Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 13:02
eztah
eztah is offline
Ik ben nu sinds een paar weken aan de pil, en ik merk dat ik nu echt ontzettend veel meer eet dan ervoor, en dan ook vooral veel chips en cholade en zo..
ik weet dat dat wel vaker zo is, maar houdt dat op als je lichaam aan de pil 'gewend' is ofzo? of gaat dit door..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:48
*~*DutchGirl*~*
Volgens mij gaat dit door

ik heb het namelijk ook, en ik vind het enorm klote...
ik ben al een paar jaar aan de pil en ik heb het nog steeds niet minder gehad of gemerkt.
ik ben dan ook 15 kilo ( ) aangekomen..
ik weet niet of je rookt, anders zouk maar veel roken, kweet het anders ook niet..

Ireentjuh.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:57
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
moet oppassen met roken EN pilgebruik..kans op enge ziektes

houdt wel op ovrrgns (maar heb er zelf geen ervaring mee )
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 14:07
sanne60
sanne60 is offline
Bij mij hield het na een tijdje wel weer op toen ik het eenmaal gewend was. Je kunt idd wel een beetje meer eetlust krijgen, maar dan is t gewoon n kwestie van hier maar met mate aan toegeven (dus maar 1/4 deel ipv de hele voorraad chips )
Alléén van de pil kun je maar 2-4 kilo aankomen, maar dat heeft gewoon met je hormoonhuishouding te maken.
Enne..k zou t niet aanraden om te gaan roken hoor. Lees je bijsluiter er maar ns op na; als er iéts slecht, is het wel combinatie pil & roken!!

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (30-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:04
schorpioentje17
schorpioentje17 is offline
ik heb het ook,erg vervelend,ik heb het ook al ben ik niet ongesteld,maar ik kom gelukkig niet veel of helemaal nix an!!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:54
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ja ik ook... Ik heb zo'n zin om veel te snoepen... mijn lichaam zegt echt; VRETEN
En ik wil die 5 kg die ik ervan ben aangekomen er ook dolgraag af maar dat lukt dus niet als je niet van eten af kunt blijven...
Oud 31-01-2002, 12:00
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Pfff volgens mij gaat t door ja.....Tenminste vanaf dat ik aan de pil ben wil echt VRETEN VRETEN VRETEN...echt kut Het maakt op een gegeven moment niet eens uit WAT je eet als je maar IETS kan eten...
Ik ben er ook best wel door aangekomen. Het vereist echt enorm veel discipline om dan niet te blijven vreten vind ik.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:12
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
eztah schreef:
Ik ben nu sinds een paar weken aan de pil, en ik merk dat ik nu echt ontzettend veel meer eet dan ervoor, en dan ook vooral veel chips en cholade en zo..
ik weet dat dat wel vaker zo is, maar houdt dat op als je lichaam aan de pil 'gewend' is ofzo? of gaat dit door..
heb ik ook gehad..... ik slik de pil nu een half jaar ofzo... en in het begin had ik het heel erg en werd ik dikker. Maar langzamerhand kreeg ik de zaak weer onder controle en nu gaat het wel weer. Ik ben haast alles weer afgevallen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:44
choky
choky is offline
ik ben sinds ik de pil neem toch ook vijf kilo bijgekomen en die zijn er toch niet afgegaan
ik heb ook echt vreetbuien, en bij mij helpt het echt van tegen mijzelf te zeggen: je mag maar een half pak chips eten (en dan kleef ik de rest van de zak dicht...)
of je moet tijdens zo'n vreetbui je gewoon eens voorstellen wat er al in je maag zit, je stopt vanzelf wel met eten (toch als je vreselijke combinaties maakt zoals ik: eerst chips en een kwartier later een beker warme chocomelke.d.)
Oud 17-05-2002, 15:49
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
door de pil kreeg ik grotere borsen en viel ik een paar kilo af...vraag me niet hoe het komt, maar k vind het niet erg ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 16:45
lake bodom
lake bodom is offline
hm jaah, ik heb ook heel veel vreetkicken, maar dat had ik voordak de pil ook al dus..
kweetut ook niet
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:16
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Zo niet zo'n beetje ook.. deze week voor et eerst dat ik zoveel eet.. ik blijf gewoon eten!
naja.. hoop dat et over gaat!
XxX
Oud 18-05-2002, 23:24
miep
miep is offline
ik heb nu al last van vreetbuien.... dat zijn dus de "emotionele"
nu ga ik aan de pil....
en dan krijg ik straks nog "lichamelijke" ook???
naja, ik wist 't eigenlijk al...
ach we zien wel wat er gebeurt
Oud 19-05-2002, 11:53
GeNeVa
GeNeVa is offline
Wauw!

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er mensen vreetbuien krijgen vanwege de pil. Volgens mij is het psychisch!!
Juist omdat een heleboel dames weten dat je KAN aankomen van pil denken ze dat het door een vreetbui komt

De pil zorgt ervoor in je lichaam, dat er meer vocht vastgehouden wordt, en door al dat vocht weeg je ook gewoon zwaarder. Maar daarbij maakt het niet uit of je nou meer eet of niet... ook als je weinig of gewoon normaal zou eten... zou je lichaam vanwege de pil vocht vast houden!
Oud 19-05-2002, 14:24
marieke_temp
marieke_temp is offline
dat van dat vocht klopt niet hoor, het heeft iets te maken met de hormonen die in de pil zitten. hoe het precies zit weet ik niet, maar het is iets van dezelfde hormonen die je normaal zelf aanmaakt tijdens de menstruatie (dan hebben de meeste meiden ook meer trek in weet ik veel wat allemaal) en omdat je die dan met de pil constant slikt heb je die buien gewoon altijd, maar het schijnt na een half jaar wel over te zijn, en het gem gewicht dat je aankomt is geloof ik 4 kilo (jaja, ik lees de margriet!)
ik heb het trouwens ook.... en die 4 kilo klopt in mijn geval bijna, het is alleen wat meer. maar over 2 weken moet ik m'n galajurk (maatje 36) weer aan... hellup!!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:51
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
meriekuh schreef:
dat van dat vocht klopt niet hoor, het heeft iets te maken met de hormonen die in de pil zitten. hoe het precies zit weet ik niet,

Dan moet je of die bijsluiter wat beter doorlezen, of pak er eens een wetenschappelijk boek bij ... in plaats van de margriet

Dat je lichaam vocht vast houdt, komt doordat je continu hormonen binnenkrijgt! Snap je?!
Oud 20-05-2002, 14:32
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Dat heb ik ook gehad, en ik ben toen ook 4 kg aangekomen. Na een poosje werd het weer minder en gingen die kilo's er ook weer af, dat was na ongeveer een half jaartje

Maar probeer iig geen snoep te eten, maar zoet fruit misschien ofzo

Regels voor berichten