ik denk dat mannen gewoon herkenning zoeken en vrouwen erkenning van het probleem. Zelf ben ik niet goed in het verwerken van zoiets: ik moet eerst kunnen loslaten voordat ik aan andere dingen kan denken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je vriendje vergeten duster | 3 | 26-10-2014 18:01 | |
Liefde & Relatie |
Jagen Luego | 14 | 16-11-2007 15:42 | |
Liefde & Relatie |
gevoel van eenzaamheid enz. Liefs_Lau | 19 | 29-08-2005 15:53 | |
Liefde & Relatie |