Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zal ze vast niet gelukkig zijn als jij niet gelukkig bent. -> L&R btw |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als de vriend van mijn moeder (die ze niet heeft, ze is nog getrouwd, maar stel dat) dat soort opmerkingen tegen mij zou maken, zou ik me niet meer veilig voelen als hij in de buurt was. En dan denk ik dat mijn moeder dat toch zeker wel zou willen weten... (Als ik de moeder was zou ik dat iig zeker willen weten.) |
![]() |
||
Citaat:
ik zou het wel zeggen/laten zien (op idd een chatlog bijv.) ook al is dat moeilijk. bla. gatverdamme zeg
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik betwijfel eigenlijk of ze door hem te blockeren van het probleem af is...ze ziet hem irl toch ook wel eens, neem ik aan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmm irl... irl moet ze hem ook maar blocken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als die kerel zo fout is hij zou nota bene verliefd moetne zijn op die moeder naast het feit dat het al ziek is zon jong meisje te benaderen
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
straks speelt ie mooie praatjes enzo. Gaat zij weer twijfelen. En dan worden de problemen allemaal alleen maar lastiger
||
![]() |
Citaat:
heeft hij ook niet de kans er een andere draai aan te geven niet direct althans
||
Citaat:
Mijn vader zou dat soort dingen ook kunnen zeggen. Zijn humor en zijn manier om complimenten te geven. Hij heeft helemaal niet door dat meisjes van die leeftijd dat niet op zo'n manier willen horen, maar het is echt goed bedoeld van hem. Zodra je aangeeft dat je het vervelend vindt zal hij het dan ook niet meer doen, want het is helemaal niet de bedoeling om iemand zich vervelend te laten voelen. Ik vind dus dat je best mag aangeven dat je het niet leuk vindt als hij zo doet. Pas als hij dan doorgaat zou ik het aan je moeder doorgeven.
||
![]() |
Citaat:
wij kunnen ook niet vanaf hier oordelen hoe ie het zegt enzo maar ts gaf me de indruk dat het wel meer was dan een enkele onschuldige opmerking over haar benen het ging toch ook over msn enzo ts moet zelf die inschatting maar maken humor is inderdaad ook mogelijk maar dat zal je toch zelf wel doorhebbne lijkt mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zeg hem dan iig dat jij het niet prettig vindt als hij dergelijke dingen zegt, dan weet hij dat en dan kan (moet?) hij daar rekening mee houden. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik benhet met een heel aantal mensen eens. Waarom is die man een engerd? Omdat hij vindt dat jij mooie benen hebt, of je zus? Wel, misschien hebben jullie wel mooie benen.
Gun die arme man wat tijd. Kinderen opvoeden is moeilijk, maar plots pubers van 15 in je schoot geworpen krijgen is nog veel moeilijker. Laat het 'm weten als je het niet leuk vind, hoe hij tov jou doet. Nu zit je weken in je vel te koken, niemand die van iets weet. En uiteindelijk barst dat toch uit. Niet bevorderlijk voor de huiselijke sfeer. |
![]() |
|
Je moet er zeker met je moeder over praten als jij er mee zit, maar misschien moet je 'm niet meteen beschuldigen van pedofilie ofzo... maar gewoon tegen je moeder zeggen dat je 't niet echt prettig vind en dat je je erg ongemakkelijk voelt en vragen of zij niet eens met haar vriend kan praten erover omdat je 't zelf niet durft??
||
Citaat:
![]()
|
hij heeft zelf 2 zoons en 1 dochter de dochter is ook 15 de 2 zoons ouder. daar kan ik het heel erg goed mee vinden. ik kijk het nog een tijdje aan allemaal en anders dan zeg ik er weer wat over tegen mijn moeder en als zij zoiets heeft van jah dit kan echt niet dan maakt ze het uit en anders niet,....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is veel erger dan het feit dat ze liefdesverdriet heeft... Bovendien kun je het beter van tevoren aanpakken (als je al bijna zeker weet dat het toch niet gaat werken) want dan hoef je je moeder ook niet voor de keuze te stellen. Beetje ondoordachte reply van jou
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is ze verliefd op me? henkson11 | 14 | 30-03-2010 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Gescheiden ouders jansepansekever | 12 | 17-05-2006 08:22 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
een moeder/vader in een relatie zoeken mirthe | 19 | 25-12-2002 13:35 | |
Liefde & Relatie |
hoeveel vertel je je moeder (ouders) 20marianne12 | 23 | 17-07-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Jongens vallen vaak op meisjes die lijken op hun moeder? En omgekeerd: meisjes->vader John Sickbock | 48 | 01-04-2002 20:05 |