| Advertentie | |
|  | |
|  08-10-2004, 16:15 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  08-10-2004, 19:41 | ||
|   | Citaat: 
 | |
|  08-10-2004, 19:42 | ||
|   | Citaat: 
   | |
|  08-10-2004, 19:54 | ||
|   | Citaat: 
 ik kan wel aan kopie van zo'n formulekaart komen en die vervolgens scannen en op een site zetten... | |
|  08-10-2004, 21:04 | ||
|   | Citaat: 
 wat is de regel daarvoor alweer   ales onder de breuk mag je schrijven met een negatief exponent voorbeeld 2/x^3= 2 x^ -3 en bij het vermeenigvuldigen gewoon de exponenten optelen bij deelen gewoon exponenten aftreken dat is toch wat je wilde weten  want lijkt mij nogal simpel voor 5de jaar | |
|  08-10-2004, 21:30 | ||
|   | Citaat: 
 verder niets   | |
|  09-10-2004, 19:38 | ||
| Citaat: 
 
	__________________ "25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV." | ||
|  09-10-2004, 21:50 | ||
| Citaat: 
 
	__________________ "25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV." | ||
|  09-10-2004, 23:07 | ||
| 
				
					Verwijderd
					
				 | Citaat: 
 Maar ondertussen kan ik ze dromen. | |
|  09-10-2004, 23:12 | |||
|   | Citaat: 
 Citaat: 
 Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 23:16. | ||
|  10-10-2004, 12:01 | ||
| Citaat: 
 
	__________________ "Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel | ||
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 |