Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 13:29
Gothic
Gothic is offline
Als ik een PM ontvang krijg ik wel een mededeling dat ik hem kan openen, alleen opent mijn computer hem niet...
En nu als ik een PM krijg als ik aan het forummen ben, krijg ik geen melding, die krijg ik alleen als ik opnieuw het forum open in een nieuw scherm...

Is hier iets aan te doen? Weet iemand of en zoja hoe ik dat op m'n computer kan veranderen?
Oud 07-10-2004, 15:01
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Waarschijnlijk heb je een popup killer, waardoor je hem niet kan openen, dat heb ik althans. Die kan je wel uitzetten voor bepaalde sites.

Waarschijnlijk bij opties ofzo, of er komt in je browser een mededeling te staan dat er pop-ups aanwezig zijn.
Oud 07-10-2004, 15:16
MieX
MieX is offline
Volgens mij krijgt ze wel de pop-up dat ze een nieuwe PM heeft maar kan ze vervolgens geen nieuw scherm openen om die nieuwe PM te lezen, lijkt me niet dat dat iets met je pop-up killer te maken heeft
Oud 07-10-2004, 15:52
Koen
Koen is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-10-2004 @ 16:16 :
Volgens mij krijgt ze wel de pop-up dat ze een nieuwe PM heeft maar kan ze vervolgens geen nieuw scherm openen om die nieuwe PM te lezen, lijkt me niet dat dat iets met je pop-up killer te maken heeft
Jawel, want als de software je vraagt 'Wil je de PM in een nieuw venster openen' en jij klikt op 'Ja', dan zullen de meeste popup killers denken dat dit een ongevraagde popup is en deze blokkeren. Met CTRL+OK werkt het vaak wel, of door Scholieren.com toe te voegen aan je vertrouwde-popup-list oid.

Ik ben er alleen niet zeker van dat dit het probleem is dat Gothic omschrijft.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:57
MieX
MieX is offline
Citaat:
Koen schreef op 07-10-2004 @ 16:52 :
Jawel, want als de software je vraagt 'Wil je de PM in een nieuw venster openen' en jij klikt op 'Ja', dan zullen de meeste popup killers denken dat dit een ongevraagde popup is en deze blokkeren. Met CTRL+OK werkt het vaak wel, of door Scholieren.com toe te voegen aan je vertrouwde-popup-list oid.

Ik ben er alleen niet zeker van dat dit het probleem is dat Gothic omschrijft.
Maar als je een pop-up killer hebt krijg je toch ook niet die schermpjes dat je een nieuwe pm hebt?
Oud 07-10-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 07-10-2004 @ 17:57 :
Maar als je een pop-up killer hebt krijg je toch ook niet die schermpjes dat je een nieuwe pm hebt?
Bij mij wel dus, kan de PM alleen niet in een nieuw scherm openen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:31
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-10-2004 @ 17:57 :
Ik wel (google toolbar)
Oud 07-10-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-10-2004 @ 19:31 :
Ik wel (google toolbar)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 18:55
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-10-2004 @ 19:31 :
Ik wel (google toolbar)

Die heb ik ook. Ik klik eerst op ok en dan op anuleren dat werkt altijd. Dan opent je browser m automatisch als ik me niet vergis in een nieuw scherm maar dat weet ik niet zeker meer. Anders opent ie m in hetzelfde scherm maar dat is toch ook niet zo'n probleem? Ik gebruik trouwens IE 6.0.
Oud 10-10-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 07-10-2004 @ 19:55 :
Die heb ik ook. Ik klik eerst op ok en dan op anuleren dat werkt altijd. Dan opent je browser m automatisch als ik me niet vergis in een nieuw scherm maar dat weet ik niet zeker meer. Anders opent ie m in hetzelfde scherm maar dat is toch ook niet zo'n probleem? Ik gebruik trouwens IE 6.0.
Ik heb scholieren.com onder toegestane popups staan. Dat is nog praktischer.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 01:52
Wammus
Wammus is offline
Ja dat heb ik ook. Maar dan krijg ik ook die reclame net zoals die rook van laatst die ineens door m'n scherm vloog
Oud 23-10-2004, 23:23
Fantôme
Fantôme is offline
ik heb hetzelfde als jij... en bovendien als ik aangeef hem te willen openen doet hij het niet. Maar ik ben er nu achter dat wanneer ik dan op annuleren druk hij hem wel opent (btje de omgekeerde wereld )
Oud 24-10-2004, 01:41
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-10-2004 @ 00:23 :
ik heb hetzelfde als jij... en bovendien als ik aangeef hem te willen openen doet hij het niet. Maar ik ben er nu achter dat wanneer ik dan op annuleren druk hij hem wel opent (btje de omgekeerde wereld )
Ja inderdaad. Mischien is dit ook het probleem wat de ts omschrijft. Kan daar niet een keer naar gekeken worden want ik vind het nog al vaag eigenlijk.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten