Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 19:39
manGo0s
manGo0s is offline
hallo..
Wat is volgens jullie de beste manier om over de persoon heen te komen waar je gek op bent? Vooral als je diegene elke dag ziet, is t soms erg lastig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 19:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Alle foto's die je van hem/haar hebt uit het zicht verwijderen; stop ze ergens in een heel donker hoekje war je normaal nooit komt. Wil je het helemaal grondig doen, verbrand ze dan ritueel. Alle e-mailtjes, MSN-gesprekken en SMSjes van hem/haar moet je verwijderen.Verder moet je proberen hem/haar zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Als je diegene elke dag ziet, beperk die tijd dan tot het absoluut noodzakelijke minimum. Lukt het dan nóg niet, dan is er nog de kroeg en een pot bier.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 19:59
Verwijderd
Dit vond ik eens op een site...

De drie stappen om een hart te helen zijn:
1. Hulp vragen.
2. Rouwen om het verlies
3. Een compleet mens worden

1. Hulp vragen.
Als uw hart gebroken is dan is de eerste en belangrijkste stap het vragen van hulp. Dit is absoluut niet het goede moment om stoer uw gevoelens weg te duwen. Mannen voelen zich vaak beter door te luisteren naar anderen met pijn, terwijl vrouwen vaak liever gehoord willen worden. Het delen van uw gevoelens en het samenzijn met mensen is van wezenlijk belang voor het helen van het hart. Iemand die een vergelijkbaar verlies heeft meegemaakt kan een hele grote steun zijn. In het boek worden verschillende manieren onderzocht waarop mannen en vrouwen onbewust juist de liefde en steun die ze nodig hebben afwijzen. Ook bevat het praktische strategieën om de steun en hulp te krijgen die u nodig heeft. Met de goede hulp op het juiste moment kunt u de pijn loslaten en kunt u opnieuw de vreugde en rust van een geopend hart ervaren.

2. Rouwen om het verlies
Als u hulp heeft gezocht moet uw hart weer in oorspronkelijke stand gezet worden. In deze fase moeten we de tijd nemen om te rouwen om het verlies. Dit kunnen we doen door aan de geliefde en de relatie terug te denken. De herinnering zullen waarschijnlijk pijnlijke gevoelens naar boven brengen, maar het kan ook een beetje van de oude liefde oproepen. Dit helpt u de pijn van het verlies te verzachten. Door aan de goede dingen te denken en fouten te vergeven geeft u het hart weer de kans om liefde te voelen die het nodig heeft om te helen. Als u zich nog afgewezen en verraden voelt, kan het moeilijk zijn te rouwen om het verlies of om liefde te voelen. Op dat moment is het belangrijk dat u leert te vergeven, niet om de ander een plezier te doen maar voor uw eigen rust. Hierna zult u in staat zijn om te rouwen en het hart te helen. Ook als u opgelucht en blij bent omdat u bijvoorbeeld uit een relatie bent gekomen vol geweld of intimidatie, kunt u toch rouwen om het mislukken van deze relatie. Aanvankelijk bent u met het idee dat u met deze persoon gelukkig zou worden in deze relatie gestapt. U kunt dan rouwen om de teleurstelling dat er niets goeds van kwam. Ook hier is het belangrijk om te vergeven om met een open hart verder te gaan. U kunt uw hart niet volledig voor iemand openen wanneer het voor iemand uitje verleden gesloten is. Tot het moment dat het helingsproces helemaal voltooid is, hebben veel mannen moeite zich te binden en vinden veel vrouwen het moeilijk weer iemand te vertrouwen.

3. Een compleet mens worden.
Als laatste stap moet u de tijd nemen om een compleet mens te worden voordat u aan een nieuwe relatie begint. U moet er opnieuw achter komen wie u bent, wat uw normen en waarden zijn en waar uw grenzen liggen. Eerst zult u weer gelukkig moeten kunnen zijn met uzelf, voordat u weer in staat bent dit geluk te delen. Het klinkt als een cliché maar het beste moment om weer aan een relatie te beginnen, is wanneer u vindt dat u best zonder zou kunnen. Veel mannen beginnen te snel aan een nieuwe relatie, terwijl veel vrouwen (vaak onbewust) liefde afwijzen. Door onvoldoende tijd te nemen zult u belemmerd worden in hun vermogen uzelf te geven of om liefde te ontvangen.

De kunst van het loslaten.
Om opnieuw te beginnen moet u eerst leren om los te laten. Als u zich aan iets vastklampt en de ander probeert het af te pakken, dan heeft u de neiging om te vechten en zich te verzetten. U wilt niet loslaten en daarom klampt u zich nog steviger vast. Het loslaten van een relatie kunt u doen door alles over u heen te laten komen en niet proberen om los te laten. Als u op deze wijze aan uw partner terugdenkt, rouwt u zoals het moet. In het begin zult u het verlies nog erger voelen of sterke gevoelens pijn, woede, verdriet, angst of spijt voelen. Deze pijn is tijdelijk, door langzaam los te laten zal te pijn steeds minder worden en uiteindelijk zult u zonder spijt aan de verloren relatie terug denken. Als u dit punt kunt bereiken, is uw hart vol van liefde en kunt u vrede hebben met de nieuwe situatie. Nu bent u in staat een nieuwe relatie te beginnen en heeft u een basis gelegd om nieuwe liefde te vinden. Als het hart geheeld is, doet de herinnering aan uw partner niet langer pijn.
Het is dus belangrijk om het verdriet voorzichtig te ervaren en de pijnlijke emoties toe te laten en onder ogen zien. Door verdriet te hebben en te rouwen verwerkt u dit verdriet en leert u om de pijn los te laten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:12
Verwijderd
Drugs.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Afleiding zoeken bij vrienden, muziek, computer, sporten etc. waardoor je minder aan hem / haar denkt.
Oud 11-09-2004, 20:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-09-2004 @ 20:59 :
Dit vond ik eens op een site...
www.drphil.com?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:19
little nemo
little nemo is offline
veel leuke dingen doen en veel blowen en drinken...en die persoon zo min mogelijk zien/spreken enzo

wat je niet moet doen:
heel erg hopen dat t nog goedkomt
veel met die persoon bezig zijn...dus ook niet gaan kijken wat ze allemaal doet en of ze al een nieuw vriendje heeft

ohw...ook niet heel wanhopig naar een ander meisje gaan zoeken, als je toevallig een heel leuk persoon tegenkomt ok maar anders niet. want n ander meisje is in t begin tog niet zo leuk als je ex
Oud 11-09-2004, 20:47
Luna
Luna is offline
Citaat:
Reverend schreef op 11-09-2004 @ 21:12 :
Drugs.
Oud 12-09-2004, 03:24
Verwijderd
geen contact
alles verwijderen wat jou aan haar herinnerd
afleiding zoeken, dan vooral bij vrienden/vriendinnen
Indien zij ineens (weer) contact zoekt of iets van je wil weten; duidelijk laten weten dat je haar niet (terug) wil(t) en laten weten liever geen contact te hebben (dit ivm hoopgevende gedachten

Niet jezelf lam gaan zuipen, versterkt enkel en alleen je gevoelens, waardoor het nog moeilijker wordt om er overheen te komen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-09-2004 @ 21:15 :
www.drphil.com?

nee, van de schrijver van bv mannen komen van mars, vrouwen van venus..

btw.. al die mensen die roepen dat je moet gaan blowen etc.. Niet doen.
Toen het uit ging met mn ex heb ik eerst een week me gewoon kut gevoeld. Ik liet mezelf toe om me kut te voelen, want dat mag best, want ik voelde me gewoon zo. Daarna probeerde ik langzaam weer de dingen te gaan doen die ik normaal ook deed. Iets wat vooral in de weekenden lastig was, aangezien we 14 maanden samen waren geweest en elk weekend het hele weekend samen waren.
Maar laat jezelf in ieder geval toe om je verdrietig te voelen, je boos te voelen, etc etc..
Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:08
Verwijderd
1. Contact verbreken.
2. Drugs.
3. Seks.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-09-2004 @ 12:08 :
1. Contact verbreken.
2. Drugs.
3. Seks.
En rock 'n roll.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 12:39 :
En rock 'n roll.
Doe dan maar metal...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 11:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-09-2004 @ 12:42 :
Doe dan maar metal...
Tsss...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:02
TheMain
TheMain is offline
De twee weken-regel: 'picture' je leven in 2 weken (of 3, wat jij wil), je voorstellen dat het dan allemaal over is, of in ieder geval een stuk beter. Achteraf gezien komt het vaak uit, na twee weken voel je je een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Al de negatieve trekjes van diegene vergroten tot iets heel stoms en groots. Niet aan iemands goede dingen denken, alleen aan de slechte.
Alles van diegene verstoppen of verwijderen. Veel uitgaan, op jaagt naar andere jongens of meisjes. Herrie maken. En diegene vervloeken.

Oeps.

Maar ja, het helpt wel. Lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:50
Verwijderd
Hem/Haar achtervolgen totdat ze/hij zo ziek van je wordt, dat zij/hij zo lullig tegen je gaat doen dat het vanzelf wel overgaat.
Beetje omslachtig, maar werkt wel.

*spreekt uit eigen ervaring*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:59
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-09-2004 @ 14:21 :
Al de negatieve trekjes van diegene vergroten tot iets heel stoms en groots. Niet aan iemands goede dingen denken, alleen aan de slechte.
Alles van diegene verstoppen of verwijderen. Veel uitgaan, op jaagt naar andere jongens of meisjes. Herrie maken. En diegene vervloeken.

Oeps.

that works
Oud 14-09-2004, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-09-2004 @ 20:59 :

2. Rouwen om het verlies
vind je dat zelf ook niet een beetje zwaar klinken?

de beste manier? contact verbreken en daarna veel sex, drugs en drank
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:38
Renmaestro
Renmaestro is offline
Citaat:
de beste manier om over iemand heen te komen
Gewoon staan en ejaculeren lijkt me de beste manier.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 08:22
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 15-09-2004 @ 00:06 :
vind je dat zelf ook niet een beetje zwaar klinken?

de beste manier? contact verbreken en daarna veel sex, drugs en drank
Het klinkt misschien een beetje zwaar, maar het werkt wel.. Je kan het noemen zoals je wilt, maar je zult het verlies moeten verwerken...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 08:39
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 12-09-2004 @ 14:21 :

Oeps.

Wellicht, maar dat is slechts weggelegd voor de sociaal zwakkere laag. De wat meer intelligente mens gaat zichzelf niet voor de gek houden, dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 20:21
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-09-2004 @ 12:06 :
Toen het uit ging met mn ex heb ik eerst een week me gewoon kut gevoeld. Ik liet mezelf toe om me kut te voelen, want dat mag best, want ik voelde me gewoon zo. Daarna probeerde ik langzaam weer de dingen te gaan doen die ik normaal ook deed. Iets wat vooral in de weekenden lastig was, aangezien we 14 maanden samen waren geweest en elk weekend het hele weekend samen waren.
Maar laat jezelf in ieder geval toe om je verdrietig te voelen, je boos te voelen, etc etc..
Succes! [/B]
Ik zit nu in die eerste week, en heb hetzelfde als jij toen: ik voel me kut, en dat is oké, dat mag. Laat mij maar huilen, of op bed liggen, of wat dan ook. Met in mijn achterhoofd: het wordt alleen maar beter.

En voor degene die zei dat je alle slechte eigenschappen dan maar in gedachten moet vergroten: . Wat nou als je die persoon niet als enorm lomp wil herinneren?!? Maar als iemand met wie je gewoon een leuke tijd hebt gehad, maar met wie het niet werkte samen? Ik vind het ook nogal triest om als 'vervanging' dan maar aan de drugs of de alcohol te gaan, volgens mij kom je jezelf dan alsnog tegen, maar dan later. Bovendien vind ik het ook fijn dat ik gewoon mijn verdriet 'mag' hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:18
Verwijderd
Geniet van de leuke herinneringen!!!
Dat is iets wat ik ook doe!
Ik krijg een glimlach op mn gezicht als ik aan vele dingen denk die we samen hebben meegemaakt en gedaan etc.
Ik heb heel veel foto's van ons op de computer en ook een paar filmpjes. Soms kijk ik ze. Dan word ik vaak vrolijk
Soms doet t pijn, maar vaak doet het me goed dat we het ook zo leuk hebben gehad..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 21:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 16-09-2004 @ 21:21 :
En voor degene die zei dat je alle slechte eigenschappen dan maar in gedachten moet vergroten: .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2004, 21:58
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-09-2004 @ 12:08 :
1. Contact verbreken.
2. Drugs.
3. Seks.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Renmaestro schreef op 15-09-2004 @ 00:38 :
Gewoon staan en ejaculeren lijkt me de beste manier.
Ik had het niet beter kunnen zeggen

Serieus nu.
Zoals al eerder genoemd werd; overduidelijke herinneringen wegstoppen. Voorlopig. Nieuwe playlist aanmaken met nieuwe liedjes, andere route terug naar huis fietsen, ander parfummetje/geurtje nemen, allemaal hele kleine dingetjes. Zolang je er maar 'iets anders' van maakt. Snel met andere mensen in contact komen, en er vooral; veel over praten met mensen om je heen. Tegen jezelf zeggen 'love doesnt last forever, the goal in life is not love but life itself'. Gewoon neutraal er tegenaan kijken en niet mokken over het verlies. Nergens voor nodig. Gewoon doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 07:52
Verwijderd
Tijd......
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 08:22
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
sybje schreef op 17-09-2004 @ 08:52 :
Tijd......
wat een onzin, het gaat er nou juist om wat je in die tijd moet doen om het sneller te laten gaan.

@ iemand die zei dat drugs niet goed zijn: als je daarmee de pijn tijdelijk kan verdoven (en het geen harddrug is dus gewoon wiet ofz), dan zijn je dagen niet totaal kut dus dan is t wat makkelijker. je moet er wel niet te lang mee doorgaan idd
Oud 17-09-2004, 12:04
Tjitsk
Tjitsk is offline
Keihard "ik leef niet meer voor jou" opzetten en meeschreeuwen
Oud 17-09-2004, 12:33
Amore
Amore is offline
Lekkere muziek opzetten. Andere dingen gaan doen, afleiding zoeken en eens lekker rond kijken wat er nog meer rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 14:56
edvis
edvis is offline
Citaat:
Reverend schreef op 11-09-2004 @ 21:12 :
Drugs.

Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:14
Silvie
Silvie is offline
Muziek lekker hard zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 00:18
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Citaat:
Tjitsk schreef op 17-09-2004 @ 13:04 :
Keihard "ik leef niet meer voor jou" opzetten en meeschreeuwen
The Vandals - My Girlfriend is dead. Ff lekker mee brullen!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 00:27
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Andere vraag.

Ik ben na een relatie van bijna 2 jaar nu al 15 maanden vrijgezel. Zij al niet meer, maar er blijft toch een speciaale band bestaan die we beiden voelen. Zij heeft nu een vriend die ver weg woont en al een andere kerel gepaald. Maar desontdanks blijf ik (bijna geforceerd) denken dat er nog hoop is. Om de een of andere reden blijf ik geloven dat er hoop is en dat het allemaal maar tijdelijk is. Dat we bij elkaar horen en voorbestemd zijn.

Ik had werkelijk alles voor haar over. Maar dan ook echt alles, maar toch maakte ze het uit. Die is al vaker gebeurt en iedere keer kwam ze weer terug, maar het is nu 15 maanden geleden en nog blijf ik denken dat het mogelijk is.

Mensen zeggen altijd dat ze denken dat ik (voor een meisje) de meest vriendelijke, lieve, respectvole jongen ben die op deze aardbol rond loopt. (ik geloof daar niet in(negatief zelfbeeld )) En ik blijf geloven dat ze dat ook ooit nog een keer in ziet.

Ik heb zelfs een verwijzing van de dokter gekregen voor een psycholoog omdat mijn leven er bijna door gecontroleerd is en ik natuurlijk me doodongelukkig voel omdat het me niet lukt.

Is er nog hoop dat er iets goed komt? (Tussen haar en mij of alleen met mij(kies maar))
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:52
Verwijderd
Als ik t zo hoor zou ik niet willen zeggen dat er nog hoop is dat jullie samen komen. Het is misschien hard, en ik ken het gevoel zo ontzettend goed! Het is nu meer dan 6 maanden uit met mn ex en het ging de eerste paar weken/maanden echt goed met me, maar nu gaat het weer een stuk minder. Ik mis hem zo ontzettend erg en ik hoop dat we ooit nog een kans krijgen samen. Stom, of niet, wie zal het zeggen...
Ik heb mezelf voorgenomen van: just go with the flow, zie maar waar het schip strandt. Geniet gewoon van het weer opbouwen van een vriendschap, want uiteindelijk is een vriendschap met hem mij heel dierbaar. Of dat weer leidt tot een relatie, dat zie ik dan wel weer.
Oftewel: pas op voor teveel hoop en teveel euforie, om een vriend maar te quoten
Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:47
annia
annia is offline
Contact verbreken idd......en verder is er niet echt een manier denk ik. Beetje muziek meebleren en janken enzo. Bij mij is het ook net 2 weken uit, na anderhalf jaar. Ik zit weleens te schelden omdat niets lijkt te werken, maar iedereen zegt dat het slijt. Dus daar vertrouwen we dan maar op
Oud 21-09-2004, 12:33
Tox
Tox is offline
nou er bestaat toch een spreekwoord,

uit het oog, uit het hart
Oud 21-09-2004, 14:19
Gothic
Gothic is offline
nieuwe relatie beginnen...

of het werkt als je gedumpt bent, weet ik niet
Oud 21-09-2004, 15:18
Verwijderd
Je erbij neerleggen dat het niets word.
En pas als je dat kunt, kun je hem vergeten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:22
RanC
RanC is offline
Leer gitaar spelen, zing over je ex op een emotionele manier. Jank tijdens optredens en word verdomd rijk als een emo...

Dan neuk je gewoon groupies terwijl je verschrikkelijk rijk bent geworden.

Maar de suggesties voor "de normale man/vrouw" zijn hierboven al ergens beschreven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:34
Cootje
Cootje is offline
heb het net achter de rug ... (2 dagen)

veel dingen buitens huis doen, veel met vrienden

-smsjes, mailtjes, fotos etc verstoppen/verwijderen.
-paar weken geen contact meer hebben met je ex, hoe pijnlijk het ook is
-veel met andere meisjes omgaan, aand8 bij andere meisjes leggen

de beste manier is een nieuwe relatie beginnen of met een ander zoenen, zodat je zelfvertrouwen even terug omhoog komt dat je het nog wel kan

* zo kwam ik er over heen na bijna 2 maanden *
Oud 21-09-2004, 16:25
Verwijderd
Veel mensen zeggen: we blijven vrienden, maar dat is in het eerste jaar ofzo echt nog niet mogelijk. Daarvoor is alles gewoon nog te vers.
Zoek je vrienden op en maak zo veel mogelijk afspraken om leuke dingen te doen! Ga geen zielige muziek draaien en haal foto's weg.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 19:28
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
peter1987 schreef op 12-09-2004 @ 14:50 :
Hem/Haar achtervolgen totdat ze/hij zo ziek van je wordt, dat zij/hij zo lullig tegen je gaat doen dat het vanzelf wel overgaat.
Beetje omslachtig, maar werkt wel.

*spreekt uit eigen ervaring*
werkt niet (toch niet voor mij)

*spreekt ook uit ervaring*

Zeker in het begin proberen om het contact zo oppervlakkig mogelijk te houden (of helemaal geen). De ander wegduwen (dus kwaad worden enzo) mag volgens mij wel, maar enkel als je reden hebt. In dat geval ook zeker niet meer aan positieve kanten denken van de ander...

Mja, ik denk dat mannen gewoon herkenning zoeken en vrouwen erkenning van het probleem.

Zelf ben ik niet goed in het verwerken van zoiets: ik moet eerst kunnen loslaten voordat ik aan andere dingen kan denken.
Oud 21-09-2004, 19:31
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Uit eigen ervaring : Tijd heelt alle wonden.

Maar mss is dat slechts persoonlijk?
Oud 21-09-2004, 20:38
ILUsion
ILUsion is offline
Tja, muziek is altijd leuk en bij mij varieert het:
ofwel lekker droevige muziek
ofwel lekker gemene rock/metal/...

In het eerste geval lekker meejanken (mja, ben ik al verleerd, eigenlijk) en in het andere geval gewoon je woede/frustraties uitwerken (verdriet >>> woede).
Wat ik zou aanraden van muziek bij 1:
The Rasmus - Last waltz, not like the other girls, ...
Robbie Williams (eigenlijk voor meiskes, maar ja; tis om te janke e)
the Coral - dreaming of you, waiting for the heartaches

Voor 2 heb ik:
Linkin Park (Meteora) dus breaking the habit, from the inside, easier to run, ...
The Rasmus - in the shadows, ...
Alice Cooper - Poison
Muse - new born, ...

En hetgene wat nog bij een of twee hoort:
Blink182 - I Miss You (heb ik zo wel verdriet maar tege het einde aan vooral veel woede en dat lucht wel op, ik draai het nummer hier elke dag verschillende keren)
Oud 22-09-2004, 11:20
Verwijderd
Contact verbreken en jezelf afleiden met dingen die je leuk vindt en die het nadenken tegengaan. Hoeft helemaal niet zuipen&uitgaan te zijn; nadat mijn exvriend het uitmaakte las ik stapels boeken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 11:26
Stinatje
Stinatje is offline
idd zoals al zovaak gezegd is afleiding zoeken en het de tijd geven het beste.

maar dat het niet mogelijk is om na een relatie goede vrienden te blijven vind ik onzin. ligt gewoon aan de manier waarop je uit elkaar gaat.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 12:11
bracelance
bracelance is offline
maak een lijst met alle negatieve punten van de ander...het werkt echt!
Oud 22-09-2004, 12:18
Sade
Sade is offline
Verliefd worden op iemand anders is denk ik de enige manier om echt over iemand heen te komen. Maar het is niet erg aan te raden om vlak na een relatie je gelijk weer in de volgende te storten.
Reageren

Regels voor berichten