![]() |
|
![]() |
ik ben sinds ik de pil neem toch ook vijf kilo bijgekomen en die zijn er toch niet afgegaan
ik heb ook echt vreetbuien, en bij mij helpt het echt van tegen mijzelf te zeggen: je mag maar een half pak chips eten (en dan kleef ik de rest van de zak dicht...) of je moet tijdens zo'n vreetbui je gewoon eens voorstellen wat er al in je maag zit, je stopt vanzelf wel met eten ![]()
|
Wauw!
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er mensen vreetbuien krijgen vanwege de pil. Volgens mij is het psychisch!! Juist omdat een heleboel dames weten dat je KAN aankomen van pil denken ze dat het door een vreetbui komt ![]() De pil zorgt ervoor in je lichaam, dat er meer vocht vastgehouden wordt, en door al dat vocht weeg je ook gewoon zwaarder. Maar daarbij maakt het niet uit of je nou meer eet of niet... ook als je weinig of gewoon normaal zou eten... zou je lichaam vanwege de pil vocht vast houden!
|
dat van dat vocht klopt niet hoor, het heeft iets te maken met de hormonen die in de pil zitten. hoe het precies zit weet ik niet, maar het is iets van dezelfde hormonen die je normaal zelf aanmaakt tijdens de menstruatie (dan hebben de meeste meiden ook meer trek in weet ik veel wat allemaal) en omdat je die dan met de pil constant slikt heb je die buien gewoon altijd, maar het schijnt na een half jaar wel over te zijn, en het gem gewicht dat je aankomt is geloof ik 4 kilo (jaja, ik lees de margriet!)
ik heb het trouwens ook.... en die 4 kilo klopt in mijn geval bijna, het is alleen wat meer. maar over 2 weken moet ik m'n galajurk (maatje 36) weer aan... hellup!! |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet je of die bijsluiter wat beter doorlezen, of pak er eens een wetenschappelijk boek bij ... in plaats van de margriet ![]() Dat je lichaam vocht vast houdt, komt doordat je continu hormonen binnenkrijgt! Snap je?!
|
![]() |
Dat heb ik ook gehad, en ik ben toen ook 4 kg aangekomen. Na een poosje werd het weer minder en gingen die kilo's er ook weer af, dat was na ongeveer een half jaartje
![]() Maar probeer iig geen snoep te eten, maar zoet fruit misschien ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stoners to the rescue Verwijderd | 36 | 17-03-2004 19:10 |